دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تینک پد T۴۳۱s با طراحی کاملا متفاوت از لنوو



سخت افزار - کمپانی لنوو با نمایش T431s نشان داد سری T را کاملا متفاوت از قبل طراحی کرده است.

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

تصاویر تینک پد T۴۳۱s , آشنایی با تینک پد T۴۳۱s

این تغییر را از آنجایی می توانید کاملا حس کنید که بدانید این مدل، ظریفترین و نازک ترین تینک پد از سری T  است که شاخته شده است.
همچنین بسیار سبک نیز طراحی شده است. کیبورد backlit داشته و در نور کم درخشان می شود، ترک پد آن نیز 5 پوینت بوده و نمایشگر 14اینچی گلسی یا شیشه ای دارد.
پیکسل نمایشگر 1600 در 900 تعریف شده است. اما پردازنده آن نسل سوم کور آی سون Core i7 بوده و به صورت از پیش تعریف شده روی آن ویندوز 7 نصب است و اگر قبل از خرید سفارش دهید می توانید ویندوز 8 روی آن داشته باشید.
گرافیک آن اینتل اچ دی با برنامه دالبی v4 است که باعث ارتقاء صوت و ویدئو می شود.
با وجود Lenovo RapidBoot 2.0 بوت شدن سیستم 40 درصد سریعتر از قبل شده است. وجود اثر انگشت برای امنیت بالاتر(با پسورد سخت افزاری) و نیز یو اس بی نسخه سه، این لپ تاپ را در حد و اندازه بیزینس می رساند.
همچنین وجود فناوری WWAN/ Lenovo mobile access باعث می شود بدون اینکه لپ تاپ را روشن کنید، از سیستم بعنوان هات اسپات استفاده کرده و به صورت بی سیم به سایر کامپیوترها اجازه وصل شدن را به اینترنت و شبکه بی سیم بدهید.
دوربین لپ تاپ 720 بوده و ردیابی چهره را نیز در خود جای داده است. برنامه اجرای میتینگ برای کنفرانس ها روی ان نصب شده که برای کاربران بیزینس ایده آل است.
منبع: اسلش گی یر - khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
نگاهی نزدیک به لنوو تینک پد 8!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

طراحی لباس عروس کاملا متفاوت و خلاقانه توسط یک دختر جوان +عکس



خلاقیت یک دختر مدرسه ای در ساخت لباس عروسی از مدارک طلاق زوجهای مختلف.... !
"دمی بارتز" یک دختر مدرسه ای اسکاتلندی است که در رشته هنر تحصیل میکند، او به عنوان پروژه یکی از درسهایش در اقدامی جالب با برگه های مدارک طلاق زوجهای مختلف یک لباس عروس بسیار زیبا طراحی و تهیه کرده است که باعث شد او خیلی زود در دنیای مجازی به شهرت جهانی برسد.

او تصاویری از این کاردستی زیبا در فیس بوک قرار داد تا دختر خاله اش که ساکن ایتالیاست آن را ببیند اما خیلی زود و در طی چند روز با 40 هزار نظر موافق کاربران فیس بوک روبرو شد. او با این کار موفق شد تحسین بسیاری از طراحان مد را بر انگیزد ، این دختر 15 ساله به قدری در کارش موفق بوده است که گفته میشود بسیاری از زوجهای جوان از او خواسته اند تا لباس عروسی شان را برای آنها طراحی کند.


او این لباس را از روی طرح لباس "پرنسس دایانا" الگو برداری کرده است و برای ساخت آن از 1500 برگه دادخواست طلاق استفاده کرده است . او میگوید هدف من از این کار نشان دادن عجله زوجهای جوان برای ازدواج و در پی آن طلاق زودرس است
او اضافه میکند چند طراح برجسته از او خواسته اند تا طرح لباس عروسش را به مبلغ خوبی به آنها بفروشد تا از آن کپی برداری کنند..... / pardad.ir

ساخت لباس عروس با مدارک طلاق , طراحی لباس عروس جالب

ساخت لباس عروس با مدارک طلاق , طراحی لباس عروس جالب