دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری



تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ از پیتزاهای پرنده تا ساعت جایگزین موبایل
دنیای تکنولوژی در هفته ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود، در این اخبار، معرفی تکنولوژی های جدید بیش از هر خبر دیگری خود را نشان می داد.
در این هفته تکنولوژی های برتر معرفی شده اند:
 Nikon D810
چندی پیش محصولات  D800 و D810 از کارخانه نیکون وارد بازار شده بودند که در روزهای گذشته خبر تولید دوربین جدیدی با نام Nikon D810 منتشر شد که حداقل تا ماه آینده روانه بازار خواهد شد. همانطور که از اسم این محصول برمی آید، باید تغییرات عمده ای در این محصول نسبت به سایر دوربین ها صورت گرفته باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این دوربین می توان به  FX CMOS 36 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 

دامنه حساسیت این دوربین که از ایزوی 64 آغاز شده تا 12800 ادامه یافته و تا 51200 نیز قابل افزایش است. قابلیت هایی مانند عکاسی متوالی سریع و سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای نیز از جمله ویژگی های این دوربین است.  دو قابلیت عکاسی متوالی سریع تر و سیستم فوکوس خودکار 51 نقطه ای نیز از جمله ویژگی های مشترک این دروبین با دوربین  D4s است که به عکاس اجازه می دهد تا 5 فریم در ثانیه با کیفیت حداکثری یا 7 فریم در ثانیه با کیفیت 15 مگاپیکسلی گرفته شود.


ساعت G Watch
مدتی است که کارخانه هایی مانند اپل و سامسونگ به ساخت ساعت های مچی با قابلیت های متمایز روی آورده اند. ال جی نیز سعی کرد از این غافله باز نماند و از ساعت جدیدش رونمایی کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 
این ساعت هوشمند به سیستم‌ عامل اندروید برای تکنولوژی‌های پوشیدنی یعنی Android Wear مجهز است. این ساعت جدید، سیم کارت خور بوده و در برابر آب نیز مقاوم است. گفتنی است، ال جی در ساخت این ساعت با گوگل همکاری داشته است.


سیستم اندروید گوگل در ماشین
گوگل، از آغاز پروژه جدیدی مبنی بر نصب سیستم اندروید در ماشین با نام "اندروید اتو" خبر داده است. این سیستم جدید میان تلفن هوشمند و خودرو ارتباط برقرار می کند. صفحه نمایش داخل خودرو مانند صفحه نمایش تلفن هوشمند بوده و بسیاری از فعالیت هایی که با این تلفن های هوشمند انجام می شود با این سیستم هم ممکن خواهد بود.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 

تحویل پیتزا با هواپیمای بدون سرنشین
یک شرکت روسیه ای پیتزاهای خود را با کمک هواپیمای بدون سرنشین تحویل می دهد. این هواپیمای جدید "کوپتر اکسپرس " نام داشته و اولین پرواز موفقیت آمیز خود را در هفته اخیر تجربه کرد.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 
دریافت اطلاعات جوی از طریق لامپ های هوشمند
از این پس با نصب لامپ های هوشمندی می توان اطلاعات جوی از قبیل: سرما، گرما، وزش باد، اندازه گیری دمای هوا، باران، باد و غیره را به سادگی و از طریق تلفن همراه در اختیار داشت. این لامپ ها به سنسور و همینطور حسگرهایی مجهز هستند که قابلیت اندازه گیری کیفیت هوا، شدت نور، دما، گرما، سرما، باران ، باد و غیره را برخوردار هستند. شهروندان می توانند اطلاعات جوی ارسال شده از لامپ های هوشمند را بر روی تبلت ، لب تاپ یا حتی تلفن های همراه خود مشاهده کنند.

 

تکنولوژیهای نوین,اخبار تکنولوژی,ساعت هوشمند

 منبع : mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
مدیر عامل سایپا از ورود سه محصول جدید این شرکت به بازار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری +عکس


دنیای تکنولوژی در هفته ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود. در این اخبار، معرفی تکنولوژی های جدید بیش از هر خبر دیگری می درخشید.

خبرگزاری مهر: دنیای تکنولوژی در هفته ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود. در این اخبار، معرفی تکنولوژی های جدید بیش از هر خبر دیگری می درخشید.

در مطلب زیر می توانید تکنولوژی های معرفی شده برتر هفته اخیر را مشاهده کنید:

فایر فون اسپیس، گوشی هوشمند آمازون

گوشی هوشمند آمازون با نام Amazon Fire Phone از اواخر ژوئن(اوایل تیرماه سال جاری) به بازار ارائه خواهد شد.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ تصاویر 2 گوشی و رقیب

از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش 4.7 اینچی، رزولیشن بالای صفحه نمایش و تراکم پیکسل، رم 2 گیگا بایتی و همینطور 4 دوربین در 4 گوشه خود و با پردازشی بالا اشاره کرد که می تواند نگاه کاربر را دنبال کند.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ تصاویر 2 گوشی و رقیب

دوربین ها زاویه دید 120 درجه داشته و  در این گوشی جدید قابلیت "پرسپکتیو پویا" به کاربر اجازه می دهد تا با چرخاندن گوشی صفحات آن را ورق زده یا بازی کند. این گوشی از امکانات سخت افزاری فوق العاده ای برخوردار است که می تواند این گوشی را وارد رقابت با برترین برندهای گوشی کند.

دوربین دیجیتال پاناسونیک لومیکس

این دوربین به همراه باتری و کارت حافظه دارای وزن 540 گرم، حسگر Live MOS 15.1  مگاپیکسل، لنز 600-25 میلیمتر و قدرت فیلمبرداری در ابعاد فول اچ دی، سرعت شاتر از 1.2000 ثانیه تا 60 ثانیه و صفحه نمایش 3 اینچ با رزولوشن 460,000 پیکسلLive View را داراست.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ تصاویر 2 گوشی و رقیب

اسمارت واچ، ساعت هوشمند سامسونگ

در روزهای گذشته خبری مبنی بر تولید و عرضه ساعتی توسط کارخانه اپل با نام "آی واچ"  منتشر شد. اما سامسونگ نیز از غافله باز نمانده و خبر از خروجی ساعتی با نام "اسمارت واچ" را منتشر کرده است.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ تصاویر 2 گوشی و رقیب

اطلاعات کامل و دقیقی از این ساعت هنوز منتشر نشده اما بنا به گزارشات اولیه  پیش بینی می شود که این ساعت قادر به متحول کردن بازار فناوری های مدرن خواهد بود و عمر زیادی را برای باتری آن تخمین زده اند. طراحی این ساعت بسیار جذاب و زیباست. این ساعت همانند یک دست بند بوده که دارای قابلیت های فناوری بالایی است.

سه تبلت جدید ال.جی

اگر به دنبال خرید تبلت هستید باید بدانید که ال.جی در هفته اخیر از سه تبلت جدید رو نمایی کرده است. تبلت های جدید عبارتند از G Pad 7.0, G Pad 8.0,  Pad 10.1 G این سه تبلت تا حدودی از یکدیگر متفاوت هستند اما دارای ساختارهای یکسانی هستند. از قابلیت های این تبلت می توان به صفحه نمایش 7  اینچی از نوع IPS  و با پشتیبانی رزولوشن1280x800 اشاره کرد.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ تصاویر 2 گوشی و رقیب

Sony Xperia Z2

این گوشی دارای  20.7 پیکسل و حسگری است که از تلفن های همراه استاندارد  30 % بزرگتر است تا با این ویژگی بتواند با دوربین های دیجیتالی برابری کند. این گوشی می تواند تصاویر فوق العاده ای را به ثبت برساند. صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچی بوده و دارای رزولوشن1920x1080 است.
 
ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری/ تصاویر 2 گوشی و رقیب