دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

تبلت- نوت بوک هیبریدی Sony رونمایی شد



نوت بوک هیبریدی Sony,تبلت Vaio Flip 11A سونی,ویژگیهای تبلت نوت بوک Vaio Flip 11A سونی

تبلت- نوت بوک هیبریدی Sony رونمایی شد
شرکت Sony در نمایشگاه CES امسال از یک تبلت- نوت بوک هیبریدی رونمایی کرد. این محصول که با نام Vaio Flip 11A به بازار معرفی شد، از صفحه نمایش ۱۱ اینچی با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و مبتنی بر جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت است.


Vaio Flip 11A دارای صفحه نمایشی است که قابلیت چرخیدن تا ۱۸۰ درجه را داشته و با قرار گرفتن صفحه نمایش روی کیبورد تبدیل به یک تبلت می‌شود.این دستگاه مجهز به یکی از پردازنده‌های Pentium Bay trail یا Intel Core i7 Haswell Intel بر اساس سفارش کاربران است و از یک قلم حساس N-Trig هم بهره می‌برد که کار با آن را راحت و جذاب می‌کند. این دستگاه وزنی در حدود۱/۳ کیلوگرم دارد.

 

نوت بوک هیبریدی Sony,تبلت Vaio Flip 11A سونی,ویژگیهای تبلت نوت بوک Vaio Flip 11A سونی


شرکت Sony اعلام کرده است که این محصول هیبریدی جدید را از ماه آینده میلادی و با قیمتی در حدود ۸۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومی می‌رساند.

منبع:donya-e-eqtesad.com


ویدیو مرتبط :
Taichi نوت بوک یا تبلت؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی ایسر از دو نوت‌بوک جدید هیبریدی


تنها به فاصله یک هفته به برپایی نمایشگاه Computex، ایسر از چند محصول جدید همچون دو نوت‌بوک ارزان قیمت با نام‌های Switch V 10 و Switch One 10 رونمایی کرد.

وب سایت فارنت - بهزاد ایزدی فریمانی: به نظر می‌رسد ایسر در نظر دارد در نمایشگاه Computex تایپه با دستی فوق‌العاده پُر حضور پیدا کند، زیرا تنها به فاصله یک هفته به برپایی این نمایشگاه از چند محصول جدید همچون دو نوت‌بوک ارزان قیمت با نام‌های Switch V 10 و Switch One 10 رونمایی کرد.

ایسر از دو نوت‌بوک جدید هیبریدی ارزان‌قیمت رونمایی کرد

بر این اساس مدل‌های هیبریدی Switch V 10 و Switch One 10 ایسر از نمایشگر 10 اینچی با فناوری IPS بهره برده و در سینه میزان تراشه چهار هسته‌ای اتم اینتل و 4 گیگابایت حافظه رم هستند.

ایسر از دو نوت‌بوک جدید هیبریدی ارزان‌قیمت رونمایی کرد

از جمله برتری‌های مدل  V 10 نسبت به Switch One می‌توان به تنوع رنگ بیشتر، سنسور اثر انگشت، درگاه USB-C و خروجی کابل نمایش تصویر اشاره کرد. انتظار می‌رود V 10 از سه ماه پایانی سال جاری با قیمت پایه 249 دلار و مدل Switch One 10 از ماه آینده با قیمت 199 دلار راهی بازار شوند.