دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تصاویر لو رفته از گلکسی نوت5


در حالی که برخی‌، گوشی‌های گلکسی را پرچم‌دار گجت‌های سامسونگ می‌دانند، خیلی‌ها هم عقیده دارند که اگر قرار باشد یک محصول را به عنوان پرچم‌دار سامسونگ معرفی کنیم، فبلت‌های گلکسی نوت، شایستگی بیشتری دارند.

وب‌سایت یک پزشک: در حالی که برخی‌، گوشی‌های گلکسی را پرچم‌دار گجت‌های سامسونگ می‌دانند، خیلی‌ها هم عقیده دارند که اگر قرار باشد یک محصول را به عنوان پرچم‌دار سامسونگ معرفی کنیم، فبلت‌های گلکسی نوت، شایستگی بیشتری دارند.

گلکسی نوت ۵، به این شکل خواهد بود!

طراحی، اندازه، قلم و مشخصات سخت‌افزاری گلسی نوت برای خیلی‌ها، بسیار جذاب است.

زمان کمی به رونمایی گلکسی نوت ۵ مانده است. تقریبا می‌توان حدس‌های قریب به یقینی در مورد گلکسی نوت ۵ زد، از جمله اینکه طراحی آن از طراحی کلی گلکسی اس ۶ و گلکسی ۶ اج، پیروی خواهد کرد، یعنی آمیزه‌ای از فلز و شیشه در آن استفاده خواهد شد و یک مدل اج با انحناهای دوطرفه هم خواهیم داشت. از نظر سخت‌افزاری هم گوشی تقویت خواهد شد.

اما شاید، رندرهایی که لیوو ماریچ به زیبایی و استادی انجام داده است، تصور بهتری از این گجت در ذهن ما ایجاد کند.

گلکسی نوت ۵، به این شکل خواهد بود!

گلکسی نوت ۵، به این شکل خواهد بود!

گلکسی نوت ۵، به این شکل خواهد بود!

گلکسی نوت ۵، به این شکل خواهد بود!

گلکسی نوت ۵، به این شکل خواهد بود!


ویدیو مرتبط :
مقایسه گلکسی نوت5 و گلکسی نوت 4

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر باریک‌ترین گلکسی سامسونگ لو رفت



گوشی سامسونگ, گوشی گلکسی آ ۸, گوشی Galaxy A8 سامسونگ

گلکسی A8 سامسونگ با ضخامتی در حدود ۵.۹۴ میلی متر تولید شده است

 

تصاویر باریک‌ترین گلکسی سامسونگ لو رفت
سامسونگ در حالی «گلکسی آ ۸ » با ضخامت ۵.۹۴ میلی متر را عرضه خواهد کرد که این محصول نام باریک‌ترین اسمارت فون گلکسی سامسونگ را به خود اختصاص داده است.
کمپانی های مختلف فناوری برای اینکه بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند در تلاشند تا محصولات متفاوتی را تولید کنند. برای مثال، باریک ترین اسمارت فون یا سبک ترین تبلت.


تصاویری از محصول جدید سامسونگ با نام Galaxy A8 لو رفته تا این اسمارت فون باریک ترین محصول خانواده گلکسی باشد. Galaxy A8 در حالی عرضه می شود که سری قبلی یعنی گلکسی A۷ با ضخامت ۶.۳ میلی متر روانه بازار فناوری شده بود اما اکنون محصول جدید یعنی گلکسی A8 با ضخامتی در حدود ۵.۹۴ میلی متر تولید شده تا نام باریکترین محصول خانواده گلکسی سامسونگ را از آن خود کند.

 

گوشی سامسونگ,مشخصات گوشی Galaxy A8 سامسونگ, گوشی Galaxy A8 سامسونگ

Galaxy A8 سامسونگ از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل برخوردار است

 

 Galaxy A8 سامسونگ از ابعاد ۱۵۸ در ۷۶.۷۷ بهره می برد تا اولین اسمارت فونی باشد که زیر ۶ میلی متر ضخامت دارد. سامسونگ هنوز به طور رسمی تصاویر منتشر شده از این محصول را تایید نکرده اما تاییدیه این محصول از سوی مرکز اعطای گواهی ارتباطات چین می تواند دلیلی برای عرضه این گوشی هوشمند در آینده ای نه چندان دور باشد.

 

از ویژگی های گلکسی A8 سامسونگ می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵.۷ اینچی از نوع AMOLED و وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل و همینطور  Snapdragon ۶۱۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و قابلیت ارتقاء از طریق میکرو اس دی را نام برد.
Galaxy A8 سامسونگ از دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و همینطور دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل برخوردار است. از دیگر ویژگی های Galaxy A8 می توان باتری  ۳۰۵۰mAh و پشتیبانی از شبکه های LTE را نام برد.
منبع : mehrnews.com