متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

هشدار به کشته شدن



ترجمه فارسی نهج البلاغه
هشدار به کشته شدن
موضعگیری امام برابر تهدید به قتل و ترور
پروردگار برای من پوششی استوار قرار داد که مرا حفظ نماید، هنگامی که عمرم به سرآید، از من دورشده و مرا تسلیم مرگ می‏کند، که در آن روز نه تیر خطا می‏رود و نه زخم بهبود می‏یابد.
متن عربی نهج البلاغه
( وَ مِنْ کَلامٍ لَهُ عَلَیْهِ السَّلامُ ) لَمَّا خُوِّفَ مِنَ ‏الْغِیلَةِ: وَ إِنَّ عَلَىَّ مِنَ اللَّهِ ‏جُنَّةً حَصِینَةً، فَإِذا جاءَ یَوْمِى انْفَرَجَتْ عَنِّى وَ أَسْلَمَتْنِى، فَحِینَئِذٍ لا ‏یَطِیشُ‏ ‏السَّهْمُ‏ وَ لا یَبْرَأُ ‏الْکَلْمُ‏.


ویدیو مرتبط :
هشدار! خطر تحریف امام خمینی (ره) هشدار!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور : هشدار به اکثر استان‌های کشور درباره سیل/ در ۲هفته گذشته یک نفر بر اثرسیل کشته شده است



سیل,هشدار سیل سازمان مدیریت بحران کشوربه استان‌های کشور


رئیس سازمان مدیریت بحران کشور :
هشدار به اکثر استان‌های کشور درباره سیل/ در ۲هفته گذشته یک نفر بر اثرسیل کشته شده است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: به استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، گلستان، بوشهر، مازندران و گیلان هشدار و آماده باش کامل داده شده است.

حسن قدمی در گفت‌وگو با  فارس درباره سیل در جنوب و شمال کشور اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و ادامه آن در کشور تمامی استان‌های شمالی و جنوبی کشور در حالت آْماده باش به سر می‌برند.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های هواشناسی به استان‌هایی که در معرض سیل هستند هشدار‌هایی داده شده و به دستگاه‌های امدادی و درمانی آماده باش کامل داده شده است.

قدمی بیان داشت: در دو هفته گذشته سیل در کشور تنها جان یک نفر را گرفته است و تاکنون گزارشی از تلفات مالی سیل در شهرهای کشور گزارش نشده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: به استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، گلستان، بوشهر، مازندران و گیلان هشدار و آماده باش کامل داده شده است.

قدمی درباره احتمال سونامی در جنوب کشور اظهار داشت: اعلام احتمال سونامی در کشور پایه و اساس ندارد و این حادثه طبیعی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی استان‌ها در آماده باش هستند.
/فارس