دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

پاک کردن اطلاعات خصوصی از روی تلفن همراه



 

پاک کردن اطلاعات خصوصی از روی تلفن همراه

 

موبایل جدیدی خریده اید. مبارک باشد. حال با موبایل قدیمی تان چه می کنید؟ آن را می فروشید؟ به دوست یا خانواده می بخشید؟ بسیار خوب است. اما برای عکسها، لیست شماره تلفن ها و دیگر اطلاعات شخصی موجود روی موبایل قدیمی فکری کرده اید؟! پاک کردن تمامی اطلاعات شخصی قبل از آنکه گوشی به دست شخص دیگری بیافتد، موضوعی بسیار مهم و حیاتی است.

 

۱- البته قبل از انجام این کار، یادتان باشد که از همه اطلاعات روی آن یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و همچنین دیتاهای مهم مانند شماره های تماس و برخی عکس، آهنگ، متن و اس ام اس ها را به گوشی جدید منتقل کنید.

 

۲- سپس اطمینان یابید که اطلاعات روی کارت های حافظه گوشی را هم پاک کرده اید. این کار به صورت معمول با فرمت کردن کارت های میکرو اس دی موجود بر روی موبایل انجام می گیرد. با این کار اطلاعات روی کارت حافظه کاملا پاک خواهند شد. کار ساده تر هم نگهداری کارت حافظه و استفاده از آن بر روی موبایل جدید یا به عنوان یک ابزار نگهداری اطلاعات بک آپ است. صاحب جدید موبایل می تواند متناسب با نیازاش یک کارت حافظه جدید خریداری کند.

 

۳- آخرین مرحله هم که از همه مهمتر است، انجام عملیات پاک کردن اطلاعات روی تلفن همراه هوشمند از طریق اجرای ریست کارخانه ای یا Factory data reset است. البته در برخی تلفن ها ممکن است با نام factory wipe یا hard reset هم دیده شود. این کار همه برنامه ها و اطلاعات شخصی موجود روی گوشی را پاک کرده و آن را به وضعیتی که اولیه خرید بر می گرداند.
منبع:asandownload.com


ویدیو مرتبط :
عدم نگهداری اطلاعات خصوصی در تلفن همراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر دستبندی با قابلیت شارژ تلفن همراه و ذخیره اطلاعات



اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ تلفن همراه

اخبار تکنولوژی - تصاویر دستبندی با قابلیت شارژ تلفن همراه و ذخیره اطلاعات

دستبند جدیدی به بازار فناوری ارائه شده که نه تنها می تواند تلفن همراه را شارژ کرده بلکه از قابلیت ذخیره و نگهداری اطلاعات نیز برخوردار است.

فناوری های پوشیدنی به دلیل استقبال چشمگیر مصرف کنندگان با تولیدات و نوآوری های بیشتری مواجه شده اند. یکی از این فناوری ها، دستبند جدیدی است که دارای چندین قابلیت است مانند شارژ تلفن همراه و  قابلیت تبدیل شدن به فلش.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ تلفن همراه

 

یکی از دغدغه های همیشگی کاربران حمل شارژرهای تلفن همراه است اما با این دستبند نه تنها می توانید از زیبایی آن بهره ببرید بلکه شارژر تلفن همراهتان نیز همیشه در کنار شما حضور دارد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ تلفن همراه

 

سازندگان انگلیسی این دستبند در تلاش بوده اند تا دستبندی را تولید و روانه بازار کنند که بتواند نیاز مخاطبان را برطرف کند. این دستبند دارای محافظ محکمی است که آن را از آسیب یا ضربات وارده حفظ می کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ تلفن همراه

 

شارژر این دستبند در محافظ داخلی آن پوشیده شده تا از آسیب ها در امان باشد. این دستبند وزنی حدودا بین 40 تا 50 گرم داشته و مچ دست مصرف کنندگان را اذیت نمی کند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,شارژ تلفن همراه

 

حفظ و ذخیره اطلاعات
این دستبند کوچک دارای قابلیت های بسیاری است. این دستبند دارای حافظه داخلی است که می تواند اطلاعات، عکس، برنامه ها و ... را داخل خود ذخیره کند. مخترعان در نظر دارند تا در مراحل تکمیلی ساخت این دستبند، کاربردهای دیگری مانند قابلیت اتصال به اینترنت را نیز به آن اضافه کنند. این دستبند با قیمت اولیه 100 دلار به فروش خواهد رسید.
اخبار تکنولوژی - مهر