گردشگری


2 دقیقه پیش

مناظر بی نظیر زمین‌های گلف در آمریکا

در زندگی چیزهای کمی بهتر از بازی گلف در میان رشته کوه های باشکوه، بیابان های بی ثمر یا اقیانوس های خروشان وجود دارد. هر ایالت آمریکایی حداقل یک زمین گلف با مناظر بی نظیر ...
2 دقیقه پیش

باشکوه‌ترین مراکز خرید در جهان

برای اغلب مردم، خرید کردن بخشی از تفریح آن‌ها و برای‌شان مهم است! برای برخی دیگر، تاریخ و فرهنگ مهمتر است اما در صورتی که دو مورد بالا را باهم ترکیب کنید می‌توانید علاوه ...

جاذبه های گردشگری هندوستان



 

جاذبه های گردشگری هندوستان, مکان های دیدنی جهان
جاذبه های گردشگری هندوستان
باغ رز:
 این باغ در خیابان ویجی نگرام این شهر قرار دارد و در زبان محلی به نام جایالالیتها معروف است. باغ رز یکی از زیباترین دیدنی‌های اوتی محسوب شده و بزرگ‌ترین باغ گل سرخ در هندوستان است. در این باغ شما می‌توانید بیش از ۲۰ هزار نوع از گل‌های رز را در قالب ۲۸۰۰‌گونه ببینید. شاید بسیاری از شما برای اولین بار در این باغ، گل رز سبز رنگ یا گل رز کاملا سیاهرنگ ببینید. 


باغ گیاه‌شناسی:
در این باغ بسیار بزرگ که برای دیدن آن حداقل به نصف روز نیاز دارید انواع گونه‌های گل و گیاه و درختان گوناگون پرورش داده شده و با فضاسازی بسیار زیبا، چشم‌اندازی رویایی برای هر گردشگر فراهم می‌شود. در وصف این زیبایی همین بس که وقتی شما در بالای تپه انتهای این باغ به زیر پایتان نگاه می‌کنید رنگ‌های طبیعی و تند گیاهان و گل‌های گوناگون را در زمینه‌ای با بیش از ۱۰ طیف مختلف از رنگ سبز خواهید دید.


دریاچه اوتی:
این دریاچه زیبا در کنار شهر اوتی قرار دارد و به تنهایی یک مجموعه تفریحی ـ تجاری کامل محسوب می‌شود. در این دریاچه شما می‌توانید با اجاره کردن قایق‌های پارویی یا پدالی که قیمت یک ساعت آن حدود ۲۵۰۰ تومان می‌شود، گشتی روی دریاچه زده و لذت طبیعت استوایی را تجربه کنید. در کنار این دریاچه، پارک شهر بازی کودکان، مراکز ارائه صنایع دستی و محصولات ابریشمی و همچنین قطاری که با سوار شدن به آن می‌توانید در حاشیه دریاچه حرکت کنید وجود دارد.

جاذبه های گردشگری هندوستان, مکان های دیدنی جهان

 

کلیسای سن‌استفان:
این کلیسا در جاده میسور اوتی قرار دارد و قدیمی‌ترین کلیسای این منطقه محسوب می‌شود. کلیسای سن استفان در قرن نوزدهم ساخته شده و بازدید از آن خالی از لطف نیست. ‌کارخانه و موزه چای: چای و کاکائو اصلی‌ترین محصول اوتی است. کارخانه و موزه چای در جاده اوتی ـ‌ کونور و بر فراز ارتفاعات مشرف بر شهر قرار دارد. به شما توصیه می‌کنیم حتما این کارخانه را در برنامه بازدید خود بگنجانید.

در این کارخانه و موزه شما با تمامی مراحل تولید چای از ابتدای برگ‌چینی تا خشک کردن و بسته‌بندی نهایی آشنا شده و مراحل آن را از نزدیک مشاهده خواهید کرد. در طبقه بالای این کارخانه، کارگاه تولید شکلات و کاکائو قرار دارد که در آن در برابر چشم بازدیدکنندگان، انواع کاکائو تولید و عرضه می‌شود. در انتها نیز شما می‌توانید به خانه تلسکوپ رفته و از بالای کوه به وسیله تلسکوپ‌های گوناگون با زوایای مختلف، نمای زیبایی از شهر اوتی و کوه‌ها و جنگل‌های اطراف آن داشته باشید.

 
دماغه دلفین:
دماغه دلفین نام قله‌ای بر فراز شهر است که شما می‌توانید با رفتن به این محل بر بلندترین نقطه مشرف به شهر قرار بگیرید. این محل به دلیل زائده سنگی بزرگی که بر بالای کوه به سمت دره پیشروی کرده و به شکل سر دلفین است به این نام مشهور شده است. جاده منتهی به دماغه دلفین، سنگفرش بوده و از میان جنگل می‌گذرد که خود از دیدنی‌های این منطقه محسوب می‌شود.
از دیگر دیدنی‌های اوتی می‌توان به خانه‌های سنگی، کلبه‌های تودا، موزه موم، موزه مردم‌شناسی، ساحل رود پیکارا، جنگل کاج، سد کاماراج، پارک گوزن‌ها و دره پرسون اشاره کرد.

 

جاذبه های گردشگری هندوستان, مکان های دیدنی جهان

منبع:Asemoni.com


ویدیو مرتبط :
راهنمای گردشگری هندوستان - رها فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!



 

در این کره خاکی افراد زیادی هستند از هیجان و ترس خوششان می‌آید و داستان‌ها‌ و فیلم‌ها‌ی ترسناک یکی از تفریحات مورد علاقه‌شان است. حال اگر مکان‌ها‌ی توریستی ترسناک و عجیب را به این افراد معرفی کنیم حتما خوششان می‌آید. پس اگر شما از جمله افرادی هستید که از هیجان خوشتان می‌آید و مکانهای توریستی معمولی برایتان کسل کننده هستند با ما همراه شوید.

 

در این لیست ما ترسناک ترین و عجیب‌ترین مکان‌ها‌ی توریستی جهان را به شما معرفی می‌کنیم؛ یکی ترسناک‌تر از دیگری....

 

 


موزه موتر تاریخ پزشکی، ‌فیلادلفیا

 

 

موزه موتر تاریخ پزشکی در ‌فیلادلفیا موزه پاتولوژی، شامل تجهیزات قدیمی‌ پزشکی و نمایش اقلام زیست شناختی است. شهرت اعظم این موزه به خاطر مجموعه عظیمی ‌از اسکلت‌ها‌ی انسان است.

 

 

تالاب ترانک، جزایر مایکرونیزیا

 

بخش زیادی از نیروی نظامی ‌ارتش ژاپن حالا در اعماق آب تالاب ترانک در مایکرونیزیا سمت جنوب غربی ‌ها‌وایی خوابیده است. در اعماق این ابهای آبی می‌توانیم لاشه کشتی‌ها‌ی جنگی و هواپیماها را ببینیم. اینها سال 1944 به عمق آب فرو رفتند و حالا برای توریست‌ها‌ نمایش داده می‌شوند.

 

 

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!


 

 


فروشگاه جادوگری سونارا در مکزیکو سیتی، مکزیک


بازار سونورا همه روزه میزبان مسافران و توریست‌ها‌یی است که از راه دور برای پیشگویی آینده‌شان و وعده زندگی بهتر به مکزیکو سیتی می‌آیند. مردم در اینجا جنس‌ها‌ی «ماوراءطبیعی» مثل خون مار زنگی یا مرغ مگس خشک شده را برای داشتن شانس در زندگی خریداری می‌کنند.

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!

 

 

 


جزیره ایستر، شیلی

 

یکی از مرموزترین مکان‌ها‌ی روزی زمین همین جزیره ایستر است، با مجمسه‌ها‌ی سنگی غول‌پیکری که درون آنها روح هزاران سال رشد کرده است. این مجسمه‌ها‌ به آسمان خیره شده اند، گویی که به خاطر برخی جنایت‌ها‌ی مرموز احساس گناه می‌کنند.

 

 

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!

 

 

 

 

مرداب مانچاک، لوزیانا

 

کشتی‌ها‌ی حامل توریستی در حالی روی این مرداب‌ها‌ شناورند که نور مشعل راهشان را روشن کرده و درختان سرو و رشته‌ها‌ی خزه که از درختان آویزانند آنها را احاطه کرده اند. مرداب مانچاک به نام «مرداب ارواح» نیز شهرت دارد.

 

 

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!

 

 

 

 

سرداب پاریس، فرانسه

 

استخوان‌ها‌ و اسکلت‌ها‌ی بسته بندی شده مثل اجناس داخل یک انبار در دو ضلع یک راهرو قرار گرفته‌اند. هوای اینجا خشک است و به همین دلیل میزان فساد و پوسیدگی در اینجا بسیار ناچیز است. همچنین نوشته‌ها‌یی به چشم می‌خورد که به طور کلی شامل تاریخ انقلاب فرانسه، افول دوران پادشاهی و اشراف‌زادگان است. این مکان حدود 187 کیلومتر از بخش زیرین کل شهر را دربرگرفته است و اما بخش ناچیزی از آن برای عموم قابل بازدید است.

تعداد نمایش ۱۴۹ بار

 

 

 

ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان!