دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

خورشید گرفتگی کف کلاس درس / عکس روز ناسا



عکس روز ناسا این بار به تصویری متفاوت اختصاص پیدا کرده و به یکی از روش‌های رصد خورشیدگرفتگی پرداخته است. خورشیدگرفتگی ۸ و ۹ مارس ۲۰۱۶ تنها خورشید گرفتگی کلی سال است.

رصد خورشید گرفتگی کار خیلی ساده‌ای است. یکی از روش‌ها مثل عکس روز ناساست. این عکس به هنگام خورشید گرفتگی مارس ۲۰۱۵ در یک کلاس درس در آلمان گرفته شده است. دانش آموزان پرده‌ پنجره را كشیدند و به این ترتیب هرکدام از منافذ پرده مثل یک «دوربین اتاقک تاریک» (Pinhole Camera) عمل کردند. این سوراخ‌ها کاری کرده‌اند که نور خورشید گرفته در کف کلاس کانونی شود. خورشیدگرفتگی اخیر در ایران قابل مشاهده نیست.

 

اخبارعلمی,خبرهای علمی,ناسا

 

اخبار علمی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
اتش زدن کف کلاس درس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگه امتحانی فرهاد مجیدی در کلاس های درس انگلیس ؛ عکس




اخبار ورزشی - برگه امتحانی فرهاد مجیدی در کلاس های درس انگلیس ؛ عکس

فرهاد مجیدی در کلاس های مربیگری در انگلیس شرکت کرده و موفق شده بالاترین نمره در کلاس سطح B را کسب کند. وی این تصویر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی

اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی

برگه امتحانی فرهاد مجیدی در کلاس های مربیگری

اخبار ورزشی - جام نیوز