دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

برای چه کسانی iPhone انتخاب خوبی نیست؟ (1)


خرید یک گوشی تلفن همراه شاید یکی از موارد مهمی باشد که بسیاری بابت آن وقت زیادی را در اینترنت و حتی فروشگاه های مختلف می گذرانند و با بسیاری راجع به آن مشورت می کنند.

وب سایت برسام: خرید یک گوشی تلفن همراه شاید یکی از موارد مهمی باشد که بسیاری بابت آن وقت زیادی را در اینترنت و حتی فروشگاه های مختلف می گذرانند و با بسیاری راجع به آن مشورت می کنند. زیر وبم مگاپیکسل و هرتز پردازنده ها و حجم رم را در می آورند و تک تک بررسی ها و نقد ها را مطالعه می کنند تا بتوانند بهترین انتخاب را برای گوشی تلفن همراه داشته باشند.

برای چه کسانی iPhone انتخاب خوبی نیست؟ (بخش اول)

مسلما برای شما هم مهم است بدانید و بخوانید از آنچه که به هیچ عنوان جایی به آن اشاره نمی شود.

با شما به بررسی زاویه ای از محصول پرطرفدار آیفون خواهیم پرداخت که در کمتر جایی به آنها اشاره شده است. برای خرید یک گوشی تلفن همراه خوب نیاز داریم تا ایرادات آن را خوب بدانیم و در قدم بعدی به سراغ مزایا برویم.

اگر اهل موسیقی گوش دادن هستید آیفون به درد شما نمی خورد

خیلی ساده است، اگر آیفون دارید خوب میدانید که برای گوش دادن به موسیقی های روز و خوب چقدر محدودید. شما در ایران تنها یک راه دارید و باید برای انتقال موسیقی به آیفون آنرا به یک کامپیوتر مشخص متصل کنید و از آن موسیقی ها را آن هم در تعداد مشخص به داخل گوشی کپی کنید!

برای چه کسانی iPhone انتخاب خوبی نیست؟ (بخش اول)

نه بلوتوث نه امکان استفاده از ابزار های مانند zapya و نه دانلود! شما هیچ راهی جز اتصال به کامپیوتر (آن هم فقط یک کامپیوتر مشخص که اپل آیدی روی آن ست شده باشد، اتصال به هر کامیپوتر دیگر که اپل آی دی شما روی آن ست نشده امکان فرمت کلی دستگاه را در پی دارد) ندارید.

از من نخواهید راجع به راه کار برای انجام ساده تر انتقال موسیقی برایتان بگویم، تقریبا تمامی راه حل ها موقتی هستند و با بروز رسانی های اپل برای iOS امکان جیلبریک هم یک راه حل موقتی است.

بسیاری را می بینم که با اعمال Sync در برنامه هایی نظیر رادیو جوان خودشان را راضی نگه می دارند، یا به دانلود با تلگرام دل خوش می کنند، اما واقعیتش را بخواهید همان امکان هم در گوشی های اندروید به آسانی موجود است
اگر می خواهید مدیریت فایل ها را در اختیار داشته باشید آیفون به درد شما نمی خورد

اگر اندرویدی باشید خوب میدانید که با نصب یک برنامه ساده مثل ES Explorer که پیش از این معرفی کردیم، می توانید به انبوهی از امکانات برای مدیریت فایل ها در گوشی موبایلتان دسترسی داشته باشید، فایل ها را جابجا کنید، دسته بندی صحیح برای شاخه های موسیقی و تصاویر در نظر بگیرید و… در آیفون شما توانایی هیچگونه کنترلی روی فایل ها ندارید، همه چیز از قبل برای شما برنامه ریزی شده و هر برنامه می تواند برای خودش فایل هایش را مدیریت کند و تنها امکان ذخیره عکس ها در گالری در اختیار شماست.

اگر اهل فیلم دیدن با گوشی موبایل هستید آیفون به درد شما نمی خورد

لازم به توضیح میدانم خدمتتان بگویم با توجه به مشغله هایم این روز ها اگر فرصت فیلم دیدن و یا پیگیری سریال های روز را داشته باشم تنها راه حلم مشاهده با موبایل است. مثلا خیلی ساده و آسان قسمت ها و یا عنوان های جدید را با گوشی دانلود می کنم و با پیدا کردن و سینک کردن زیر نویس، شب ها قبل از خواب یک قسمت سریال می بینیم. اما فکر انجام این فرآیند توسط آیفون و حتی آیپد کار دشواری است. (البته در ایران)

برای چه کسانی iPhone انتخاب خوبی نیست؟ (بخش اول)

همانطور که برای موسیقی گفتم در iOS برای دیدن یک فیلم باید ابتدا در کامپیوترتان فایل اصلی و همینطور زیر نویس را آماده داشته باشید و در قدم بعدی با اتصال آیفون به کامپیوتر و همه دردسر های آیتیونز و یا برنامه های سینک کننده چینی و حتی ifunBox باید فایل های تصویری و زیر نویس را همنام هم کرده و بعد در برنامه هایی که شاید امکان اجرای زیرنویس را داشته باشند و یا خیر لوود کنید.

اگر اهل دانلود فایل و یا به روز هستید، آیفون به درد شما نمی خورد

یادش بخیر آن زمان ها که شب ها تا صبح کامپیوتر را روشن می گذاشتم برای دانلود فیلم ها و برنامه های روز، این روز ها به آسانی با برنامه ای نظیر ADM در گوشی اندرویدی ام به آسانی هر چیز که فکرش را بکنید را دانلود می کنم، شب ها قبل از خواب چند دقیقه لینک های مستقیم را اضافه می کنم و گوشی را به شارژر وصل می کنم که مبادا خاموش شود. تا صبح هم شارژ می شود و هم فایل ها را به صورت کامل می توانم مرور کنم.

برای چه کسانی iPhone انتخاب خوبی نیست؟ (بخش اول)

اگر آیفونی هستید حتی نمی توانید فکر این کار ها را بکنید.یادم می آید یکبار که قصد دانلود یک قطعه موسیقی با آیفون را داشتم چیزی حدود ۱ ساعت وقت صرف کردم تا یک برنامه برای دانلود پیدا کنم و تازه بعد از آن وارد فاز اجرا کردن فایل صوتی بدون امکان استفاده از پلیر اصلی گوشی شدم که اگر با آیفون کار کرده باشید منظورم را خواهید فهمید. توضیح این نکته را برخودم لازم می دانم که بگویم، مرورگر در iOS تنها یک مرورگر است، نه مثل دستگاه های اندرویدی که هم با آن آنلاین فیلم می بینیم و هم دانلود هر نوع فایل را به آن می سپاریم.


ویدیو مرتبط :
انیمیشن جواب خوبی را با خوبی بدهیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز تکمیل ظرفیت دکتری از فردا/ چه کسانی حق انتخاب رشته مجدد ندارند



امروز زمان انتشار کارنامه؛

آغاز تکمیل ظرفیت دکتری از فردا/ چه کسانی حق انتخاب رشته مجدد ندارند

زمان تکمیل ظرفیت کنکور دکتری 91 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از فردا دوشنبه آغاز و کارنامه این آزمون امروز در سامانه سازمان سنجش منتشر می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به‌ اینکه‌ بعضی از دانشگاه‌ها و موسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ کردند و یا ظرفیت برخی از کدرشته‌محل‌های تحصیلی آزمون مذکور تکمیل شده است، داوطلبانی که در آزمون مذکور شرکت کرده و در اعلام نتایج نهایی پذیرفته نشده‌‌اند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون دکتری از فردا سه شنبه 18 مهرماه می توانند به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

متقاضیان می توانند نسبت به انتخاب کدرشته ‌محلهای تحصیلی ( حداکثر 5 کدرشته محل ) مطابق رشته امتحانی خود انتخاب کنند.

گـزینش‌ نهـایی‌ در هریک‌ از کد رشته ‌‌های تحصیلی‌ اعلام شده مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون مذکور و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ مذکور انجام‌ خواهد شد.

آن ‌دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته ‌‌شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کد رشته ‌محل‌های‌ تحصیلی ‌(اعم از دوره های روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، مجازی، بین الملل، پیام نور) اعلام‌ شده است‌ حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل مثبت ( بزرگتر یا مساوی یک) هستند مجاز به انتخاب رشته خواهند بود.

نیمسال پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محلهای مندرج متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا موسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

داوطلبان متقاضی لازم است در زمان ورود به سایت اینترنتی سازمان و انتخاب رشته محل، نسبت به واریز مبلغ 28 هزار تومان از طریق سیستم پرداخت اینترنتی اقدام کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارنامه نتیجه نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1391 امروز بر روی سایت سازمان به منظور اطلاع داوطلبان انتخاب رشته کننده آزمون مذکور قرار خواهد گرفت./مهر