متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

مجری که با محمود احمدی‌نژاد مصاحبه کرد، درگذشت + عکس



 شبکه سی‌بی‌اس,والاس,اخبار

 

مجری که با محمود احمدی‌نژاد مصاحبه کرد، درگذشت + عکس

رسانه - مایک والاس، گوینده معروف «سی‌بی‌اس نیوز» و مجری برنامه «60 دقیقه» یکشنبه در سن 93 سالگی درگذشت.

به گزارش خبرآنلاین، والاس به دلیل کنجکاوی بسیارش به عنوان مصاحبه‌کننده‌ای چالشی مطرح بود، او این شیوه مصاحبه را بیش از نیم قرن پیش در تلویزیون به جریان انداخت.

او شنبه شب در آرامش در کنار اعضای خانواده‌اش در خانه خود در نیوکنعان در ایالت کانه‌تیکات درگذشت. لِس مون‌وس، مدیرعامل شرکت رسانه‌ای «سی‌بی‌اس» در بیانیه ای گفت: «درگذشت مایک والاس غمی جانکاه است. همکاری خارق‌العاده او به عنوان یک مجری با ما غیرقابل وصف است، او در تمام دوران حیاتش چهره‌ای مطرح در تلویزیون بود. همه ما در غم از دست دادن او شریک هستیم.»

 

مایک والاس در دوران فعالیت خود که ابتدا از گویندگی در رادیو شروع شد و به اجرا در تلویزیون رسید با چهره‌های متعدد فرهنگی و سیاسی از جمله نانسی و رونالد ریگان، جان اف. کندی، لیندن جانس، جیمی کارتر، النور روزولت، لوچیانو پاواروتی، جنیس جاپلین، تینا ترنر، سالوادور دالی و باربارا استاریسند مصاحبه کرد.

 

او در اوت 2006 در برنامه «60 دقیقه» (که در تهران ضبط شد) با محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور ایران مصاحبه کرد.

 

 

 شبکه سی‌بی‌اس,والاس,اخبار

 

والاس برنامه «60 دقیقه» از شبکه سی‌بی‌اس را در سال 1968 به راه انداخت و در سال 2006 خودش را بازنشسته کرد اما گهگاه تا سال 2008 در این برنامه حضور داشت. او مدتی کوتاه پیش از آغاز این برنامه پیشنهاد ریچارد نیکسن را برای اینکه منشی خبری او شود، رد کرد.

 

سال 1999 در فیلم «نفوذی» ساخته مایکل مان، کریستوفر پلامر نقش مایک والاس را بازی می‌کرد و ماجرای فیلم درمورد لغو شدن بحث‌انگیز پخش یکی از برنامه‌های «60 دقیقه» در سال 1995 بود. در آن برنامه جفری ویگند درمورد صنعت تنباکو افشاگری می‌کرد. در این فیلم آل پاچینو و راسل کرو نیز حضور دارند. او سال 1957 در فیلم «چهره‌ای در جمیعیت» نقش خودش را بازی کرد و در فیلم «فراست/نیکسن» نیز استفن رو نقش او را ایفا کرد.

والاس برنده جوایز متعددی برای اجراهای تلویزیونی خود از جمله 20 جایزه اِمی (اسکار تلویزیونی) بود. شبکه سی‌بی‌اس روز 15 آوریل گلچینی از برنامه‌های «60 دقیقه» با حضور مایک والاس را پخش می‌کند./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
مجری مصاحبه احمدی نژاد چقدر با او هماهنگ بود؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاشقان محمود احمدی‌نژاد در سراسر دنیا را بشناسید +عکس



عاشقان محمود احمدی‌نژاد در سراسر دنیا را بشناسید +عکس

محمود احمدی نژاد در همایش تجلیلی که صدا و سیما برای وی برگزار کرده بود، از محبوبیت خود سخن می گوید و می گوید که بعنوان فرزند کوچک ملت ایران به خاطر اندیشه و فرهنگ و ملت ایران در دنیا محبوب شده است.

 محبوبیت او در دنیا در هشت سال گذشته مصادیقی هم داشته است، سیلویا والریا دختر 20 ساله ایتالیایی و مارادونا و زوج لبنانی هر یک به نحوی به احمدی نژاد ابراز علاقه کرده اند

 

بنا به گزارش مجله مهر احمدی نژاد فقط خودش از محبوبیت خودش صحبت نمی کند، اطرافیان او هم بارها روایت هایی از محبوبیت رئیس جمهوری که هشت سال در ایران نسخه برای مدیریت جهان هم پیچیدنقل کرده اند. معروفترین نمونه اش را سال 85 محمدرضا رحیمی معاون اول کنونی رئیس جمهور نقل کرده بود.

 

آنجا که از سفر سوریه اش سوغات جالبی را همراه آورده و گفته بود که در سوریه یکی از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پیامبر، پیامبری دیگر بیاید، آن احمدی نژاد بود. بگذریم از اینکه این سخنان محمدرضا رحیمی در آن مقطع ۷۰ نماینده مجلس را بر آن داشت تا از غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس هفتم بخواهند رحیمی را از ریاست دیوان محاسبات عزل کند و غلامحسین الهام هم سخنگوی دولت گفته بود که «باید به دهن متملق و چاپلوس خاک پاشید» اما روایت هایی از این دست بعدها، هم از سوی رحیمی و هم از سوی الهام نقل شد.

عاشقان محمود احمدی‌نژاد,تصاویرعاشقان محمود احمدی‌نژاد,محبوبیت احمدی نژاد در دنیا

سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای دختر سال ایتالیا شده بود گفته است می خواهد با احمدی نژاد ازدواج کند

عشق در 81 صفحه

حساب ابراز علائق جنجالی داخل کشور از احمدی نژاد، از حمایت و ابراز علائق خارجی ها جداست. هر چه باشد سخنان کسانی مثل سیلویا والریا در حمایت از احمدی نژاد یا گفته های مارادونا درباره او، خیلی هزینه ای برای آن ها ندارد که برای رحیمی و الهام داشت.

سیلویا والریا دختر ایتالیایی که دو سال پیش اعلام کرده بود دوست دارد با احمدی نژاد ازدواج کند حالا در سن 20 سالگی بازهم گفته که "می خواهم با احمدی نژاد رییس جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی نژاد چیز کمی نیست."

 

آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا گزارش داده که "دختر زیبا روی ایتالیایی با نام سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود عاشق محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران شده است."

 

سیلویا والریو دختر ۲۰ ساله ایتالیایی و مولف کتاب "یک روزی یک رییس جمهوری بود"، محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و گفته است که "احمدی نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.

کتاب ۸۱ صفحه ای سیلویا با عنوان "یک روزی یک رییس جمهوری بود" در کتابفروشی های سراسر ایتالیا به قیمت ۹ یورو عرضه شده است.

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بدر یوسف حسنین نام فرزند خود را احمدی نژاد گذاشته است. احمدی نژاد غملوش هم اکنون دو ساله است

احمدی نجاد در لبنان

سلیویا تنها زنی نیست که ابراز علاقه اش به احمدی نژاد را با تحریر کتابی 81 صفحه ای نشان داده است. بدر یوسف حسنین زن 33 ساله لبنانی و همسر محمد حسن غلموش، در سال 89 و همزمان با ورود احمدی نژاد به لبنان صاحب فرزندی می شود و این تقارن را مبارک فرض می کنند و نام فرزند خود را «احمد نجاد» می گذارند'بدر یوسف حسنین' مادر احمدی نژاد غملوش در خصوص انتخاب این نام برای فرزندش می گوید من در ابتدا قصد نداشتم که اسم فرزندم خود را احمدی نژاد انتخاب کنم ولی فرزندم دقیقا در همان روزی که ایشان به لبنان آمد متولد شد و ما نیز به دلیل خیر برکت ورود این مرد شجاع به منطقه این اسم را برای پسرمان انتخاب کردیم.

 

'محمد حسن غملوش' همسر بدر یوسف می گوید: در هنگام تولد فرزندم در بیمارستان بودم که پرستار به من گفت که فرزندتان حداقل یک ساعت دیگر متولد خواهد شد؛ من نیز به سالن انتظار نزد خانواده و مادر همسرم برگشتم که صحنه های ورود دکتر احمدی نژاد به لبنان را از طریق تلوبزیون مشاهده می کردند و به محض اینکه ایشان از از هواپیما خارج شد و پای خود را روی پله هواپیما گذاشت پرستار مژدگانی تولد فرزندم را داد.

عاشقان محمود احمدی‌نژاد,تصاویرعاشقان محمود احمدی‌نژاد,محبوبیت احمدی نژاد در دنیا

مارادونا ستاره جنجالی آرژانتین پیراهن شماره 10 خود در تیم ملی این کشور را به احمدی نژاد هدیه کرده بود.

ماجرای پیراهن مارادونا

مارادونا ستاره آرژانتینی سال های 1982 و 1990 که با حرکات خارق العاده اش در زمین، درگیری هایش با خبرنگاران در بیرون از زمین، گرایش های چپش در عرصه سیاسی، گره خوردنش به مواد مخدر در خانه، همیشه جنجال ساز بوده است در ژوهانسبورگ در قامت مربی تیم ملی آرژانتین جنجال دیگری درست کرد.

 

او عکس محمود احمدی نژاد را به عنوان یکی از الگوهای خود به دیوار اتاق خود و در کنار عکس چه گوارا و فیدل کاسترو چسبانده بود.

چند سال قبل تر البته او پس از یک بازی دوستانه در آرژانتین در قبال هدیه ای که دیپلمات ارشد ایرانی به وی داده بود، پیراهنش را به سفارت ایران در آرژانتین هدیه کرده بود و مدتی بعد هم با حضور در سفارت ایران در بوئینس آیرس، پیراهن شماره 10 خود را در مراسمی رسمی تحویل مسئولان ایرانی داده بود تا به محمود احمدی نژاد هدیه شود

او گفته است: من مردم ایران را دوست دارم. شما در صف اول جنگ با آمریکا هستید. احمدی نژاد مرد شجاعی است.

 

محمود احمدی نژاد همچنانکه در همایش صدا و سیما از محبوبیتش در دنیا سخن می گوید پیش تر مصداق هایی هم از این محبوبیت را تعریف کرده بود. وقتی که ماجرای سفرش به نیویورک را تعریف می کرد و اشاره کرده بود که دختر بچه ای از میان جمعیت با ذوق گفته بود این محموده!/مجله مهر