دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

والکمن سونی اریکسون هم ربات سبز را درآغوش گرفت!


به نقل از پایگاه اینترنتی thinkdigit ،شرکت سونی اریکسون به زودی املین تلفن همراه سری والکمن خود را با سیستم عامل اندروید عرضه خواهد کرد.

این تلفن همراه هوشمند با نام تجاری  W8 عرضه خواهد شد دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ (از سونی اریکسون متعجبم که علی رغم اینکه  اندروید ۲٫۳ چند ماهی است عرضه شده هنوز بر ۲٫۱ اصرار می‌ورزد)  بوده و از لحاظ اندازه دقیقا همانند مدل تجاری Xperia X8 خواهد بود.



همانند سایر  تلفن‌های همراه سری والکمن این شرکت ،W8 دارای هدست استریو مدل MH410 خواهد بود که به همراه سایر تجهیزات جانبی همراه این تلفن همراه عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای صفحه نمایش کوچک لمسی ۳ اینچی با ۱۶ میلیون رنگ وبا تفکیک پذیری ۳۲۰×۴۸۰ است. پردازنده این تلفن همراه ARM 11 با قدرت ۶۰۰ مگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 200 است که به ۱۶۸ مگابایت رم مجهز شده است.



حافظه این تلفن همراه نیز ۱۲۸ مگابایت است که قابل ارتقاء تا ۱۶ گیگابایت با کارت حافظه خارجی بوده و در ۳ رنگ لاجوردی آبی،قرمز متالیک و نارنجی کلاسیک والکمن عرضه خواهد شد. انتظار میرود این تلفن همراه در نیمه دوم سال ۲۰۱۱ و با قیمتی در حدود همان Xperia X8  عرضه شود.

منبع : Farnet.ir


ویدیو مرتبط :
باز کردن بوت لودر گوشی های سونی و سونی اریکسون در 5 دقیقه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حل مشکل ریست شدن گوشی سونی اریکسون



 

 

 

حل مشکل ریست شدن گوشی های سونی اریکسون

 

در صورتی که شما نیز از یکی از مدل های گوشی های سونی اریکسون استفاده میکنید ، به مشکل آزار دهنده ای که هر از چند گاهی پیش میاید برخورد کرده باشید. به این شکل که به هنگام باز کردن یک عکس یا فایل صوتی و استفاده از گزینه "استفاده به عنوان" گوشی شما خاموش و روشن (ریست) میشود. ممکن است فکر کنید گوشی ویروسی شده یا حتی دچار مشکلات جدی تری شده. اما این مشکل از یک دلیل خیلی ساده نشأت میگیرد!

در این ترفند قصد داریم این موضوع را برای شما بازگو کنیم.

راه حل رفع این مشکل بسیار ساده است!
در 99% این موارد ، مشکل فوق به دلیل استفاده از یک تم Theme غیر استاندارد برای گوشی است که امروزه به سادگی میتوان این تم ها را ساخت.
کافیست تمی که در حالت انتخاب دارید را تغییر داده و از یک تم استاندارد یا در حالت بهتر تم پیش فرض گوشی استفاده کنید.