متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فیلم: زیباترین گل قرن از زاویه‌ای جدید


اخیرا در اینترنت ویدیویی قرار داده شده که مربوط به گل دوم "دیه‌گو مارادونا" ستاره مشهور فوتبال آرژانتین به تیم انگلیس در جام جهانی سال 1986 میلادی است.

العالم: اخیرا در اینترنت ویدیویی قرار داده شده که مربوط به گل دوم "دیه‌گو مارادونا" ستاره مشهور فوتبال آرژانتین به تیم انگلیس در جام جهانی سال 1986 میلادی است. گلی که به عقیده بسیاری از کارشناسان همچنان برترین گل قرن به شمار می آید.

در آن مسابقه آرژانتین با دو گل بر انگلیس پیروز شد. درحالیکه دو کشور به دلیل اختلاف در خصوص جزایر "مالیوینوس" در وضعیت جنگی قرار داشتند. گل اول مارادونا در سایه غفلت داور با دست چپ مارادونا به تیم انگلیس زده شد.

انگلیس به شدت به داور اعتراض کرد اما این اعتراضها نتیجه ای نداد. اما در نیمه دوم مارادونا پس از آنکه بازیکنان انگلیسی و حتی دروازه بان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت، گل دوم را به ثمر رساند.
فیلمی که اخیرا از این گل دوم به نمایش گذاشته شده، از زاویه ای است که قبلا نمایش داده نشده بود. این فیلم مهارت بسیار بالای ستاره فوتبال آرژانتین را در آن سالها به نمایش می گذارد.

تیم آرژانتین در جام جهانی آن سال با پیروزی 3 بر 2 در مقابل تیم آلمان، عنوان اول جام جهانی را از آن خود کرد.



ویدیو مرتبط :
زیباترین گل قرن از زاویه ای جدید!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: زیباترین گل فرانچسکو توتی


اسطوره تمام نشدنی تیم فوتبال رم ایتالیا در دیدار تیمش مقابل اینترمیلان گلی بیادماندنی به ثمر رساند که بدون شک یکی از زیباترین گل‌های دوران بازی‌اش است.

خبرگزاری فارس: اسطوره تمام نشدنی تیم فوتبال رم ایتالیا در دیدار تیمش مقابل اینترمیلان گلی بیادماندنی به ثمر رساند که بدون شک یکی از زیباترین گل‌های دوران بازی‌اش است.

در دیدار رم و اینترمیلان در سال 2005 در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا، فرانچسکو توتی کاپیتان تیم فوتبال رم با ضربه‌ای دیدنی یکی از زیباترین گل‌های دوران بازیگری‌اش را به ثمر رساند.

در این صحنه ال‌کاپیتانو از میانه میدان توپ را در اختیار می‌گیرد و با عبور از چند بازیکن نراتزوری در نهایت با ضربه‌ای «چیپ» از پشت محوطه جریمه و از بالای دست ژولیو سزار دروازه‌بان اینتر توپ را عبور می‌دهد و به گل تبدیل می‌کند.

رم این دیدار را با نتیجه 3 بر 2 به سود خود پایان داد.

توتی اخیراً اعلام کرده که تا سال 2016 در تیم پایتخت ایتالیا خواهد ماند.