دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تجربه روسی با ورود «لادا» به ایران


به بهانه رونمایی از جدیدترین محصولات لادا در ایران ، سراغ شرکت راهبر شارویژن ، نماینده انحصاری لادا در ایران رفتیم تا پاسخ چند سوالمان را بگیریم...

به بهانه رونمایی از جدیدترین محصولات لادا در ایران ، سراغ  شرکت راهبر شارویژن ، نماینده انحصاری لادا در ایران رفتیم تا پاسخ چند سوالمان را بگیریم:

برنامه گروه راهبر خودرو در زمینه واردات خودروی لادا به ایران چیست؟ و چه چشم انداز بلند مدتی برای آن پیش بینی شده است؟
برنامه گروه راهبر شارویژن برای سال 2012 و 2014 تعداد 12.000 دستگاه خودرو از دو مدل گرانتا و کالینا در نظر گرفته شده است در سال 2014، 2015 با ورود خودروهای جدید و همراه با خودروهای گذشته تعداد 30.000 دستگاه پیش بینی شده است و از اواخر 2015 بحث CKD خودروها در داخل ایران با افزایش فروش دیدگاه و برنامه ریزی های صورت گرفته برای فروش 50.000 دستگاه خودرو در سال می باشد .



شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش چگونه است؟ (به لحاظ استاندارد تعداد نمایندگی ها، تامین قطعات و حضور متخصصین برای این برند)
گارانتی خودرو 5 سال با 150.000 کیلومتر می باشد تعداد نمایندگی ها در حال حاضر حدود 30 نماینده و تا اواخر سال تا 200 نماینده قابل افزایش می باشد که به جهت ارائه بهترین خدمات و مشتری مداری، و در کمترین زمان ممکن در حال تجهیز کردن می باشد یکی از مواردی که در تمامی خدمات پس از فروش لادا ارائه خواهد شد دارا بودن تمامی نمایندگی ها به یک دستگاه خودرو بر با ارائه خدمات به صورت 24 ساعته است که بتواند تمامی جاده را طی شبانه روز تحت کنترل داشته و خدماتی در خور مشتری لادا ارائه نماید. نحوه قرارداد و ارائه خدمات لادا به گونه ای بوده که قبل از ورود خودروها تمامی نمایندگی خدمات پس از فروش تجهیز و به میزان نیاز قطعات اورجینال خودرو را انبار نموده اند تا بتوانند خدمات مناسب ارائه دهند.

شرایط ثبت نام ، فروش ویژه و اقساطی چگونه است؟

در حال حاضر خودرو ثبت نام ندارد ، اما در زمان شروع ثبت نام ما به صورت پیش ثبت نام مشارکتی ثبت نام خواهیم کرد و با شرایط ذیل 15.000.000 تومان در ابتدای ثبت نام و الباقی در زمان تحویل خودرو توسط مشتری پرداخت می گردد .  زمان تحویل خودرو 4 ماه کاری می باشد و قیمت نهایی بعد از اعلام کمیته قیمت گذاری در جرائد اعلام می گردد. شرکت راهبر به صورت مستقییم  اقدام به فروش اقساطی نمی نماید اما با هماهنگی های انجام شده با شرکت های لیزینگ 2 بانک مطرح در ایران اقدام به معرفی به شرکت لیزینگ می نماید.



چه پارامتری می تواند محصولات لادا را در ایران متمایز کند؟ (در واقع دلایل برتری و گرفتن سهمی از بازار توسط لادا را چه ارزیابی می کنید؟)
قیمت خودرو
قیمت قطعات خودرو
نحوه خدمات پس از فروش راهبر
امکانات و آپشن های خودرو
گارانتی طولانی مدت
امنیت کیفیت خودرو
ایمنی سابقه بسیار خوب لادا در گذشته در ایران
تمامی موارد اعلام شده ثابت می نماید که خودرو لادا و نحوه ارائه فروش آن انقلابی جدید در صنعت خودرو در کشور ایران می نماید.


سوال اساسی خیلی از مخاطبان در برخورد اول با این برند قدیمی روسی این است که لادا سالیان طولانی طراحی سنتی و قدیمی خودروهای خود را ادامه و کمترین میزان تغییر را داشته است، آیا این اتفاق در مورد محصولات تازه وارد به ایران هم افتاده؟ یا اینکه استاندارد های روز را داراست؟ ضمنا آیا می تواند با سلیقه و ذائقه ایرانی ارتباط برقرار کند؟

با یک نگاه ساده به سایت شرکت لادا قطعا به این نتیجه خواهیم رسید که تغییرات اساسی در کمپانی لادا اتفاق افتاده است. خودروهای جدید و به روز شده لادا مانند XR کاملا نشان دهنده جهت گیری و به روز رسانی این شرکت میباشد البته لادا طی سالهای اخیر و با پیوستن شرکت نیسان ژاپن و رنو فرانسه تحول اساسی در نحوه طراحی و تولید شرکت داشته که با پیوستن آقای استیون مانین طراح ارشد و اسبق مرسدس بنز به این شرکت نهایت جهت گیری برای رسیدن به اهداف آن شرکت میسر شده است باید در نظر داشته باشیم که لادا با تولید بالای یک میلیون دستگاه خودرو در کشور روسیه به عنوان یک خودرو ساز برتر در صنایع خودروسازی شناخته میشود و با ورود خودروهای لادا به اروپا و امریکا و آفریقا می توان به این نتیجه رسید که محصولات به روز و با طراحی زیبا و با همان کیفیت همیشگی لادا به صورت متداوم در حال تغییر می باشد.



سوال دیگری که مردم می پرسند این است که تولیدات کمپانی لادا اختصاصا برای شرایط آب و هوایی سرد و خشک روسیه طراحی شده اند، حال آن که آیا لادا با شرایط جغرافیایی و آب و هوایی ایران تطابق یافته است؟ آیا در دراز مدت لادا در ایران مستهلک نمی شود؟
با تقاضای ورود خودروهای لادا به اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا کمپانی لادا با در نظر گرفتن اقلیم جغرافیایی و شرایط آب و هوایی با تکنولوژی رنو فرانسه توانست خودروهایی با استاندارد یورو 5 و سازگار با کلیه شرایط آب و هوایی و رطوبت های بالا تولید نماید قبل از ورود خودروهای لادا متخصصین این شرکت طی جلسات مختلف و با بررسی اقلیم آب و هوایی جنوب کشور خودرویی مناسب با شرایط آب و هوایی ایران را برای واردات انتخاب نموده اند. به جرات می توان گفت که طراحی سیستم خنک کننده این خودرو از خیلی از خودروهای تولیدی کشورهای اروپایی و شرق آسیا بهتر عمل می نماید و شرایط مطلوب تری را برای سرنشینان فراهم می سازد.

با توجه به اینکه مردم ایران مدت زیادی است حضور این خودرو را پس از انقلاب در ایران تجربه نکرده اند، چه شرایط ویژه ای برای معرفی و شناساندن تولیدات جدید این کمپانی دارید؟ آیا تست درایو هم پیش بینی کرده اید؟
قطعا با رونمایی رسمی از این خودرو تبلیغات موثر و سابقه درخشان لادا در ایران، امکانات به روز، کیفیت بالا و قیمت مناسب خودرو ها و نیز نحوه خدمات پس از فروش همگی دست به دست هم خواهند داد تا بتواند حضوری موفق و پر رونق را در بازار ایران ایجاد کرده و اشتغال موثر و احترام به حقوق واقعی مصرف کنندگان خودرو در ایران میسر گردد.



کمی از ویژگی های فنی و تجهیزات لادا بگویید.

این خودرو مجهز به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ 1600CC ، گیربکس اتوماتیک، رینگ اسپرت ، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سوخت رسانی انژکتوری سیستم ترمز 4 چرخ دیسکی و مجهز به ABS.ABS ، مجهز به سیستم کیسه هوا ، رنگ متالیک، مجهز به سیستم ضد سرقت (IMMOBILIZER) و سیستم مولتی مدیا با صفحه مانیتور لمسی 7 اینچی، نشانگر دمای خارج از خودرو و ساعت دیجیتال مصرف سوخت در 100 کیلومتر 59 دارای سنسور نور، گرمکن صندلی جلو، سنسور باران، سنسور دنده عقب و کامپیوتر سفری با قابلیت نمایش مدیریت پیمایش و ... می باشد.


دفتر مرکزی فروش تهران :

پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش ساختمان ارگ تجاری طبقه B


شماره های تماس :  50- 22988608 



ویدیو مرتبط :
تجربه سلاح های کشنده روسی بر مواضع دشمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالگردهای روسی به ایران می آید/ سه بالگرد پیشنهادی روسیه برای ورود به ناوگان هوایی ایران را ببینید



 شرکت های روسی در پی قراردادهای میلیون دلاری و تولید بومی محصولات خود در ایران هستند.

به گزارش خبرآنلاین، شرکت‌های زیرشاخه روستک از جمله یو‌ای‌سی (UEC)، کاماز (KAMAZ) و هلی‌کوپترهای روسی (Russian Helicopters) در پی قراردادهای میلیون دلاری و تولید بومی محصولات خود در ایران هستند.

شرکت هلی‌کوپترهای روسی، تنها سازنده بالگرد در روسیه و یکی دیگر از زیرشاخه‌های شرکت روستک، به دنبال بازسازی همکاری‌ها و تجارت با ایران است.

الکساندر شربینین، جانشین مدیرکل شرکت هلی‌کوپترهای روسی در نمایشگاه هوایی سنگاپور گفته است: «ناوگان بالگرد ایران یکی از بزرگترین ناوگان‌ها در آسیا و بزرگترین ناوگان در خاورمیانه است. این کشور تجارب زیادی در حفظ و نگهداری انواع مختلف بالگردها دارد. ما در حال بررسی همکاری‌های مختلف در زمینه فعالیت‌های نگهداری هستیم و به توافقاتی در این زمینه رسیده‌ایم.»

به گفته وی، «در زمینه بالگردهای غیرنظامی، در حال مذاکره با شرکای ایرانی هستیم و بر روی پیشنهادهای مختلف تعدادی از مدل‌های مختلف بالگردها کار می‌کنیم. پیشنهادهای فعلی ما مدل‌های Mi-173، Mi-171E، Ka-32A11BC و خدمات پس از فروش به شرکت‌های دولتی و خصوصی ایران است.»

در هفته‌های گذشته، هیاتی از ایران برای بازدید از هلی کوپترهای این شرکت روسی از جمله Mi-8/17 و Ansat که در کارگاه‌های هلیکوپترسازان ساخته شده‌اند، به روسیه آمده‌اند.

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, بالگردهای روسی

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, بالگردهای روسی

 

 اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی, بالگردهای روسی

 

اخبار  اقتصادی -  خبر آنلاین