دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عرضه گوشی لوکس با ۱۶۶ قطعه کریستال+عکس



عرضه گوشی لوکس با ۱۶۶ قطعه کریستال+عکس

نسخه لوکس Galaxy S III mini به طور کامل شبیه به مدل استاندارد خود ساخته شده است و در کنار آن شامل 166 قطعه کریستال سواروسکی(Swarovski) می‌شود که این کریستال‌ها در قسمت پشتی گوشی و روی در مخصوص باتری قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت سامسونگ سال گذشته سرویس ویژه‌ای از محصولات خود را با نام Crystal Edition معرفی کرد که در آن گوشی‌های هوشمند معمولی به صورت لوکس و منحصر به‌فرد تولید می‌‌شدند. این شرکت کره‌ای هم‌اکنون مدل ویژه گوشی هوشمند Galaxy S III mini را در این سری از محصولاتش به تولید رسانده است.

 

گوشی موبایل  سامسونگ ,سامسونگ گلکسی

 
گوشی لوکس Galaxy S III mini Crystal Edition سامسونگ به طور کامل شبیه به مدل استاندارد خود ساخته شده است و در کنار آن شامل 166 قطعه کریستال سواروسکی(Swarovski) می‌شود که این کریستال‌ها در قسمت پشتی گوشی و روی درب مخصوص باتری قرار گرفته‌اند.

به جز این بخش، این گوشی هوشمند با مدل اصلی خود تفاوت دیگری را شامل نمی‌شود. برای این گوشی نمایشگر لمسی 4 اینچی از نوع AMOLED در نظر گرفته شده است که تصاویر در آن با کیفیت WVGA به نمایش درمی‌آیند.

این گوشی هوشمند لوکس پردازنده دوهسته‌ای با توان یک گیگاهرتز برای هر هسته پردازنده را در خود جا داده است و از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در آن می‌توان به نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد که البته گفته می‌شود کاربران می‌توانند آن را به نسخه KitKat ارتقا دهند.

شرکت سامسونگ اعلام کرد که گوشی هوشمند لوکس Galaxy S III mini Crystal Edition با قیمت 299 یورو وارد آلمان شده است و به زودی در دیگر کشورهای جهان هم عرضه می‌شود.

/فارس

 


ویدیو مرتبط :
کریستال ، بلور ،کریستال چک ، کریستال اصل ،سرویس خورشیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیفون 5S لوکس با طلای 24 عیار و کریستال خالص (+عکس)




اخبارتکنولوژی -  آیفون 5S لوکس با طلای 24 عیار و کریستال خالص (+عکس)


 به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت Goldgenie که چندی پیش مدل ویژه‌ای از گوشی هوشمند iPhone 5S را با بدنه‌ای از جنس طلا روانه بازار کرده بود، نسخه جدید لوکس و جدید این گوشی را عرضه کرد.

این گوشی هوشمند جدید که iPhone 5S Supernova نام دارد، ویرایش لوکس از آخرین مدل گوشی هوشمند اپل محسوب می‌شود و بخش پشتی بدنه آن به کریستال‌های Swarovski و بخش رویی آن نیز با جواهرات تزیین شده است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,گوشی هوشمند iPhone 5S

 
شرکت Goldgenie برای ساخت این گوشی هوشمند لوکس از طلای 24 عیار استفاده کرده است که البته به درستی اعلام نکرده چه میزان کریستال Swarovski را در بدنه آن به کار برده است.

به هر حال باید توجه داشته باشید که این محصول یک گوشی ارزان قیمت نیست. مدل 15 گیگابایتی iPhone 5S Supernova به قیمت 3837 پوند فروخته می‌شود. مدل 32 و 64 گیگابایتی این محصول نیز به‌ترتیب 100 و 200 پوند از قیمت یاد شده گران‌تر است.

گوشی هوشمند iPhone 5S Supernova در مراکز عرضه کننده محصولات لوکس و فروشگاه‌های اپل عرضه می‌شود و همراه با یک سیستم ارتباطی USB به دست کاربران می‌رسد.

اخبار تکنولوژی - فارس