دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آیفون 7s پلاس با نمایشگر ۵٫۸ اینچی AMOLED معرفی خواهد شد



اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,آیفون

بر اساس جدیدترین شایعات، احتمالا «آیفون 7s پلاس» که در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد، از نمایشگری ۵٫۸ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کند.

گزارش‌های رسیده از وب‌سایت KGI Securities حاکی از آن است که اپل قصد ایجاد تغییراتی اساسی در آیفون‌های سال ۲۰۱۷ دارد. طبق این گزارش‌ها، آیفون‌های سال ۲۰۱۷ که احتمالا آیفون 7s و 7s پلاس نام خواهند داشت، از نمایشگرهایی ۴٫۸ و ۵٫۸ اینچی با پنل AMOLED استفاده می‌کنند. پیش‌تر و در خبرها خوانده بودیم که اپل قرار است در آیفون ۸ که سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شود از پنل‌های OLED استفاده کند ولی ظاهرا این موضوع یک سال زودتر اتفاق خواهد افتاد.

به‌علاوه، این گزارش‌ها نشان می‌دهد که آیفون‌های سال ۲۰۱۷، نمایشگر و بدنه‌ی شیشه‌ای و خمیده خواهند داشت. این طراحی جدید، باعث می‌شود که گوشی‌های آینده‌ی شرکت اپل، لبه‌های باریکی داشته و در دست گرفتن‌شان، آسان‌تر شود. به‌جز این مورد، شایعات جدید به استفاده از قاب پشتی شیشه‌ای به‌جای سرامیکی، در آیفون‌های بعدی اشاره دارد. استفاده از قاب شیشه‌ای به‌جای قاب سرامیکی، به اپل این امکان را می‌دهد تا بتواند فناوری شارژ بی‌سیم را در آیفون‌های جدیدش قرار دهد.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالامگ


ویدیو مرتبط :
معرفی نمایشگر لمسی ۷ اینچی رزبری پای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگر 5.8 اینچی در آیفون 7 اس پلاس


شواهد نشان می‌دهند که اپل قصد دارد تا دو سال آینده در آیفون‌های آینده‌ی خود، به‌جای استفاده از پنل‌های ۵.۵ اینچی، از پنل‌های ۵.۸ اینچی OLED استفاده کند.

zoomit.ir - سمیه حسین پور: شواهد نشان می‌دهند که اپل قصد دارد تا دو سال آینده در آیفون‌های آینده‌ی خود، به‌جای استفاده از پنل‌های ۵.۵ اینچی، از پنل‌های ۵.۸ اینچی OLED استفاده کند.

آیفون 7 اس پلاس احتمالا به نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED مجهز خواهد شد

 تا به حال شایعات متعددی پیرامون آیفون‌ها با پنل OLED منتشر شده اما اپل هنوز این پنل‌ها را در دستگاه‌های آیفون خود به کار نبرده است. حال بر اساس گزارش دیجی‌تایمز، اپل در حال آماده سازی برای آیفون‌های ۵.۸ اینچی با پنل OLED است. اگرچه برخی از تحلیل‌گران باور دارند که این کمپانی تا سال ۲۰۱۹ از پنل‌های OLED استفاده نخواهد کرد. از این‌رو امسال انتظار رونمایی از آیفون 7 با پنل ۵.۸ اینچی OLED را نداشته باشید.

بر اساس گزارش‌های دیجی‌تایمز، تا سال ۲۰۱۷ شاهد آیفون‌ها با پنل OLED نخواهیم بود. در ادامه گزارش اعلام شده که سامسونگ تولید کننده اصلی این پنل‌های OLED خواهد بود و دو شرکت ال‌جی و ژاپن دیسپلی نیز در آینده به جمع تولید کنندگان پنل‌های OLED خواهند پیوست. برخی نیز گزارش کرده‌اند آیفون ۵.۸ اینچی که در آینده تولید می‌شود iPhone Pro نام‌گذاری خواهد شد و اپل از نام iPhone 7s Plus در این گوشی استفاده نخواهد کرد.

انتظار می‌رود اپل در تاریخ ۲۱ مارس (یکم فروردین ۱۳۹۵) از آیفون جدید ۴ اینچی خود با نام آیفون SE رونمایی کند. این آیفون دارای پردازنده‌ی A9، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی است و پشتیبانی از ارتباط NFC و سیستم پرداخت اپل پِی خواهد بود. احتمالا این آیفون به قابلیت «تصاویر زنده» یا Live Photos بدون استفاده از تاچ سه بعدی مجهز شود. علاوه بر این، اپل در این رویداد از نسخه‌ی ۹.۷ اینچی آیپد پرو با مشخصات پردازنده‌ی A9X، رم ۴ گیگا بایتی، ۴ چهار اسپیکر رونمایی کند، همچنین این آیپد به اپل پنسیل و اسمارت کیبورد مجهز خواهد شد. احتمال رونمایی از نسخه‌ی جدید اپل واچ با پشتیبانی از فیس‌تایم نیز دور از انتظار نیست.