دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

اسپیکر تکنولوژیک داخل کلاه با قابلیت اتصال به موبایل



اسپیکر,کلاه اسپیکر دار,اختراعات جدید

اسپیکر تکنولوژیک داخل کلاه با قابلیت اتصال به موبایل
تکنولوژی روز به روز در حال راحت‏ تر کردن کارها است و چه چیزی راحت‏ تر از اینکه اسپیکر داخل یک کلاه باشد و بتوان آن را به تلفن هوشمد متصل کرد؟
البته قطعا چنین کلاه یا چنین اسپیکری عمدتا به درد آب و هوای سرد می‏خورد و نمی‌توان از آن در داخل منزل یا در هنگام استراحت استفاده کرد اما قطعا این کلاه خاص به‌خصوص در فصل سرما و برای کسانی که زمان زیادی را در بیرون می‏گذرانند بسیار مناسب است.  این کلاه خاص دگمه کم و زیاد کردن صدا هم روی خودش دارد که از آن می‏توان برای تنظیم صدا استفاده کرد. 

 

این کلاه تنها در یک سایز و از جنس اکریلیک و پولی استر ساخته شده و تنها رنگ موجود آن مشکی است.  این کلاه اسپیکری که شاید برای ورزش در هوای بسیار سرد فوق‏العاده است از دو اسپیکر برخوردار است که با بلوتوث ۳ با دستگاه پخش موسیقی یا موبایل ارتباط برقرار می‏کنند و قادر به پخش مداوم ۶ ساعت موسیقی یا باقی ماندن در حالت استندبای به مدت ۶۰ ساعت است.

 

با این کلاه همچنین می‏توان به تماس‏های ورودی پاسخ گفت یا اسپیکر را خاموش و روشن کرد ضمن اینکه با یک درگاه اتصال میکرو USB امکان شارژ آن فراهم می‏شود. همچنین این کلاه را می‏توان از اسپیکر خارج کرد و آن را شست. قیمت این کلاه تکنولوژیک ۵۹ دلار است .
منبع : donya-e-eqtesad.com


ویدیو مرتبط :
قابلیت های عالی اسپیکر AURA

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حلقه‌های طلای هوشمند با قابلیت اتصال به موبایل



حلقه هوشمند, Ringly, اخبار تکنولوژی

حلقه‌های طلای هوشمند با قابلیت اتصال به موبایل
یک استار‌ت‌آپ نیویورکی به اسم Ringly که حلقه طلای ۱۸ قیراطی تولید می‌کند که به تلفن‌های هوشمند وصل می‌شود حالا سرمایه خود را به میزان 5/1 میلیون دلار افزایش داده است.
Ringly از بلوتوث برای ارتباط بین تلفن‌های همراه و حلقه بهره می‌گیرد و هنگام دریافت پیغامی از فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام، اوبر، تیندر، پینترست و لینکدین آن را به صاحب حلقه اطلاع می‌دهد.  Christina Mercando بنیانگذار Ringly می‌گوید: ایده این استارت‌آپ از زمانی شکل گرفت که خود من از قرار گرفتن تلفن همراهم در کیفم و از دست دادن تعداد زیادی پیغام ناراحت بودم و این مشکل بسیاری از مردم هم هست. این حلقه‌ها از چهار نوع سنگ مختلف ساخته شده  است که روی پایه‌ای از طلا قرار می‌گیرند و هنگام فعال شدن از طریق لرزاندن و هشدار نوری کار می‌کنند.

 

قیمت هرکدام از این حلقه‌ها ۱۹۵ دلار است.  به گفته بنیانگذار Ringly، مینیاتوری کردن و فراهم کردن این امکان که طراحان جواهر و هنرمندان در ساخت جواهرات هوشمند آزادی عمل بیشتری داشته باشند، هدف اصلی ما است. امسال این شرکت قرار است طرح‌ها و مدل‌های جدیدی از این نوع محصولات را با کمک جواهرسازان دیگر ارائه کند.  Christina Mercando سابقه کامپیوتری و طراحی محصول دارد. او مدیر محصول استارت‌آپ Hunch بود که توسط eBay در سال ۲۰۱۱ خریداری شد. او سپس با کمک Logan Munro استارت‌آپ Ringly را ایجاد کرد.
منبع: itiran.com