دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

حذف یاغیرفعال کردن حساب کاربری درفیس‏بوک



 

حذف یاغیرفعال کردن حساب کاربری درفیس‏بوک


طبق آمار منتشر شده در ماه مارس 2010، تعداد کاربران سایت Facebook از مرز 400 میلیون کاربر نیز گذشت. این رقم خیره کننده و تبدیل فیس‏بوک به دومین سایت جهان بر اساس رتبه‏بندی جهانی الکسا، گواهی از آن می‏دهد که فیس‏بوک در حال تبدیل به چیزی فراتر از یک شبکه اجتماعی معمولی است. با این حال ممکن است شما به عنوان یک کاربر از عضویت خود در این سایت پشیمان شده باشید. در صورتی که به هر دلیلی قصد دارید تا به فعالیت خود در فیس‏بوک پایان دهید می‏توانید حساب کاربری یا پروفایل خود را در فیس‏بوک غیرفعال کرده و یا حتی آن را حذف کنید. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه انجام این کار بپردازیم.

 

برای غیرفعال کردن حساب کاربری خود در فیس‏بوک:

ابتدا به حساب کاربری خود وارد شوید.
بر روی دکمه Account در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید و Account Settings را انتخاب نمایید.
در صفحه بعدی، آخرین گزینه موجود Deactivate Account است. بر روی گزینه deactivate کلیک نمایید.
در صفحه بعد شما بایستی دلیل برای این کار خود انتخاب نمایید و یا در صورت تمایل توضیحی در قبال این کار بنویسید.
با انتخاب Deactivate My Account حساب کاربری شما غیرفعال خواهد شد.
دقت کنید حتی پس از غیرفعال کردن حساب کاربری، دوستان شما همچنان امکان دعوت شما و یا برچسب زدن نام شما در تصاویر را دارند. با انتخاب گزینه Email opt out در صفحه غیرفعال کردن حساب کاربری، ایمیل‏های مربوط به این وقایع برای شما ارسال نخواهد شد.
همچنین هر زمان نیز که بخواهید میتوانید با طی مجدد این مسیر، حساب کاربری خود را فعال یا Active کنید.

 

اما برای حذف کامل حساب کاربری در فیس‏بوک:
پس از ورود به حساب کاربری خود به لینک زیر مراجعه کنید:

 

http://www.facebook.com/policy.php#!/help/contact.php?show_form=delete_account

با انتخاب گزینه Submit درخواست حذف حساب کاربری شما ارسال می‏شود.
دقت کنید با این کار به هیچ وجه امکان بازیابی حساب کاربری نیست، در نتیجه با اطمینان کامل این کار را انجام دهید!

 

 


ویدیو مرتبط :
‫نحوه‌ی حذف حساب کاربری گوگل‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف صفحه دی ماریا درفیس بوک بعد از افشاگری جنجالی



مشخص نیست که چه کسی مسوولیت مدیریت این صفحه در فیسبوک که تیک آبی رسمی بودن را نیز دارد، عهده دار است. خورخلینا کاردوسو، همسر دی ماریا با انتشارپیغامی در اینستاگرام یادآوری کرد که این پست کار همسرش نبوده .

یک خبر و پست جنجال ساز در شبکه های اجتماعی، دامن آنخل دی ماریا را گرفته است.

روز گذشته صفحه فیسبوکی که به نظر می رسید به ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن اختصاص دارد، پستی جنجالی منتشر کرد. دراین پست کنار تصویری از دی ماریا کنار کریستیانو رونالدو این پیغام منتشرشد: «به زودی دوست من؛ کریستیانو رونالدو!»

البته حالا اعلام شده که این پیغام از سوی دی ماریا منتشر نشده بوده و مشخص نیست که چه کسی مسوولیت مدیریت این صفحه در فیسبوک که تیک آبی رسمی بودن را نیز دارد، عهده دار است. خورخلینا کاردوسو، همسر دی ماریا با انتشارپیغامی در اینستاگرام یادآوری کرد که این پست کار همسرش نبوده و نوشت: «آنخل از فیسبوک و توئیتر استفاده نمی کند.»

اخبار,اخبارورزشی,دی ماریا

اندکی بعد ازانتشار این پست جنجالی بود که این صفحه به طور کلی از فیسبوک پاک شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که در هفته ها وماه های اخیر گمانه زنی های زیادی در مورد آینده مبهم کریستیانو رونالدو و احتمال انتقال تاریخی او به باشگاه پاری سن ژرمن مطرح می شود. ابقای بنیتس در برنابئو این احتمال را تقویت کرده است.

 

اخبار ورزشی - تابناک