دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

سنیتایزر دستگاه ضدعفونی کننده خانگی



 امروزه استفاده از تلفن همراه به عنوان یک وسیله ضروری در زندگی روزمره بشر پذیرفته شده و میزان استفاده از آن به واسطه کاربرد های متنوع و مختلف آن روز به روز افزایش می یابد.


میزان نوموفوبیا یا همان ترس از جد اشدن از تلفن همراه 66 درصد گزارش شده و این در حالی است که این آمار در سه سال گذشته 53 درصد بوده است.


این گزارش حاکی است که 70 درصد از خانم ها از دور بودن از موبایل خود هراس دارند و 66 درصد از مردم قبل از خواب حتماً موبایل خود را چک می کنند. میزان نوموفوبیا در بین سنین 24-18 سال 77 درصد و 72 درصد از مردم جهان نمی توانند بیش از 150 سانتی متر مربع از موبایل خود فاصله داشته باشند.
 

سنیتایزر،دستگاه ضدعفونی کننده خانگی،سنیتایزر تلفن همراه

 
از طرف دیگر دانشمندان میزان آلودگی تلفن همراه را به مراتب آلوده تر از کثیف ترین سطوح اطراف محل زیست انسان یعنی توالت گزارش کرده اند.همه این ها اهمیت تمیز کردن تلفن همراه را صد چندان نموده است. اما از آنجا که این وسیله الکترونیکی قابل شستشو نمی‌باشد و دستمال ها یا اسپری های معرفی شده برابر تحقیقات بعمل آمده اثربخشی چندانی را از خود نشان نداده اند، بنابراین استفاده از اشعه UV یا ماوراء بنفش به کمک میکروب کشی تلفن همراه آمده است.
 

دستگاه ضدعفونی کننده,آلودگی های تلفن همراه,سنیتایزر تلفن همراه


بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت سنیتایزر به تازگی دستگاهی با نام سنیتایزر تلفن همراه معرفی شده است که با کمترین ضرر قادر به از بین بردن الودگی های تلفن همراه است.


این دستگاه با تابش اشعه ماوراء بنفش یا همان uv-c با طول موج 230 نانومتر در مدت 6 دقیقه باعث از بین بردن میکروبها به میزان99.9  درصد می شود.
 

شارژر بیسیم,شارژر چندکاره,دستگاه ضدعفونی کننده

 
دستگاه سنیتایزر به گونه ای طراحی شده که علاوه بر تلفن همراه وسایلی نظیر ساعت مچی، عینک، سمعک، سکه و... را می تواند ضد عفونی کند.
 

شارژر بیسیم,شارژر چندکاره,دستگاه ضدعفونی کننده


قابلیت شارژ تلفن همراه نیز یکی دیگر از مزیتهای این دستگاه است. در همین زمینه پیش بینی می شود به دلیل علت نگرانی جامعه در خصوص آلودگی های تلفن همراه، دستگاه سنیتایزر ، جایگزین شارژر های فعلی شود.

 

آلودگی های تلفن همراه,ضدعفونی کننده خانگی,دستگاه ضدعفونی کننده سنیتایزر


جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وبسایت سنیتایزر مراجعه نمایید.
www.sanitizer.ir
02166400064
 


ویدیو مرتبط :
دستگاه اوزون ساز-کنت(ضدعفونی کننده مواد غذایی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تونر پاک کننده ی خانگی برای پوست خشک



 

 

تونر پاک کننده ی خانگی مخصوص پوست های خشک

 

استفاده از این تونر طبیعی و مفید خانگی میتواند جایگزین تونرهای شیمیایی شود که به مرور باعث از بین بردن چربی طبیعی پوست شده و خشکی و خارش و سوزش آن را به همراه خواهد داشت .

 

پوست خشک هم مانند انواع پوستهای چرب و معمولی که روزانه نیاز به پاک شدن عمقی با محلول خاص خود را دارند، باید با محلولی مناسب که از خشک شدن بیشتر آن جلوگیری کند بطور عمیق تمیز شود واز آنجایی که متخصصان پوست استفاده از تونرها را برای پوستهای خشک چندان مناسب نمی دانند و بسیاری از آنها براین باورند که اغلب تونرها باعث از بین بردن چربی طبیعی پوست شده و به دنبال آن خشکی و خارش و سوزش را به همراه خواهد داشت بهتر است این حس پاکیزگی و زدودن آلودگی از روی پوست بخصوص منافذ آن را که قرار است چند بار در روز تجربه کنیم با محلولی کاملا طبیعی که نه تنها به پوست ضرر نمی رساند بلکه به شفافیت و سلامت آن نیز کمک می کند انجام دهیم .

 

 

طرز تهیه ی تونر پاک کننده ی پوستهای خشک :

 

ماده ی اولیه ی تهیه ی این تونر گلاب است که بهتر است تازه باشد . میتوانید گلابی که برای این محلول نیاز است را خودتان با استفاده از گلبرگهای خشک شده ی گل محمدی که در عطاری ها موجود است تهیه کنید به این ترتیب که گلبرگهای گل را جدا کنید. به اندازه ی یک لیتر آب در ظرفی بجوشانید و گلبرگها را درون آن بریزید .

 

بگذارید به مدت 20 دقیقه بجوشد .وقتی مایع کمی غلیظ شد، یک قاشق آبلیمو به آن اضافه کرده و محلول را از صافی رد کنید تا کاملا یکدست شود .مایع را در بطری بریزید و بگذارید سرد شود .

 

این محلول برای پاکسازی پوست شما حاضر است تنها کافیست پنبه ای را به آن آغشته کرده و به آرامی روی پوستتان بکشید، فراموش نشود قبل از استفاده ی از آن باید پوستتان را با آب گرم و صابون مخصوص بشویید و بعد برای پاکسازی منافذ از آن استفاده کنید .روزی دو تا سه بار استفاده ی از این محلول تاثیر خود را به خوبی نشان خواهد داد.

منبع:seemorgh.com