دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

وقتی بی‌ام‌و i8 سوپر ماشین فضایی می‌شود!


بی‌ام‌و i8 سوپر ماشینی است که هر آنچه دوست داریم یک ماشین اسپرت داشته باشد در خود دارد؛ همچنین میزان مصرف سوخت آن بسیار کم است.

1car.ir: بی‌ام‌و i8 سوپر ماشینی است که هر آنچه دوست داریم یک ماشین اسپرت داشته باشد در خود دارد؛ همچنین میزان مصرف سوخت آن بسیار کم است. این سوپرماشینی است که می‌تولان گفت متعلق به آینده است و طرفداران خاص خود را دارد.

وقتی بی‌ام‌و i8 سوپر ماشین فضایی می‌شود!

کمپانی تیونینگ Motorsport با تیون این ماشین اسپرت به رنگ زرد و آبی، یکی از بهترین نمونه‌های بی‌ام‌و را خلق کرده است. دیگر تغییرات این تیون به شرح زیر است: سیستم اگزوز تیتانیوم، فنر H&R و رینگ‌های AR1. قیمت این بی‌ام‌و استثنایی 145,000 دلار است. نظر شما در مورد این تیون چیست؟

وقتی بی‌ام‌و i8 سوپر ماشین فضایی می‌شود!

وقتی بی‌ام‌و i8 سوپر ماشین فضایی می‌شود!

وقتی بی‌ام‌و i8 سوپر ماشین فضایی می‌شود!

وقتی بی‌ام‌و i8 سوپر ماشین فضایی می‌شود!


ویدیو مرتبط :
بررسی کامل سوپر خودروی جدید بی ام و - BMW i8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداداد: الان بازی می کردم ، جای ماشین سفینه فضایی به من می دادند



رویانیان , فوتبال

 

;چند روز پیش خداداد عزیزی می گفت دیگر هرگز در فوتبال مشهد فعالیت نخواهد کرد. این اظهار نظر اما طولی نکشید. خداداد یکی دو روز پیش مدیر فنی ابومسلم شد تا همکاری جدیدی را با شاغلام آغاز کند. او  از حضور در ابومسلم صحبت کرد و البته پول هایی که این روزها در فوتبال ایران جابجا می شود. خداداد می گوید وقتی حالا به بازیکنان بابت بخشی از قرارداد ماشین و آپارتمان می دهند به ما باید سفینه فضایی می دادند تا به کره ماه می رفتیم و تعطیلات را آنجا سپری می کردیم.

 

در فوتبال ایران رسم بر این است که یک مربی که سن و سال بیشتری دارد مدیر فنی می شود و مربی جوانتر سرمربی. در ابومسلم ولی چنین اتفاقی نیفتاده. شما که جوان‌تر هستید شدید مدیرفنی و شاغلام سرمربی است. این موضوع کارتان را سخت نمی کند؟

 

در فوتبال ایران اتفاقات عجیب و غریب زیاد می افتد. پارسال هم من مدیرفنی بودم و کاظم غیاثیان که زمانی مربی ام بود سرمربیگری را به عهده داشت. پارسال که سال 90 بود یادتان نیفتاد اما حالا که سال جدید شده شما یاد این موضوع افتاده اید؟

 

با غلام پیروانی برای حضور در ابومسلم حرف زدید؟

آمده بود مشهد تا با ابومسلم قرارداد ببندد با هم حرف زدیم. ایشان با بزرگواری خاص خودش به من زنگ زد و رخصت گرفت. این تماس نشانه محبت شاغلام بود. من هم گفتم هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم تا در ابومسلم موفق شوی. من مخلص شاغلام هستم و به او کمک می کنم تا در فوتبال مشهد به موفقیت برسد.

 

در خبری که شما به عنوان مدیرفنی معرفی شدید نوشته شده بود قرارداد سفید امضا کرده اید و البته در همین خبر آمده بود اکبر میثاقیان پیشنهاد میلیاردی به ابومسلم داده.

درست است این خبرها؟ آنهایی که مرا می شناسند می دانند اهل دروغ و خالی بندی نیستم. وقتی می گویم ابومسلم را دوست دارم یعنی حرف و عملم یکی است. من گفتم دوست ندارم دیگر در مشهد کار کنم اما در مجموعه ابومسلم افرادی بودند که باعث شدند برگردم و فعالیت کنم. من برای حسن نیت و علاقه ای که به ابومسلم دارم سفید امضا کردم اما مطمئنم که ابومسلم سراغ میثاقیان رفت ، جلسه هم برگزار کردند اما از لحاظ مالی به توافق نرسیدند.

 

یعنی رقم میلیاردی درست است؟

نمی دانم ولی رقمش را باید از آنها پرسید. فقط می دانم رقم اکبر بالا بوده و او با مسئولان باشگاه توافق نکرده!

 

حالا دلایل بازگشت از حرف یک هفته پیش و حضور دوباره در فوتبال مشهد را می گویید؟

الان هم که برگشتم می گویم دوست نداشتم در فوتبال مشهد کار کنم. وقتی مهاجرانی و برخی از ابومسلمی ها را دیدم با خودم گفتم که نمی شود به حرف آنها توجه نکرد و شکلک درآورد. من می میرم برای ابومسلم ماندم تا به برخی از جوانان این تیم کمک کنم. وقتی پیشنهاد ابومسلم رسید دست و پایم شل شد. بعضی از جوان های تیم که خودم آنها را به ابومسلم آوردم و شاگردم بودند. الان هم در تیم هستند و حیف است که به آنها کمک نکنم. در کل یکی از دلایلی که باعث شد به ابومسلم برگردم جو سنگین فوتبال مشهد بود که دوست نداشتم شاغلام به تنهایی در این جو کار کند.

 

مگر چه جوی بر فوتبال مشهد حاکم است؟

در این فوتبال آدم هایی هستند زیادی سنگ می اندازند. من در حد توانم این حاشیه ها را می شناسم. برای بعضی ها فقط مهم این است که خودشان سرمربی شوند. وقتی نیستند ابومسلم مهم نیست و دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد. در فوتبال مشهد یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید: « دیگی که برای ما نمی جوشد درونش کله سگ باشد!» من غلام پیروانی را دوست دارم و با افشین پیروانی هم رفاقت دیرینه دارم. اهل چاپلوسی هم نیستم و حد اکثر تلاشم را می کنم تا او موفق شود.

 

از بحث ابومسلم خارج شویم. به عنوان بازیکن سابق تیم ملی و ستاره نسل 98. زمان شما هم از قراردادهای آنچنانی خبری بود؟

نه بابا، قرارداد بالا کجا بود. _دوست نداشتید در این نسل فوتبال بازی می کردید و آیا این قراردادهای بالا را تایید می کنید؟ ببینید من خوشحال می شوم فوتبالیست ها پول خوب بگیرند. حتی اگر قیمتشان این نباشد. ممنونم از شخص رویانیان که می آید و در فوتبال خرج می کند. من به عنوان بازیکن همیشه چشمم به جیب مدیرعامل باشگاه بود تا ببینم کی پولمان را می دهد. انشالله قیمت بازیکنان ایرانی به 3 میلیارد برسد و جای 206، فراری بگیرند و هواپیما. همه جای دنیا اینگونه به بازیکنان پول می دهند. حالا می ارزند یا نمی ارزند را دیگر کاری ندارم..

 

حالا شما اگر الان بازی می کردید چه ماشینی از باشگاه می گرفتید؟

اگر قرار بود الان بازی کنم باید یک سفینه فضایی به من می دادند تا برای گذراندن تعطیلات به کره ماه بروم. زمان ما واقعا بازیکنان بزرگی بازی می کردند. دایی، عابدزاده، باقری و..... این باازیکنان واقعا قیمت نداشتند و نمی شد ارزشی رویشان گذاشت. حالا که فلان مدافع یک میلیارد پول می گیرد باور کنید اگر استاد اسدی بازی می کرد باید 10 میلیارد می گرفت.

 

فکر می کنید چرا بازار رقابت در نقل و انتقالات هر روز داغ تر از قبل می شود؟

به این خاطر که مدیران فوتبال ما با وزش کوچکترین نسیمی عوض می شوند. فوتبال سیاسی شده و نتیجه گرا. به همین خاطر طبیعی است که مدیران برای کسب نتیجه مجبور شوند رقم های آنچنانی برای جذب بازیکن بپردازند. ارقامی که داده می شود شاید واقعی نباشد ولی مدیری که می خواهد جایش را از دست ندهد به اجبار هزینه می کند و همین موضوع قیمت ها را بالا می برد..../سایت گل