دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

هیجان زدگی این دوخواهر را میکشد! +عکس



"دارسی" و "اوی چپ من" دوقلوی های دو ساله ای هستند که دچار بیماری خاصی به نام "سندروم درویت" شده اند. این سندرم به گونه ای است که مانع از هیجان زدگی این دوخواهر می شود.

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، بیماری های نادر برای هر انسانی بسیار دردآور است. از بیماری هایی که مغز را از بین می برند تا بیماری هایی که به نوعی باعث مرگ یک کودک می شود همه بسیار سخت هستند. روز گذشته دختری را دیدیم که در حال تبدیل شد به مانکن ثابت بود و این بار به سراغ دو خواهر انگلیسی می رویم.

 

"دارسی" و "اوی چپ من" دوقلوی های دو ساله ای هستند که دچار بیماری خاصی به نام "سندروم درویت" شده اند. این سندرم به گونه ای است که مانع از هیجان زدگی این دوخواهر می شود چرا که آن ها با این کار مرگ خود را نزدیک می کنند.

هیجان زدگی این دوخواهر را میکشد

 

این بیماری با مشکلات خواب و اینگونه اختلالات شروع می شود و البته پس از مدتی به مرگ ناگهانی ختم می شود. البته شرایطی مانند شادی بیش از حد و حتی گرمای زیاد می تواند خطر مرگ را تا 90 درصد افزایش دهد از این رو این بچه ها باید همیشه تحت نظارت باشند.

 

این دوخواهر در سن 9 ماهگی برای اولین بار در سفری به اسپانیا از ذوق زدگی به کما رفته بودند و از آن زمان بود که والدین آن ها متوجه این بیماری شدند و البته دیگر هر گونه از این موارد هیجان انگیز را تنها به حد کم در اختیار فرزندانشان قرار می دهند.

 

این بیماری سال هاست که توسط محققان بررسی می شود ولی هنوز درمان قطعی برای آن ها پیدا نشده است. این خانواده باید همچنان منتظر تلاش دانشمندان باشند و البته 24 ساعته فرزندانشان را زیر نظر داشته باشند.

هیجان زدگی این دوخواهر را میکشد

 

منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
هیجان زدگی طرفداران پورتواز پیوستن ایکر کاسیاس به پورتو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری دختری كه برای هیجان آدم می‌كشت+عکس



 

 

 

 

 

قتل عمد قتل قاتل

 

 

 

 

 

 

ایسنا: پلیس ایالت «میزوری» آمریكا از دستگیری نوجوانی خبر داد كه یك دختر 9 ساله را به قتل رسانده ‌بود.

 

به گفته پلیس، «آلیس» كه هنگام قتل دوستش 15 سال داشت در بازجویی‌هایش گفت: دوستم را به قتل رساندم تا احساس فردی را كه فردی را به قتل رسانده، درك كنم.

او در بخشی از دفتر خاطراتش نوشته‌ است: اقدام به قتل هیجان‌آور و لذت‌بخش است.

 

 

 

به گفته پلیس، او در دفتر خاطراتش نوشته كه دوستش را با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس گردنش را از بدنش جدا كرده‌ است.

 

نتایج پزشكی قانونی از جسد مقتول نشان می‌دهد كه متهم به وسیله هشت ضربه چاقو مقتول را به قتل رسانده است.

 

به گزارش ایسنا به نقل از اسكای‌نیوز، در صورت واردشدن اتهامات متهم، او حداقل به 10 سال حبس محكوم می‌شود..../ایسنا