دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

عرضه اولین دوربین پوشیدنی باهوش دنیا



دوربین اتوگراف,دوربین پوشیدنی,ویژگیهای دوربین اتوگراف

عرضه اولین دوربین پوشیدنی باهوش دنیا

تاکنون دوربینهای بسیاری تولید شده که تولید کننده آن را هوشمند نامیده اند اما دوربین پوشیدنی اتوگراف اولین دوربین پوشیدنی باهوش در دنیا است که زمان و مکان مناسب عکاسی را خودش انتخاب می کند.

دوربین اتوگراف محصولی از گروه شرکتهای او ام جی یک گجت پوشیدنی است که کار با آن نیازی به استفاده از دستها ندارد و به کاربر این امکان را می دهد که به طور اتوماتیک از رویدادهای یک روز عکس بگیرد.

این دوربین به سادگی به جیب پیراهن نصب می شود و یا می توان آن را شبیه به یک گردنبند استفاده کرد. این دوربین دارای یک زاویه دید 136 درجه و حسگر 5 مگاپیکسلی و همچنین جی پی اس داخلی است تا مکان تصاویر را روی نقشه مشخص کند. این دوربین دارای حافظه 8 گیگابایتی است که می تواند 28 هزار تصویر را در خود ذخیر کند.ابعاد این دوربین 90 در 37.4 در 22.9 میلیمتر و وزن آن 58 گرم است.


دوربین اتوگراف از طریق بلوتوث به یک اپلیکیشن وصل می شود و این اپلیکیشن روی آی فون قابل نصب است. کاربر از طریق این برنامه می تواند تصاویر را مشاهده کرده، حذف کرده و یا به اشتراک بگذارد.
دوربین اتوگراف با قیمت 399 دلار به فروش می رسد.


این تنها دوربین پوشیدنی و خودکار بازار نیست، دوربینهای مختلفی از جمله نریتیو کلیپ و پاراشوت پیش از این عرضه شده است اما اتوگراف براساس ادعای سازنده خود می تواند بهترین زمان را برای گرفتن عکس ، تنظیم نور، حرکت، رنگ و دما انتخاب می کند..../mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
تماشا کنید: اولین دوربین پوشیدنی با قابلیت پرواز از مچ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین گجت پوشیدنی دنیا مخصوص اندازه گیری استرس + تصاویر



اولین گجت پوشیدنی دنیا مخصوص اندازه گیری استرس + تصاویر
کارشناسان یک دستگاه منحصر به فرد تولید کرده‌اند که از گروه کامپیوترهای پوشیدنی است و می تواند به فرد نشان دهد که دچار استرس شده است.گفتنی است، این دستگاه که تنفس افراد را آنالیز و تجزیه و تحلیل می کند، می تواند به پیراهن و یا حتی کمربند اشخاص متصل شود و با اندازه گیری آهنگ تنفسی بدن فرد تشخیص دهد که دچار چه  حالتی است.

 

گجت,اولین گجت پوشیدنی,دستگاه اندازه گیری استرس

 

 از جمله تجهیزات جانبی این وسیله شارژ بی سیم آن، پد قابل شارژ، سنسور جنبشی، باتری و همین طور فناوری بلوتوث است که حتی می تواند دستگاه را به تلفن همراه هوشمند متصل نماید.کارشناسان هدف از ساخت این دستگاه را بالا بردن سطح سلامت افراد معرفی کرده‌اند.
این دستگاه می‌تواند با دستگاه‌هایی مانند iphone وipad تعامل برقرار نموده اطلاعات را مبادله نماید.
 

گجت,اولین گجت پوشیدنی,دستگاه اندازه گیری استرس

 

گجت,اولین گجت پوشیدنی,دستگاه اندازه گیری استرس

 

گجت,اولین گجت پوشیدنی,دستگاه اندازه گیری استرس

 

گجت,اولین گجت پوشیدنی,دستگاه اندازه گیری استرس

 

منبع : yjc.ir