دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

بهترین بازی های سال 2016


صنعت بازی های کامپیوتری به سرعت در حال پیشرفت است و هرچه کنسول های بازی قدرتمند تر می شوند، دست استدیوهای بازی سازی نیز برای ارائه بازیهای با کیفیت تر بازتر می شود.

وب سایت گجت نیوز - آیدا صالحی: صنعت بازی های کامپیوتری به سرعت در حال پیشرفت است و هرچه کنسول های بازی قدرتمند تر می شوند، دست استدیوهای بازی سازی نیز برای ارائه بازیهای با کیفیت تر بازتر می شود.

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

سال گذشته میلادی ( ۲۰۱۵ ) عناوین بسیار خوبی معرفی گردید.اما حالا که به سال ۲۰۱۶ وارد شده ایم، دیگر وقت آن رسیده تا منتظر عرضه بازی های امسال باشیم.

اگر بخواهیم تمام بازی های خوبی که قرار است امسال از آنها رونمایی شود را در یک مطلب معرفی کنیم، قطعا با لیستی بلند بالا روبرو خواهیم بود.به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا به معرفی ۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد بپردازیم.با این حال اگر فکر می کنید جای بازی دیگری در این لیست خالی است ، لطفا آن را به ما و سایر کاربران گجت نیوز، در بخش نظرات معرفی کنید.

Quantum Break

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

درست زمان معرفی کنسول ایکس باکس وان بود که ویدیوهایی از این بازی منتشر شد. سازنده بازی Alan Wake کمپانی Remedy Entertainment اعلام داشته است که بالاخره پس از سه سال تلاش، عنوان جدید خود، بازی Quantum Break برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه خواهد شد.کارگردانی این بازی بینظیر بر عهده Sam Lake، خالق شخصیت محبوب مکس پین می‌باشد.

هنگامی که سه دانشمند بر روی دستگاه کنترل زمان کار می‌کردند، هیچکدام نمی‌دانستند که ممکن است روزی یکی از آنها بتواند این توانایی را در بدن خود ببیند. Jack Joyce یکی از این سه دانشمند و همچنین شخصیت اصی این بازی است که دارای قدرت خارق العاده کنترل زمان گردیده است.این بازی بینظیر تحت انحصار کنسول Xbox One بوده و در تاریخ ۷ آوریل سال جاری نخستین عرضه خودش را تجربه خواهد کرد.



Uncharted 4: A Thief’s End

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

بازی انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ که گیمر‌های این کنسول مدت زمان زیادی است منتظر انتشار آن هستند، در نهایت آوریل ۲۰۱۶ انتشار خواهد یافت.عنوان فصل پایانی حماسه دریک خواهد بود که دنباله رو قسمت‌ گذشته این بازی به دنبال برادر گمشده خود ادامه خواهد بود.

آخرین عنوان از سری بازی‌های Uncharted به نظر می‌رسد که دیگر برای سومین بار به تعویق نخواهد افتاد و در تاریخ ۲۷ آوریل نخستین روز عرضه خودش را سپری خواهد کرد.در حالی که بازی Uncharded 4 پایانی بر زندگی دریک خواهد بود، با این حال گیمر‌ها بی صبرانه به انتظار عرضه این بازی نشسته اند.



Street Fighter V

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

این بازی یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن/مبارزه ای می‌باشد که توسط کمپانی معروف Capcop ساخته شده است.قابلیت مبارزه آنلاین نیز به تازه ترین نسخه‌ی بازی دعوای خیابانی اضافه شده است که به واسطه آن شما قادر خواهید بود تا دوستانتان را به چالش کشیده و با انتخاب شخصیت‌های معروف این بازی نظیر Charlie Nash و M.Bison به مبارزه تن به تن بپردازید.

شخصیت‌های موجود در بازی هر کدام دارای ویژگی و توانایی های منحصر به فرد خود هستند که گیمر می‌توان از آنها در حین مبارزه استفاده نماید. بازی Street Fightet V که از تکنولوژی موتور بازی سازی Unreal Engine 4 نیز بهره می‌برد، در تاریخ ۱۶ فوریه برای دو پلتفرم PS4 و PC عرضه خواهد شد.



Mirror’s Edge: Catalyst

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

این بازی سری دوم بازی Mirror’s Edge است که توسط کمپانی قدرتمند EA عرضه خواهد شد.  به نظر میرسد که با یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ روبه رو شویم. بازی که بر خلاف سایر بازی‌های اکشن، شما از سلاح گرم استفاده نخواهید کرد و باید با دست خالی به جنگ با دشمنان بپردازید.

داستان Mirror’s Edge: Catalyst در شهری با معماری فوق مدرن به نام Glass اتفاق خواهد افتاد. شخصیت اصلی داستان دختری به نام Faith است که با قدرت بدنی خودش به دل باند‌های خلاف شهر زده و قصد برملا کردن حقایقی پنهان از شهر گلس را خواهد داشت.

یکی از نقاط قوت این بازی، Open-Word بودن  آن است که به شما این اختیار را خواهد داد تا به صورت آزادانه در شهر گلس به جست و خیز بپردازید.

 بنابراین می‌توان انتظار داشت که مراحل با آزادی عملی که به انتخاب مسیر بازیکن می‌دهند، علاوه بر سخت تر شدن سطح بازی جذابیت بیشتری را به گیمر القا خواهند نمود.این بازی در ۲۴ می سال جاری و برای پلتفرم‌های PS4, Xbox One و PC عرضه خواهد شد.



Dishonored II: Darkness of Tyvia

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

قسمت دوم بازی دیشینورد یک آزادی عمل کامل را به بازیکن برای رسیدن به اهداف خود را اهدا خواهد کرد. داستان بازی چند سال پس از نسخه اول را نشان خواهد داد.

 شخصیت اصلی داستان فردی به نام Emily Kaldwin خواهد بود. در واقع وی همان فرزند ملکه ‌ای است که در قسمت نخست شما مامور نجات او بودید.Dishonored II: Darkness of Tyvia در سه ماهه دوم سال جاری و برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.



The Last Guardian

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

ظهور آخرین نگهبان، یکی دیگر از بازی‌های انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ می‌باشد که گیمیر‌های زیادی منتظر انتشار آن می‌باشند. شاید جالب باشد بدانید که بر روی این بازی ۸ سال می‌باشد که کار شده است.

 این بازی برای نخستین بار بر روی کنسول پلی استیشن ۳ تست شد که افت فریم آن موجب شد تا همچنان انتشار این بازی به تعویق بی‌افتد. اما با ورود کنسول پلی استیشن ۴ با سخت افزاری قدرتمندتر این مشکل حل شد تا در سال ۲۰۱۶ بالاخره شاهد عرضه این بازی بی‌نظیر باشیم.

The Last Guardian یک بازی سوم شخص با سبک ماجراجویی/پازل می‌باشد. این بازی داستان یک پسر نوجوان را روایت خواهد کرد که توانایی مبارزه با دشمنان را نداشته و باید بازیکن برای حفاظت از خود، از فکر خود استفاده نماید.

 پسر نوجوان همواره دوستی را با یک غول عظیم الجسه دوست می‌باشد و سعی بر کمک کردن به او دارد چرا که همواره سربازانی به دنبال شکار تریکو می‌باشند.آخرین نگهبان پس از تاخیر طولانی خودش بالاخره در سال ۲۰۱۶ و برای پلتفرم PS4 عرضه خواهد شد.



Final Fantasy XIV

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

به گفته کمپانی سازنده این بازی، نسخه جدید بازی فاینال فانزی قصد دارد تا انقلابی را در زمینه بازی‌های سبک long-running RPG به پا کند.در نسخه جدید از سری بازی‌های فاینال فانتزی شخصیت اصلی بازی قابلیت Free-running را خواهد داشت که این ویژگی هیجان در نبرد‌ها را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

گیم پلی بازی دارای پیشرفت چشم گیری شده است. شما قادر خواهید بود تا سوار بر وسایل نقلیه شده و یا به هتل‌ها و رستوران‌ها بروید.

 هوش مصنوعی بازی تا حدی پیش رفته است که حتی نوع و تعداد دشمنان شما به زمان حال در بازی بستگی دارد. علاوه بر آن تغییرات آب و هوایی نیز یکی از نکات مثبت گیم پلی این بازی فوق العاده می‌باشد.

هنوز ماه دقیق عرضه بازی Final Fantasy XIV مشخص نشده است. این بازی در سال جاری و برای دو پلتفرم Xbox One و PS4 عرضه خواهد شد.



Horizon: Zero Dawn

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

دیدن قسمت‌هایی از بازی جدید استودیو Guerrilla Games در مراسم E3 سال ۲۰۱۵، به ما دلایل زیادی را برای هیجان زده بودن می‌دهد.لازم به ذکر است که استودیو Guerrilla Games حدوداً  ۵ سال برای ساخت این اثر وقت گذاشته است و پس از عرضه بازی Killzone: Shadow Fall تمام تمرکز خود را بر روی ساخت این بازی معکوس نموده است تا بالاخره در سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه این بازی فوق العاده باشیم.

Horizon: Zero Dawn بازی انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ می‌باشد که یک بازی Open-World با محیطی بسیار بزرگ شامل المان‌هایی مکانیکی و ماشینی است. شخصیت اصلی این بازی دختر جوانی به نام Eloy است که از شکارچیان به نام قبیله خود نیز می‌باشد.

 شما در این بازی وظیفه شکار ماشین‌های مکانیکی را دارید که به شکل حیوانات وحشی درآمده اند.گیمر در این بازی با از پای درآوردن این ماشین‌ها به جمع آوری سلاح و مهمات خواهد پرداخت.

البته زمان دقیق عرضه بازی Horizon: Zero Dawn مشخص نشده است ولی کمپانی سازنده اعلام داشته که به طور حتم این بازی در سال ۲۰۱۶  و تحت انحصار کنسول PS4 عرضه خواهد شد.



Firewatch

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

نگهبان آتش نام اثری متفاوت از استودیو بازی سازی Camopo Santo در ژانر اول شخص/ماجراجویی می‌باشد.به جرأت می‌توان گفت که Firewatch متفاوت ترین بازی سال از نظر داستان لقب خواهد گرفت و می‌توان انتظار دریافت جوایز متعدد از این بازی را در طول سال داشت.

داستان بازی نگهبان آتش حول و حوش محور زندگی شخصی به نام هنری است که وی از زندگی کثیف خود دست کشیده و به عنوان یک نگهبان آتش نشانی به مراقبت از جنگل‌ها در برابر آتش‌های احتمالی می‌پردازد.

 شما بر روی یک برج مراقبت مستقر خواهید شد تا از جنگل نگهبانی نمایید. اما زمانی که یک چیز عجیب شما را به خارج از برج مراقبتتان می‌کشاند، با کشف یک محیط کاملاً ناشناخته داستان اصلی بازی آغاز می‌گردد.بازی Firewatch در تاریخ نهم فوریه و بر روی پلتفرم‌های PC و PS4 عرضه خواهد شد.



Doom 4

۱۰ مورد از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهند شد

پس از سال‌ها عنوان محبوب Doom بازگشته است. پس از عرضه سومین نسخه از سری بازی‌های محبوب Doom در سال ۲۰۰۴ سازنده بازی، Bethesda دیگر خبری برای علاقه مندان به این عنوان نداشت تا آنکه در سال ۲۰۱۱ بالاخره این تیم عنوان داشت که ساخت قسمت چهارم بازی Doom کلید خورده است.

قسمت چهارم بازی Doom در ادامه سری‌های گذشته این بازی خواهد بود. محیط بازی در سیاره مریخ بوده و کاملاً مملو از موجودات ترسناک و شیطانی می‌باشد.

سبک این بازی بینظیر اول شخص شوتر است که شما وظیفه مقابله با این موجودات را خواهید داشت.بازی محبوب Doom 4 در نیمه دوم سال جاری و بر روی پلتفرم‌های PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
بهترین بازی های سال 2016 که نباید از آن ها غافل شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال 2016


سال جاری قرار است که به یکی از بهترین سال‌ها برای نسل جدید کنسول‌ها تبدیل شود، چراکه عناوین مختلفی برای منتشر شدن وجود دارد.

وب سایت تک فارس - مبین محمدی: سال جاری قرار است که به یکی از بهترین سال‌ها برای نسل جدید کنسول‌ها تبدیل شود، چراکه عناوین مختلفی برای منتشر شدن وجود دارد. تعداد بازی‌هایی که قرار است در سال جاری میلادی روانه بازار شود رشد بسیاری یافته است و تاریخ دقیق انتشار اکثر آن‌ها از سوی شرکت سازنده تاییده شده است.

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

 کنسول‌هیا نسل جدید امسال بازی‌های فوق‌العاده‌ای را دارند و قطعا برای گیمرها یک سال رویایی را در پیش داریم. امروز در تکفارس قصد داریم تا تاریخ انتشار تمامی بازی‌هایی را که تایید شده‌اند را برای شما اعلام کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

ژانویه

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

ماه ژانویه بی سروصدا است اما عناوین بی‌نظیری مانند Dying Light، Saints Row 4 & Gat out of Hell، Life is Strange، Resident Evil HD Remastered، و DLC for Far Cry 4 و Assassin’s Creed Unity in 2015 باهم حضور ندارند.

  •     ۱۵ دی ماه (Amplitude (PS4
  •     ۱۵ دی ماه (Hardware: Rivals (PS4 ژانویه
  •     ۲۲ دی ماه (Assassin’s Creed Chronicles: India (PC, PS4, Xbox One
  •     ۲۲ دی ماه (The Banner Saga (PS4, Xbox One
  •     ۲۲ دی ماه (Gone Home (PS4, Xbox One – در این تاریخ فقط نسخه اروپایی این بازی منتشر می‌شود
  •     ۲۹ دی ماه Resident Evil 0 HD Remaster, and Resident Evil Origins Collection (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  •     ۲۹ دی ماه Darkest Dungeon
  •     ۲۹ دی ماه (The Deadly Tower of Monsters (PC
  •     ۲۹ دی ماه (A Boy and His Blob (PC, PS4, Xbox One
  •     ۳۰ دی ماه (Homeworld: Deserts of Kharak (PC
  •     ۲ بهمن ماه (Mario and Luigi Paper Jam (3DS
  •     ۶ بهمن ماه (The Witness (PC, PS4
  •     ۶ بهمن ماه Lego Marvel’s Avengers (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  •     ۶ بهمن ماه (Final Fantasy Explorers (3DS
  •     ۷ بهمن (Slain (PC
  •     ۶ بهمن ماه (Torment: Tides of Numenera beta Steam Early Access (PC
  •     ۹ بهمن ماه  (Sébastien Loeb Rally Evo (PC, PS4, Xbox One
  •     ۹ بهمن ماه (Bombshell (PC
  •     ۹ بهمن ماه  (This War of Mine: The Little Ones (PS4, Xbox One
  •     ۸ بهمن ماه  (Rise of the Tomb Raider (PC




فوریه


تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

  •     ۱۳ بهمن ماه (Cobalt (PC, Xbox One, Xbox 360
  •     ۱۳ بهمن ماه (Not a Hero (PS4
  •     ۱۳ بهمن ماه (Crypt of the Necro Dancer (PS4, Vita
  •     ۱۶ بهمن ماه (Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 4 (PC, PS4, Xbox One
  •     ۱۶ بهمن ماه (XCOM 2 (PC
  •     ۲۰ بهمن ماه (Dying Light: The Following Expansion & Enhanced Edition (PC, PS4, Xbox One
  •     ۲۰ بهمن ماه (Firewatch (PC, PS4
  •     ۲۰ بهمن ماه (Arslan The Warriors of Legend (PC, PS4, Xbox One
  •     ۲۰ بهمن ماه (Assassin’s Creed Chronicles: Russia & trilogy pack (PC, PS4, Xbox One
  •      ۲۰ بهمن ماه (Unravel (PC, PS4, Xbox One
  •      ۲۰ بهمن ماه (Gravity Rush Remastered (PS4
  •     ۲۳ بهمن ماه  (Earth Defense Force 4.1 The Shadow of New Despair (PS4
  •     ۲۶ بهمن ماه(The Ship: Remasted (PC
  •     ۲۷ بهمن ماه(Street Fighter 5 (PC, PS4
  •     ۲۷ بهمن ماه(Layers of Fear (PC, Xbox One, Xbox 360
  •     ۲۷ بهمن ماه (The Escapists: The Walking Dead (PS4
  •      ۲۷ بهمن ماه (Tron Run/r (PC, PS4, Xbox One
  •      ۲۷ بهمن ماه (Rainbow Moon (PS4
  •     ۲۷ بهمن ماه(Pillars of Eternity: The White March expansion – Part 2 (PC
  •     ۲۹ بهمن ماه (Rocket League (Xbox One
  •     ۳۰ بهمن ماه( Fire Emblem: Fates (3DS
  •     ۴ اسفند ماه (Far Cry Primal (PS4, Xbox One
  •     ۴ اسفند ماه (Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 (PC, PS4, Xbox One
  •     ۵ اسفند ماه (Disgaea (PC
  •     ۵ اسفند ماه (The Flame in the Flood (PC, Xbox One
  •     ۶ اسفند ماه (Superhot (PC
  •     ۷ اسفند ماه (Bravely Second: End Layer (3DS
  •     ۴ اسفند ماه (The Walking Dead: Michonne (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  •     ۲۹ بهمن ماه (Danganronpa: Trigger Happy Havoc (PC




مارس

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

  •     ۱۱ اسفند ماه (Far Cry Primal (PC
  •     ۱۱ اسفند ماه (Mortal Kombat XL (PS4, Xbox One
  •     ۱۵ اسفند ماه (The Legend of Zelda: Twilight Princess HD (Wii U
  •     ۱۸ اسفند ماه (The Division (PC, PS4, Xbox One
  •     ۱۸ اسفند ماه (Kholat (PS4
  •     ۲۰ اسفند ماه (The Guest (PC
  •     ۲۱ اسفند ماه (Hitman (PC, PS4, Xbox One
  •     ۲۱ اسفند ماه (Samurai Warriors 4 Empires (PS4
  •     ۲۵ اسفند ماه (EA Sports UFC 2 (PS4, Xbox One
  •     ۲۷ اسفند ماه (Necropolis (PC
  •     ۲۷ اسفند ماه (Need for Speed (PC
  •     ۳ فروردین ماه (Republique (PC, PS4, Xbox One
  •     ۶ فروردین ماه (Trackmania Turbo (PS4
  •     ۱۰ فروردین ماه (MLB The Show 16 (PS3, PS4
  •     ۶ فروردین ماه (Hyrule Warriors Legends (3DS
  •     ۱۰ فروردین ماه (Nights of Azure (PS4
  •     ۱۲ فروردین ماه (MXGP 2 The Official Motocross Videogame (PC, PS4, Xbox One
  •     اواسط فروردین ماه( Killer Instinct: Season 3 (Xbox One
  •     اواسط فروردین ماه (Day of the Tentacle Remastered (PC, PS4, PSVita
  •     اواسط فروردین ماه (Battlefleet Gothic: Armada (PC




آوریل

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

  •     ۱۷  فروردین ماه (Quantum Break (Xbox One
  •     ۱۷فروردین ماه ۱۷ (Dirt Rally (PS4, Xbox One
  •     ۲۴ فروردین ماه (Dark Souls 3 (PC, PS4, Xbox One
  •     Assetto Corsa (PS4, Xbox One) – April 22
  •     ۲۴ فروردین ماه  (Ratchet & Clank (PS4)
  •     ۲۷ فروردین ماه Bravely Second: End Layer (3DS)  US
  •     ۳ اردیبهشت ماه (Star Fox Zero (Wii U
  •     ۳ اردیبهشت ماه (Dungeons 2 (PS4
  •     ۷ اردیبهشت ماه (Uncharted 4: A Thief’s End (PS4
  •     ۹ فروردین ماه (Total War: Warhammer (PC
  •     سه ماهه اول (Pixel Privateers (PC




می

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

  •     ۱۴ اردبیهشت ماه (Battleborn (PC, PS4, Xbox One
  •     ۲۴ اردیبهشت ماه (DOOM (PC, PS4, Xbox One
  •     ۲۸ اردیبهشت ماه (Homefront: The Revolution (PC, PS4, Xbox One
  •     ۴ خرداد ماه (Mirror’s Edge Catalyst (PC, PS4, Xbox One
  •     (Resident Evil: Umbrella Corps (PC, PS4
  •     (Dangerous Golf – (PC, PS4, Xbox One
  •     ۷ خرداد ماه (Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter (PC, PS4, Xbox One
  •     ۱۱ خرداد ماه (One Piece: Burning Blood (PC, PS4, Xbox One, Vita



ژانویه

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

  •     ماه ژانویه بین ۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر ماه (No Man’s Sky (PC, PS4
  •     (ARK: Survival Evolved (PC, PS4, Xbox One
  •     ماه ژانویه بین ۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر ماه (We Happy Few (PC, Xbox One
  •     ۱۸ خرداد ماه (Odin Sphere: Leifthrasir (PS3, PS4, Vita
  •     ماه ژانویه بین ۱۲ خرداد تا ۱۰ تیر ماه (Valentino Rossi The Game (PC, PS4, Xbox One
  •     فصل بهار (Gears of War: Ultimate Edition (PC
  •     فصل بهار  (Ori and the Blind Forest: Definitive Edition (PC, Xbox One
  •      فصل بهار  (Valkyria Chronicles Remastered (PS4
  •     فصل بهار  (Mighty No. 9 (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, Wii U




دسامبر

  •     ماه جولای بین ۱۱ تیر ماه تا ۱۰ مرداد ماه (Pokken Tournament (Wii U
  •     ۲ شهریور ماه (Deus Ex: Mankind Divided (PC, PS4, Xbox One
  •     (Gears of War 4 (beta in spring) (Xbox One
  •     تابستان (Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  •     (Halo Wars 2 (PC, Xbox One

بازی‌هایی که انتشار آن‌ها برای سال ۲۰۱۶ تایید شده است اما تاریخ دقیق آن‌ها مشخص نیست

  •     (Adrift (PC, PS4, Xbox One
  •     (Attack on Titan (PS4
  •     (Below (PC, Xbox One
  •     تابستان (H1Z1: King of the Kill (PC, PS4, Xbox One
  •     بهار (Prison Architect (PS4, Xbox One
  •     تابستان (Warhammer 40,000: Eternal Crusade – (PC, PS4, Xbox One
  •     (Sunless Sea: Zubmariner – (PC
  •     (Frozen Synapse 2 – (PC
  •     تابستان (Conan Exiles – (PC, PS4, Xbox One
  •     تابستان (Song of the Deep – (PC, PS4, Xbox One
  •     (Livelock – (PC, PS4, Xbox One
  •     (Batman: A Telltale Games Series (PC, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One
  •     (Crackdown 3  (Xbox One
  •     (Cuphead (PC, Xbox One
  •     (Dishonored 2 (PC, PS4, Xbox One

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

  •     (UFC 2 (PS4, Xbox One
  •     (Dreadnought (PC
  •     (Final Fantasy 15 (PS4, Xbox One
  •     (Gravity Rush 2 (PS4
  •     (Hellblade (PC, PS
  •     (Horizon Zero Dawn (PS4
  •     (Hyper Light Drifter (PC, PS4, Xbox One
  •     (JoJo’s Bizarre Adventure Eyes of Heaven (PS4
  •     (LawBreakers (PC
  •     (Mafia 3 (PC, PS4, Xbox One
  •     (Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games (Wii U
  •     (Mass Effect: Andromeda (PC, PS4, Xbox One

تاریخ انتشار تمامی بازی‌های سال ۲۰۱۶

  •     (Ni-Oh (PS
  •     (Nier: Automata (PS4
  •     (Outlast 2 (PC, PS4, Xbox One
  •     (Overwatch (PC, PS4, Xbox One
  •     (Paragon (PC, PS4
  •     Persona 5 (PS4
  •     God Eater Resurrection (PS4, PSVita
  •     God Eater 2 Rage Burst (PS4, PSVita
  •     The Banner Saga 2 (PC
  •     (ReCore (Xbox One
  •     (Rise of the Tomb Raider (PS4
  •     (Sea of Thives (PC, Xbox One
  •     (Fable Legends (PC, Xbox One
  •     NeuroVoider (PS4) – Spring
  •     (Shadow Warrior 2 (PC, PS4, Xbox One
  •     (Shadow Complex Remastered (PS4, Xbox One
  •     (Sniper: Ghost Warrior 3 (PC, PS4, Xbox One
  •     (Hard Reset: Redux (PC, PS4, Xbox One
  •     (Sword Art Onine Hollow Realization (PS4
  •     (Tekken 7 (PS4
  •     (The Last Guardian (PS4
  •     (The Legend of Zelda U (Wii U
  •     (The Technomancer (PC, PS4, Xbox One
  •     (The Witcher 3: Blood and Wine expansion (PC, PS4, Xbox One
  •     (World of Warcraft: Legion (PC
  •     (World of Final Fantasy (PS4, PSVita
  •     بهار (Sword Coast Legends (PS4, Xbox One