دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

روز عینک بزنید، عصر آی‌فون شارژ کنید



شارژ کردن آی فون با عینک,شارژ آی‌فون5 با عینک,عینک شاما شید

روز عینک بزنید، عصر آی‌فون شارژ کنید
یک طراح و مبتکر یک عینک آفتابی را با مجهز کردن پنل‌های خورشیدی به دستگاهی برای شارژ آی‌فون تبدیل کرده است.
سیلی کلاسکار طراح هنری، دسته‌های عینک(Ray-Ban) را به پنل‌های خورشیدی مجهز کرد تا بتواند به قدر کافی نور خورشید را جذب کرده تا بعد از ظهر هنگامی که خورشید غروب می‌کند و آی‌فون کاربر پس از یک روز باطری خود را از دست می‌دهد، بتواند انرژی لازم را دریافت کند.

 

این عینک که با نام «شاما شید» ارائه شده تنها می‌تواند آی‌فون 5 را شارژ کند، چرا که رابط اتصال آن تنها برای نسل جدید دستگاه‌های اپل عرضه شده است.
پیش از این پنل‌های خورشیدی برای گجت‌های پوشیدنی چون کوله پشتی رالف لورن مشاهده شده که از آن برای تولید انرژی الکتریسیته استفاده شده است. اپل نیز یک درخواست ثبت اختراع برای مجهز کردن دستگاه‌های موبایل به پنل‌های خورشیدی ارائه کرده بود تا دستگاه‌ها بتوانند انرژی مورد نیاز خود را از خورشید تامین کنند.

منبع:mehrnews.com


ویدیو مرتبط :
آی فون خود را توسط پانل های خورشیدی عینک آفتابی تان شارژ کنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان اکران عمومی "آدمکش" و "عصر روز دهم"



 

 پایان اکران عمومی

جلسه شورای صنفی نمایش امروز دوشنبه ۲۷ دی ماه با حضور نمایندگان انجمن سینماداران ایران محمدرضا صابری، فرشید موتمنی، غلامرضا فرجی و رامین نصیری و نمایندگان تهیه کنندگان عبدالله علیخانی، علی سرتیپی، علی آشتیانی پور و احمدی و نماینده کانون کارگردانان محمد درمنش و نماینده اداره کل رزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای داریوش میرزایی تشکیل و موارد زیر مطرح یا تصویب شد:

رونوشت نامه اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای در خصوص برگزاری جشنواره فیلم های صنعتی در سینما فلسطین ( ۱۸ تا ۲۲ دی ماه ۸۹) مطرح شد.

رونوشت نامه اداره کل ارزشیابی و نظارت سینمای حرفه ای در خصوص شناور بودن بلیت سینما جی (صبح ها ۱۰,۰۰۰ و بعد از ظهرها ۲۰,۰۰۰ ریال) مشروط به هماهنگی لازم با دفاتر پخش فیلم مطرح شد.

نامه اداره امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرتبط با اکران فیلم "کلانتری غیر انتفاعی" در گروه آزاد مطرح شد.

با توجه به پایین بودن کف فروش فیلم سینمایی "آدمکش"، این فیلم در گروه عصر جدید تعویض و با توجه به اینکه مقرر شده بود، سینما عصر جدید می تواند فیلمی دیگر را اکران نماید.

با توجه به پایین بودن کف فروش فیلم سینمایی "عصر روز دهم" این فیلم در گروه استقلال تعویض می شود. سینما استقلال به دلیل بازسازی تا جشنواره فجر تعطیل است همچنین فیلم "داماد خجالتی" بعد از ماه صفر اکران خواهد شد.

تهیه کننده فیلم "فوتبالی ها" در جلسه شورای صنفی حاضر و مواردی را در خصوص اکران زودتر از موعد فیلم در گروه آزاد مطرح کرد.

در خصوص تدوین آیین نامه شورای صنفی نمایش سرگروه ها و گروه هنر و تجربه بحث و تبادل نظر شد.... / خبرگزارى مهر