متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

گوشی خود را از ویروس‌ها و بدافزارها در امان نگه دارید


آنتی‌ویروس دکتر وب، فایل‌های و برنامه‌های آندروید شما را بررسی و موارد مشکوک را با اجازه شما قرنطینه و یا حذف می‌کند.




صبح بخیر :
با نرم افزار Dr.Web anti-virus Light گوشی خود را از ویروس‌ها و بدافزارها در امان نگه دارید.
آنتی‌ویروس دکتر وب، فایل‌های و برنامه‌های آندروید شما را بررسی و موارد مشکوک را با اجازه شما قرنطینه و یا حذف می‌کند.


برای دریافت برنامه کلیک کنید

سوار بر موتور با سرعت دیوانه وار با Highway Rider


ویدیو مرتبط :
شنوایی خود را نگه دارید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بچه ها را از گوشی و تبلت دور نگه دارید


بیشتر فعالان و مهندسان حوزه فناوری برای فرزندان خود در استفاده از وسایل تکنولوژی محدودیت های زیادی بوجود می آورند و بیشتر فرزندانشان را به مدرسه هایی می فرستند که از کامپیوتر استفاده نمی کنند.

دانستگی: نیک بیلتون گزارشگر نیویورک تایمز در زمانی که استیو جابز در قید حیات بود از او در مصاحبه ای پرسید که آیا فرزندانش از آیپد خوششان می آید. جابز در پاسخ به این سوال گفت که تا به حال فرزندانم از آیپد استفاده نکرده اند چرا که  من و همسرم میزان وجود و استفاده از وسایل تکنولوژی در خانه را محدود کرده ایم.

بچه ها را از کامپیوترها، اسمارت فون ها و تبلت ها دور نگه دارید

اصلاً بیشتر فعالان و مهندسان حوزه فناوری برای فرزندان خود در استفاده از وسایل تکنولوژی محدودیت های زیادی بوجود می آورند و بیشتر فرزندانشان را به مدرسه هایی می فرستند که از کامپیوتر استفاده نمی کنند.

کریس اندرسون مدیر شرکت ۳D Robotics و پدر ۵ فرزند دلیل این که چرا فعالان در حوزه فناوری بچه های خود را از استفاده از  تکنولوژی دور می کنند را توضیح می دهد. او می گوید اگر بچه ها از سنین خردسالی از اسمارت فون وتبلت و این گونه چیزها استفاده کنند ناخودآگاه در زندگی از خلاقیت و تخیل دور می شوند.

ما وقتی که خردسال بودیم نه خبری از لپ تاپ بود و نه تبلت، ولی بازی ها و فعالیت هامان پر از بچگی و خلاقیت بود. ما در بیرون بازی می کردیم، فعالیت جسمی داشتیم، با هم سن و سالانمان ارتباط برقرار می کردیم و بازی هایی می کردیم که پر از نشاط و تحرک بود. این بازی ها شخصیت ما را می ساخت و باعث رشد فکری ما می شد.

بچه ها را از گوشی و تبلت ها دور نگه دارید

اگر به فرزندان خود اسمارت فون بدهید مطمئن باشید که جلوی استقلال شخصیت و سلامت روحش را گرفته اید. باید به فرزندتان خود یاد بدهید که به جای بازی کندی کراش و یا وایبر بروند با هم سن و سالان خود بازی کنند و رو در رو تعامل داشته باشند. باید فکری برای وقت های آزادشان بکنید. حتماً خودتان هم با آنها بازی کنید. شاید الان از تصمیمی که برایشان گرفته اید ناراحت شوند اما مطمئناً در آینده از شما ممنون خواهند بود.