دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

باریک‏ ترین گوشی‏ های هوشمند دنیا


با وجود ارائه قابلیت‏ های مختلف برای گوشی‏ های هوشمند، این روزها کاهش ضخامت بدنه، یکی از امتیازهای یک گوشی پیشرفته به شمار می‏رود. بنابراین تولیدکنندگان در تلاشند علاوه‌بر نرم‏ افزار، سخت‏ افزار پیشرفت ه‏‏ای هم در ساخت این دستگاه‏ ها به‌کار ببرند.

روزنامه دنیای اقتصاد: با وجود ارائه قابلیت‏ های مختلف برای گوشی‏ های هوشمند، این روزها کاهش ضخامت بدنه، یکی از امتیازهای یک گوشی پیشرفته به شمار می‏رود. بنابراین تولیدکنندگان در تلاشند علاوه‌بر نرم‏ افزار، سخت‏ افزار پیشرفت ه‏‏ای هم در ساخت این دستگاه‏ ها به‌کار ببرند.

در این گزارش به باریک‏ ترین گوشی‏های هوشمندی می‏ پردازیم که هم‏ اکنون در بازار موجود است.

 iPhone 6

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

امسال اپل آی‌فون 6 را به عنوان باریک‏ترین گوشی هوشمندش معرفی کرد. این نسخه از آی‌فون 9/6 میلی‏متر ضخامت داشت. مثل همیشه اپل در ساخت بدنه از ترکیب شیشه و فلز بهره برده و تا آنجا که توانسته ظرافت را در طراحی رعایت کرده است. پردازنده این گوشی مثل گوشی‏های قبلی دو هسته‏ ای و دوربین 8 مگاپیکسلی است با این حال بر قابلیت‏ ها، سرعت و قدرت پردازنده و دوربین افزوده، اما با وجود کاهش یک میلی‏متری ضخامت بدنه، باتری آن  از 1560 میلی‏آمپری به 1810 میلی‏‏ آمپری تبدیل شده است.

 Elife S5.5

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

همزمان با عرضه آی‌فون، شرکت چینی Elife گوشی S5.5 را با ضخامت 55/5 میلی‏متر معرفی کرد که عنوان باریک‏ترین گوشی هوشمند دنیا را در تابستان امسال به خود اختصاص داد. گوشی S5.5 با وجود ظرافت، امکانات ویژه‏ای همچون دوربین 13 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی و پردازنده هشت هسته‏ای دارد. یکی از مهم‏ترین امتیازات این گوشی باتری 2300 میلی‏ آمپری آن است که در حال آماده ‏باش 490 ساعت شارژ نگه می‏ دارد.

 Tornado 348

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

درحالی‌که بازار رقابت بر سر ساخت گوشی با ضخامت کم داغ است، یک شرکت انگلیسی به نام Kazam هم به تازگی گوشی هوشمندی با ضخامت 15/5 میلی‏متر معرفی کرد که Tornado 348 نام دارد. صفحه نمایش Tornado 348 برخلاف سایر گوشی‏ ها، کوچک‌تر از 5 اینچ است، اما پردازنده آن هشت هسته‏ ای است و از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‏ برد. شرکت Kazam قیمت این گوشی را 249 پوند اعلام کرده است.

 Oppo R5

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

R5 باریک‏ترین گوشی دنیا با ضخامت 85/4 میلی‏متر است. این گوشی صفحه نمایش 2/5 اینچی دارد و پردازنده آن هشت هسته‏ ای است. شرکت اوپو با وجود ضخامت بسیار باریک، روی این گوشی باتری 2 هزار میلی‏‏ آمپری قرار داده و از دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی ثانویه بهره برده است. گوشی R5 ماه آینده با قیمت 499 دلار به بازار عرضه می‏ شود.

 Vivo

باریک‏ترین گوشی‏های هوشمند دنیا

از چندی پیش شرکت چینی ویوو ادعا کرده که باریک‏ترین گوشی هوشمند دنیا را با ضخامت 85/3 میلی‏متر می


ویدیو مرتبط :
با Galaxy A8، باریک ترین گوشی هوشمند سامسونگ آشنا شوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باریک‌ترین گوشی هوشمند ۵ اینچی جهان عرضه شد



اخبار,اخبارامروز,گوشی هوشمند Pro

 

اخبار تکنولوژی - باریک‌ترین گوشی هوشمند ۵ اینچی جهان عرضه شد

گوشی هوشمند Pro عرضه شد و این طور که شرکت سازنده می‌گوید، می‌توان این دستگاه را باریک‌ترین گوشی هوشمند 5 اینچی جهان با کیفیت HD دانست.

شرکت Blu Life از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند محصول جدیدی را در خانواده گوشی‌های ارزان روانه بازار کرده است که ضمن داشتن قابلیت‌های پیشرفته داخلی، بدنه‌ آلومینیومی باریک و زیبایی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پی‌سی‌مگ، این گوشی هوشمند Pro نام گرفته است و این طور که شرکت سازنده می‌گوید، می‌توان این دستگاه را باریک‌ترین گوشی هوشمند 5 اینچی جهان با کیفیت HD دانست.

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی 5 اینچی HD می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت 1280 در 720 پیکسل به نمایش درمی‌آیند و کیفیت تراکم تصویر در آن 293 پیکسل در هر اینچ مربع(293ppi) است.

نسخه قفل نشده باریک‌ترین گوشی هوشمند 5 اینچی جهان هم‌اکنون با قیمت 299 دلار در کشورهای آمریکا، برزیل و مکزیک از طریق شرکت آمازون به فروش می‌رسد که البته هنوز تاریخ دقیق عرضه گسترده و جهانی این محصول اعلام نشده است.

در صفحه اینترنتی مخصوص این گوشی هوشمند توضیح داده شده است: «نکته جالب در مورد این محصول این دسته که بدنه آن با ضخامت تنها چند میلی‌متر ساخته شده است. این اتفاق به شما امکان می‌دهد به هر شکل که می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید».

این گوشی هوشمند قابلیت‌های قابل ملاحظه‌ای را نیز در خود جا داده است. دوربین دیجیتالی گوشی Pro با کیفیت 12 مگاپیکسل و قابلیت اتوفوکوس در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و برای آن فلش LED نیز در نظر گرفته شده است.

دوربین دوم این گوشی هوشمند مخصوص برقراری تماس‌های تصویری 5 مگاپیکسلی است و شامل حسگر BSSI قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت 1080 پیکسل می‌شود.

گوشی هوشمند جدید پردازنده چهار هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم یک گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، باتری 2500 mAh، پشتیبانی ازشبکه مخابراتی 3G، گیرنده ماهواره‌ای GPS و ... اشاره کرد.

اخبار تکنولوژی - فارس