متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فرصت های شغلی


صبح بخیر با رویکرد توسعه و بهبود مستمر، و راه اندازی سرویس‌های جدید و ارزش آفرینی برای مخاطبان، جهت طرح توسعه سازمانی و تکمیل نیروی انسانی خود، از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.

مجله اینترنتی صبح بخیر، با هدف ارائه محتوای ارزشمند و کاربردی در فروردین ماه سال 90 آغاز بکار کرد؛ گزیده اخبار روز و مطالب متنوع در زمینه های سبک زندگی، گردشگری، چهره ها، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ و هنر، موفقیت، تکنولوژی، کودک و سرگرمی بخشهای مختلف این سایت را تشکیل می دهند.

صبح بخیر با رویکرد توسعه و بهبود مستمر، و راه اندازی سرویس‌های جدید و ارزش آفرینی برای مخاطبان، جهت طرح توسعه سازمانی و تکمیل نیروی انسانی خود، از علاقه‌مندان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌نماید.   

شرایط کاری اولویت دهنده:

1. داشتن تجربه کاری مرتبط
2. روحیه کار تیمی
3. پویایی و تلاش پیوسته برای رشد توانایی ها و استعدادهای فردی

فرصت های شغلی:

1. اپراتور ورود محتوا
2. مترجم
3. تایپیست
4. دبیر سرویس
5. همکاری در زمینه تولید گزارش و محتوا

لطفا در صورت تمایل به استخدام در هر یک از فرصت های شغلی، رزومه خود را به آدرس زیر ارسال نمائید:

 [email protected]

پیشنهاد می شود در رزومه خود موارد زیر را حتما عنوان نمائید:

1. مشخصات فردی کامل به همراه وضعیت نظام وظیفه، وضعیت تاهل، عکس
2. اطلاعات دقیق جهت تماس
3. سوابق تحصیلی
4. دوره های آموزشی به همراه محل گذراندن دوره
5. عنوان شغل مورد نظر
6. سوابق کاری
7. تخصص ها
8. آشنایی با نرم افزار ها
9. روحیه، توانمندی ها و علایق
10. پایه حقوق درخواستی

صبح بخیر پس از بررسی اولیه رزومه های ارسال شده، در صورت واجد شرایط بودن، از شما جهت شرکت در مصاحبه استخدام دعوت خواهد نمود.


ویدیو مرتبط :
‫مهاجرت-فرصت شغلی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2.5 میلیون فرصت شغلی دولت کجاست؟



   اخبار سیاسی روز,اخبار سیاسی روز ایران

 

2.5میلیون فرصت شغلی دولت کجاست؟

نماینده استهبان گفت: با سخنرانی‌های مکرر آقای رئیس جمهور در سال 90 معلوم نیست وعده ایجاد 2.5 میلیون فرصت شغلی جوانان در کدام بخش و مکان جغرافیایی کشور ایجاد شده است.

 

اعتدال:  محمد سقایی، نماینده مردم استهبان و نیریز در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس اظهار داشت: مردم شهرستان‌های استهبان و نیریز با دارا بودن محصولات انجیر، بادام، انار، زعفران و پسته در عرصه کشاورزی و باغداری تلاش کرده‌اند و در خشکسالی‌های چند سال اخیر به خوبی ثابت کرده‌اند که استوار و مقاوم در حیات کشاورزی درخشیده‌اند.

 

وی یکی از مشکلات استان فارس را معضل بیکاری دانست و افزود: آقای رئیس جمهور در سخنرانی‌های خود مکرراً وعده ایجاد 2.5 میلیون فرصت شغلی جوانان در سال 90 را داده‌اند و در ایجاد لازم می‌دانم وی را متذکر شوم که اگر در کل کشور 420 شهرستان باشد با احتساب عدد فوق در هر شهرستان هر سال حدود 6 هزار نفر باید مشغول کار شوند در صورتی که برای هر فرصت شغلی حداقل 20 میلیون تومان نیاز باشد بالغ بر 1200 میلیارد تومان باید در شهرستا‌ها سرمایه‌گذاری شود که معلوم نیست تأمین منابع مالی آن از کجا و به چه شکل ممکن صورت می‌پذیرد.

 

نماینده استهبان خاطرنشان کرد: این در حالی است که برای ایجاد یک واحد تولیدی کوچک سرمایه‌گذار بیش از 4 سال تلاش می‌کند و در بین دستگاه‌های اجرایی سرگردان است حال اگر بخواهد در هر شهرستان اشتغال مولد و پویا حدود 6 هزار فرصت شغلی به وجود آید، سازوکار آن به شکل باید صورت بگیرد.

سقایی تصریح کرد: در حالی که برای حمایت از بخش تولید قانون صراحت دارد، لیکن متاسفانه به لحاظ عدم حمایت از این وضع اغلب صنایع و سرمایه‌گذاران با بحران جدی مواجه هستند.

 

وی اضافه کرد: به عنوان مثال فقط وزارت راه و شهرسازی در استان فارس حدود 250 میلیارد تومان به پیمانکار بدهکار است و با توجه به مسائل فوق‌الذکر سؤال این است که اشتغالی که در سال 90 ایجاد شده در کدام بخش و مکان جغرافیایی ایجاد شده است و سهم استان فارس از این سرمایه‌گذاری و اشتغال به چه میزان است.

 

نماینده استهبان در مجلس ادامه داد: در مغایرت با این بحث وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در کمیسیون جهاد اقتصادی و برنامه و بودجه اذعان داشته‌اند که اشتغال در سال 84، 590 هزار، در سال 85، 222 هزار، در سال 86، 251 هزار در سال 87، منفی 592 هزار و در سال 88، 500 هزار بر اساس آمار اعلام شده خالص فرصت شغل ایجاد شده است که بر فرض صحت آمار فوق تحقق این امر چگونه ممکن است که متاسفانه در این رابطه دستگاه‌های مسئول رسالت خود را به نحو مطلوب انجام نمی‌دهند.

 

سقایی بیان داشت: وقتی مقام معظم رهبری سال 89 را سال همت مضاعف و کار مضاف، سال 90 را سال جهاد اقتصادی را و سال 91 را سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایران می‌نامند خود حاکی از اهمیت آن است، چرا دولت برای رفع دغدغه رهبر گرانقدر انقلاب اقدام عملی انجام نمی‌دهد و بستر را برای سرمایه‌گذاری فراهم نمی‌کند.

 

وی افزود: در سفرهای اول ریاست جمهوری و سفر مقام معظم رهبری به استان فارس خط راه‌اندازی چند نیروگاه پتروشیمی به تصویب رسید ولی از اجراکنندگان این مرکز و سرمایه‌گذار خبری نیست این را چه کسی پس از 4 سال باید پاسخگو باشد.

 

نماینده استهبان خاطرنشان کرد: با تمام تلاش‌های دولت و مسئولان کشور متاسفانه باید بیان کرد که گرانی و افزایش روزافزون اجناس و مایحتاج مردم و نیز کود شیمیایی علاوه بر بیکاری فشار مضاعف بر دوش مردم و خانواده و کشاورزان وارد می‌نماید که در این رابطه باید چاره‌اندیشی شود.

 

سقایی در ادامه طی تذکری به وزیر راه و شهرسازی در موره چگونگی نحوه توزیع اعتبارات بین استان‌های مختلف و ردیف‌های بودجه گفت: چگونه است که برای یک راه کوتاه بین دو شهرستان و نیز برای راه‌آهنی که بن‌بست می‌باشد و به نظر نهایی کارشناسان توجیه اقتصادی چندانی ندارد مبلغ هنگفتی اختصاص می‌یابد ولی برای راه‌آهن گل‌گهر ـ  شیراز که بیشترین حمل بار را به خود اختصاص می‌دهد و مدت 3 سال است در پیوست قانون و فعال و دارای اعتبار کافی می‌باشد برابر کدام منابع قانونی اعتبار مصوب را که بخش عمده‌ای تخصیص داده شده پرداخت نمی‌شود و اعتبارات ردیف‌های بودجه بر خلاف قانون جا‌به‌جا می‌شود، علت تخلفات فوق چیست، از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم که در این رابطه دستور لازم را صادر کنند و اجازه ندهند سرمایه مملکت که با تلاش فراوان به حامل می‌شود اینچنین هزینه شود.

 

وی همچنین در پایان به وزرای صنعت و معدن و تجارت‌ها نیرو و کشور، جهاد کشاورزی تذکراتی را برای رسیدگی به مشکلات حوزه انتخابیه خود داد./اعتدال

منبع:  فارس