گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

معبدی که با ۳۰۰ هزار قطعه شیشه ساخته شده است



معبدی که با ۳۰۰ هزار قطعه شیشه ساخته شده است
در معبد« آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان» تا چشم کار می‌کند همه جا از کف زمین گرفته تا ستون‌های، دیوار و سقف از شیشه پوشیده شده است.
شیشه‌های رنگی که در نگاه اول بازتاب نور در آنها چشم را می‌زند اما وقتی چشم‌ به این نورها عادت می‌کند تازه انسان متوجه زیبایی و هنری که در ساخت معبد به کار رفته می‌شود. ساخت معبد آرولمیگو یک میلیون دلار هزینه در برداشت .
در شهر جوهر بهرو در نزدیکی مرز مشترک سنگاپور و مالزی یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین بناهای معماری قرار دارد، این بنا معبد هندی‌هاست که تقریباً تمام آن از شیشه ساخته شده است. معبد «آرولمیگو سری‌راجاکالیامان» یکی از جاذبه‌های گردشگری مالزی به شمار می‌رود.

آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان,معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان,جاذبه‌های گردشگری مالزی
«آرولمیگو سری‌راجاکالیامان» یکی از معبدهای قدیمی جوهور است. نخستین بار این معبد سال 1923 ساخته شد و در طول گذر زمان کامل شد تا اینکه سال 1991 راهب سری سیناتامبی مسئولیت معبد را از پدر خود گرفت.

او تصمیم گرفت معبد را به زیباترین شکل ممکن بسازد تا هندی‌هایی که برای عبادت به آنجا می‌آیند لذت ببرند. هرچند کامل کردن معبد کار بسیار سختی بود اما راهب در مدت پنج سال این کار را به پایان رساند و سال 1996 درهای معبد به روی عموم باز شد.
مدتی گذشت تا اینکه راهب سیناتامبی به تایلند سفر کرد، در آنجا بود که او به فکر افتاد تا معبد را به درخشنده‌ترین شکل ممکن تزئین کند.
او دراین سفر معبدی را دید که از دور می‌درخشد و وقتی نزدیک معبد شد متوجه شد که سر در آن را با شیشه تزئین کرده‌اند، آن موقع بود که تصمیم گرفت معبد خود را با شیشه تزئین کند.

از این رو معبد «آرولمیگوسری راجاکالیامان» تبدیل به یک معبد شیشه‌ای شد که 90 درصد آن از موزائیک‌های شیشه‌ای رنگارنگ درست شده است. در تزئین این معبد از 300 هزار قطعه شیشه قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش و سفید استفاده شده است.

 منبع:khabaronline.ir

 


ویدیو مرتبط :
کات آف زیبای پژو ۴۰۵ مدل ۸۸ کارکرد ۳۰۰ هزار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۳۰۰ هزار شماره موبایل رند داریم



 

۳۰۰ هزار شماره موبایل رند داریم

 

۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹فروخته می شود / ۳۰۰ هزار شماره موبایل رند داریم

 

 

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از بازنگری در مزایده شماره های رند و مرتب همراه اول و نیز از سر گرفتن دوباره این مزایده خبر داد و گفت: شماره منحصر بفرد ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ که تا پیش از این در لیست فروش قرار نداشت به مزایده می رود.

 

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از بازنگری در مزایده شماره های رند و مرتب همراه اول و نیز از سر گرفتن دوباره این مزایده خبر داد و گفت: شماره منحصر بفرد ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ که تا پیش از این در لیست فروش قرار نداشت به مزایده می رود.

داوود زارعیان در گفتگو با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران به همراه اول ماموریت داده که لیست شماره های رندی که تاکنون فروخته نشده است را بار دیگر بازنگری کند گفت: پس از بازنگری در شماره های رند همراه اول، دور جدید فروش شماره های رند و مرتب این اپراتور آغاز می شود.

وی دلیل وقفه در انجام مزایده شماره های رند و مرتب مخابرات را خصوصی سازی این شرکت عنوان کرد و افزود: از این پس درآمد حاصل از فروش شماره های رند به شرکت مخابرات ایران می رسد.

زارعیان با تاکید بر اینکه در دور جدید برگزاری مزایده، شماره های رند و مرتب سیمکارت های اعتباری و ۹۱۰ نیز در لیست فروش از طریق مزایده قرار می گیرند گفت: زمان قطعی برگزاری مزایده هنوز مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: تمامی شماره های رند همراه اول به مزایده می رود و شرکت مخابرات تصمیم دارد شماره منحصر بفرد ۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹ را که پیش از این قرار بود در موزه بماند نیز به فروش برساند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران پیش بینی کرد که ممکن است بیش از ۳۰۰ هزار شماره رند در شبکه همراه اول وجود داشته باشد.

قبل از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، مسئولان این شرکت اعلام کرده بودند که رند ترین شماره تلفن همراه کشور به مزایده گذاشته نمی شود و به موزه می رود اما برآورد شده بود که این شماره در صورت فروش حدود ۷۰ میلیون تومان مشتری داشته باشد.

تا سال ۸۱ شماره های رند دائمی همراه اول در قرعه کشی اعطای سیمکارت ها در کنار شماره های عادی قرار می گرفت و به مشترکان فروخته می شد اما از این سال به بعد شرکت مخابرات ایران تصمیم به نگهداری این شماره ها و فروش آن به صورت مزایده گرفت.

از سال ۸۵ تا پایان سال ۸۷ همراه اول حدود ۱۵ دوره مزایده برای فروش شماره های رند و مرتب خود برگزار کرد که در اولین دوره آن در مهرماه سال ۸۵ بر اساس اعداد و ارقام ارائه شده با فروش ۵۰۰ سیم کارت، بیش از ۶۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شماره ۰۹۱۲۷۷۷۷۷۷۷ گران ترین شماره رند همراه اول بوده که به قیمت ۵۷ میلیون و ۷۷۷ هزار تومان در مزایده به فروش رفته است.

همچنین در دوره های مختلف از برگزاری این مزایده، شماره ۹۱۲۲۲۲۲۲۲۲ به قیمت حدود ۴۴ میلیون تومان و شماره ۰۹۱۲۳۳۳۳۳۳۳ به قیمت حدود ۴۳ میلیون تومان فروخته شده است.

شماره ۰۹۱۲۲۳۴۵۶۷۸ نیز با قیمت حدود ۱۲ میلیون تومان به فروش رفته است...../تحلیل:مهر