دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ



 

 

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ

 

در این آموزش بسیار زیبا قصد داریم ترک خوردن صورت را به شما عزیران بیاموزیم. این آموزش بسیار زیبا و پر کاربرد است و فقط به یک تکستچر زیبا احتیاج داریم. در این آموزش نیز با ما همراه باشید


گام اول:

عکس مرد را در فتوشاپ باز کنید پس از آن تکستچر را نیز روی صورت مرد قرار دهید. درصدتاری opacity این لایه را روی 80% قرار دهید.

 

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ

 

 

گام دوم:

Blending mode این لایه را روی Multiply قرار دهید و کلید ترکیبی ctrl+t را بفشارید و بر درون کادر باز شده کلیک راست کنید و گزینه warp را انتخاب کنید و با دراگ گوشه های آن همانند تصویر زیر آنرا فیکس صورت کنید.

 

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ

 

گام سوم:

دوباره تکستچر را وارد کرده و blebding mode آنرا روی Multiply قرار دهید و با پاک کن eraser قسمت های روی صورت را پاک کنید و فقط قسمت های روی گردن را بگذارید باقی بماند.

 

 

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ

 

گام چهارم:

حالا بر روی لایه تکستچر دوم کلید ctrl+e را بفشارید تا با هم ترکیب شوند. سپس با ابزارهای dodge tool و burn tool بر روی قسمت های ترک خورده بکشید تا کمی تیرگی ها و روشنایی های روی آن طبیعی تر جلوه کند.

 

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ

 

گام پنجم:

بر روی لایه صورت برگشته و با یکی از ابزارهای انتخاب Lasso Tool دور صورت مرد را انتخاب کنید و یک لایه جدید بسازید ctrl+shift+n و آنرا با رنگ شماره 331e01 پر کنید و با ابزار پاک کن روی چشم های آنرا پاک کنید بعد از این کارها کلید ctrl+d را بفشارید تا از حالت انتخاب خارج شود.

حالا blending mode این لایه را روی color قرار دهید.

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ

 

گام ششم:

حالا بر روی لایه مرد ابزار Rectangular Marquee Tool را انتخاب کنید و Feather آنرا روی 100 پیکسل قرار دهید و همانند تصویر زیر آنرا اعمال کنید.

 

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ

 

گام هفتم:

حالا کلید ctrl+u را بفشارید و آنرا همانند تصویر زیر تنظیم کنید و در آخر کلید ctrl+d را بفشارید تا از حالت انتخاب خارج شود.

 

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ


کار ما به اتمام رسید

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید

 

آموزش ترک خوردن صورت با فتوشاپ


ویدیو مرتبط :
آموزش فتوشاپ : طراحی ماسک صورت در فتوشاپ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش آرایش صورت برای دختر ها (خود آرایی)



 

خودارایی


1)قبل از هر چيز از يک کرم مرطوب کننده روي پوست و لب ها استفاده کنيد.سپس از کرم پودر يا کانسيلر براي لک هاي روي پوست ،حلقه هاي سياه زير چشم و...هر ناهماهنگي که روي پوست مي بينيد استفاده کنيد وسپس آنرا محو کنيد تا پوست از لحاظ ظاهر لک ،جوش نداشته باشد .

 

2)کرم پودر مقداري روي پوست زير چشم و دور بيني بگذاريد و آنرا پخش کنيد تا پوست کاملا ظاهر يکنواختي پيدا کند.

 

خودآرایی

 

3)از پودر صورت براي گرفتن براقي و روغني بودن و بخشيدن ظاهري سلامت و سرزنده به پوست استفاده مي کنيم.(ضمنا استفاده از پودر به دوام آرايش کمک ميکند)براي اين کار از يک فرچه بزرگ استفاده مي کنيم .و آنرا کمي در پودر ميزنيم و سپس روي تمام صورت پخش می کنيم.

 

4)سپس با يه دستمال کوچک پودر اضافي زير چشمها رو مي گيريم تا از به هم ريختن آرايش چشم ها جلو گيري کنيم.

 

خودارایی

 

5)مي تونيم از يه سايه به رنگ بادمجوني براي پشت چشم به طوري که از مژه ها به سمت ابرو اونو محوتر کنيم و از يه فرچه بزرگ استفاده کنيم تا فقط يه بار تو سايه بزنيم و پشت چشم ا ستفاده کنيم تا فقط يه سايه خيلي مات داشته باشيم و با کمي پودر کناره هاي سايه رو محو کنيم.

(بعضي از خانوم ها معمولا از خط چشم هم استفاده مي کنند که معمولا مشکي و يا قهوه اي هست.. براي روز زيباتر هست که از يک سوم خط مژه به سمت بيرون و نه خيلي ضخيم کشيده بشه تا آرايش طبيعي تر به نظر بياد)

 

خودآرایی

 

6)از فر مژه براي حالت دادن به مژه ها استفاده مي کنيم و سپس ريمل را هم به مژ هاي بالايي و هم مژه هاي پاييني مي زنيم.

 

7)ابرو ها رابا يه فرچه گرد مث برس ريمل شانه ميزنيم...سپس با مداد ابرو يا سايه داخل ابرو ها را پر يا به اون ها مدل ميديم و دوباره با همون فرچه کوچيک ابرو رو شونه ميزنيم تا مداد ابرو ظاهر طبيعي پيدا کنه .. آخر سر هم با کمي ژل ابرو دوباره ابرو هارو شونه ميزنيم تا مدل ابروهاثابت بمونه.

 

8)شما مي تونين از رژ گونه صورتي يا هلويي با يه فرچه بزرگ روي گونه استفاده کنين و سپس با کمي پودر صورت کناره هاشو محو تر کنين تا طبيعي تر به نظر بياد.

 

9)يه رژلب کمرنگ بدون استفاده از خط لب ..رژلب رو حتما با قلم مو استفاده کنين تا طبيعي و زيباتر به نظر بياد.آخر سر يه کمي دوباره پودر بزنين تا همه چيز ظاهري طبيعي داشته باشه ...و صورتتون هم برق نزنه..

 

10)يه وقت هايي شايد دوست داشته باشين که رژلبتون مشخص تر باشه ،پس بعد از اين که تمامي مراحل بالا رو انجام داديد.دور لبتون رو با خط لب مشخص ميکنين .سپس با همون خط لب داخل لب هارو هم پر ميکنين و سپس از رژلب همرنگ باخط لب با قلم مو کمي روي لب رو رژ بزنید.