دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

مدیریت برنامه‌ها در آیپد



موبایل, آیكون‌, آی پد, آیپد

حذف برنامه‌های نصب شده روی آیپد به روش‌های مختلفی امكان‌پذیر است. یكی از این روش‌ها كه بسیاری از كاربران با آن آشنایی دارند، با فشاردادن انگشت روی صفحه برنامه‌ها و نگه‌داشتن آن قابل استفاده است. با انجام این كار آیكون‌ها در صفحه به حالت معلق درآمده و با فشار علامت x قرمز رنگ كنار هر برنامه، می‌توانید نسبت به حذف آن اقدام كنید.

در صورتی‌كه بخواهید این كار را با مدیریت بیشتری به انجام برسانید و پیش از حذف برنامه‌ها از اطلاعات دیگری همچون میزان فضای اشغال شده توسط آنها مطلع شوید، ‌باید به روش زیر عمل كنید:

1ـ از صفحه برنامه‌ها Settings را انتخاب كنید.

2ـ از میان گزینه‌های موجود در ستون سمت چپ، روی General فشار دهید.

3ـ از سمت راست، Usage را انتخاب كنید.

4ـ در این پنجره اطلاعاتی از برنامه‌های نصب شده همراه با میزان فضای اشغال شده توسط آنها برای شما نمایش داده خواهد شد. برای حذف هریك از برنامه‌های موجود، می‌توانید پس از انتخاب برنامه موردنظر گزینه Delete App را انتخاب كنید.
منبع:jamejamonline.ir


ویدیو مرتبط :
مدیریت R & D مدیریت دولتی برنامه ریزی رفتار سازمانی مدیریت صنعتی بودجه بندی مدیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتصاب ملک‌زاده به ریاست موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتصاب ملک‌زاده به ریاست موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری

محمدشریف ملک زاده از سوی معاون اجرایی رئیس جمهور بصورت رسمی به عنوان رئیس جدید موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، در این مراسم حمیدرضا بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور با تجلیل از خدمات ارزنده محسن نجفی خواه ، محمدشریف ملک زاده را به عنوان رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی معرفی کرد.

بقایی ابراز امیدواری کرد: موسسه ضمن ادامه فعالیت خود در این مقطع جدید بتواند خدمات خوبی را به کلیه معاونت های ریاست جمهوری ارائه کند.

گفته می شود همزمان با انتصاب محمد شریف ملک زاده به جای محسن نجفی‌خواه به عنوان رئیس جدید، این موسسه از مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی جدا شده و زیر نظر نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر شنبه چهارم شهریورماه سال جاری به نقل از یک منبع آگاه  در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، ازانتصاب ملک زاده در سمت ریاست موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی خبرداده بود./مهر