متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - یکشنبه 08 اردیبهشت 1392



ماه تولد فال روزانه - یکشنبه 08 اردیبهشت 1392
بز

فال روز متولدین فروردین: همه چیز در زندگی شما به نظر عالی می‌رسد، در حال حاضر هم دارای آرامش ذهنی هستید و هم آرامش مالی، بهتر است این آرامش‌ها را با تصورات خیالی و بد بر هم نزنید. زیرا ممکن است شما این تفکر را داشته باشید که اگر به این مسیر قدم گذاشته اید و موفق نیز شده اید، به راحتی می‌توانید در مسیرهای دیگر نیز قدم گذاشته و موفق شوید. این تفکر را نداشته باشید زیرا ممکن است شما را مغرور کند و از جایگاهی که در حال حاضر هستید به پایین پرتاب شوید. شما فردی هستید که اگر در درون‌تان نیز دارای نگرانی‌های زیادی باشید نیز باز به خودتان مسلط هستید و می‌توانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما فردی هستید که به تازگی تصمیمات‌تان را در دقیقه نود می‌گیرید. اگر قرار باشد در رابطه با موضوعی تصمیم بگیرید، این تصمیم را نمی‌گیرید تا آن که از طرف دیگران بر شما اجباری واقع شود. بهتر است به این کار خود پایان دهید زیرا مواقعی پیش می‌آید که ضررهای بسیاری متحمل شوید و یا این که سود و منفعتی را که باید به دست بیاورید به خاطر تعلل از دست می‌دهید. بخصوص اگر شخصی را دوست دارید و تصمیم دارید با او ازدواج کنید توصیه می‌کنیم که این موضوع را به تعویق نیندازید زیرا ممکن است شخصی که او را دوست دارید ازدواج کند.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما در این روزها سر درگم شده اید زیرا بسیاری از کارهایی را که قصد انجام شان را دارید مانده اند و به نوعی شما در بین این همه کار ناتمام گیر افتاده‌اید. متاسفانه باید بگوییم سختی‌هایی که در گذشته متحمل شده اید هنوز به پایان نرسیده اند و دوباره سختی‌های جدیدی بر سر راه شما به وجود خواهند آمد. بهتر است در برابر هیجانات خود ایستادگی کنید تا شما را به راه‌های نادرست منحرف نکنند.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: اتفاقات غیر متقربه بسیاری برای شما پیش می‌آید البته اصلا نباید نگران باشید، زیرا این اتفاقات باعث تغییرات ژرفی در روحیه شما می‌شوند. حالت‌های روحی شما را بسیار تغییر می‌دهند. بعد از این اتفاقات زندگی شما هر روز بهتر از روز قبل خواهد شد. رابطه دوستانه خود را افزایش دهید زیرا شما در آینده با کمک دوستان‌تان بیش از پیش پیشرفت خواهید کرد.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: نیازهای شما هر روز بزرگ تر می‌شوند، سعی می‌کنید جلوی این رشد بی رویه را بگیرید و با امید به خداوند بزرگ هر روز نیازهای تان کمتر شوند نه این که هر روز رشد کنند زیرا اگر بیش از حد رشد کنند و نتوانید جلوی آنها را بگیرید باعث دلسردی و نا امیدی شما از زندگی می‌شوند. زیرا شما کمی‌ایده آلیست هستید و در رویاهای تو خالی به سر می‌برید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما به تازگی در فکر این موضوع هستید که به مکان‌های گردشگری بروید، خودتان را با شناخت افراد جدید و دیدن مکان‌های تازه سرگرم کنید، زیرا از روزمرگی زندگی تان خسته شده اید. یا اگر در زندگی‌تان به شخصی علاقه‌مند هستید تمایل دارید با گفتار یا رفتار تازه‌ای ارتباط خود را با او ادامه بدهید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما فکر می‌کنید که تحت تسلط نیروی عظیم سرنوشت هستید و او هر طرف که بخواهد شما را می‌کشاند به همین دلیل از زندگی دلسرد شده اید، و دیگر دلتان نمی‌خواهد به زندگی ادامه دهید اما در روزهای آینده اتفاقات جدیدی برایتان پیش می‌آید تا شما متوجه شوید که این تفکر درست نمی‌باشد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما به انسان‌های اطراف‌تان با دیدی منفی نگاه می‌کنید شاید حق با شما باشد اما تمام انسان‌ها بد نیستند، بسیاری از افرادی که در اطراف هر یک از ما قرار دارند ما را واقعا دوست دارند و خواهان پیشرفت ما هستند. اعتماد به دیگران کار سختی است اما نباید با دیدی منفی نیز بنگرید. بخصوص در رابطه با شخصی که او را دوست دارید، هرگز نباید با دیدی منفی او را بنگرید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما مدام در حال تلاش هستید که مسیر زندگی‌تان را تغییر دهید، در این راه تلاش‌های بسیاری را نیز انجام داده اید اما متاسفانه تا کنون موفق نبوده اید. حکمتی در این کار نهفته بوده است زیرا شما همیشه کارهایتان را با هیجان، شوق و ذوق انجام می‌دادید اگر کارهایتان به تعویق نمی‌افتاد شما دچار یک ناامیدی شدید می‌شدید. در حال حاضر نیز کارهایتان با سرعت قبل پیش نمی‌رود اما موفق خواهید بود.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: امروز روزی است که شما در برابر تمامی مشکلات‌تان باید بایستید و با آنها مبارزه کنید زیرا اگر امروز به مبارزه برنخیزید سست می‌شوید و دیگر توان جنگیدن را نخواهید داشت. برای این که موقعیت خود را در ینده تغییر دهید همین امروز باید اقدام کنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما مدام در این فکر هستید که فردا روزی بهتر از امروز است این که شما تفکری مثبت دارید و به آینده امیدوار هستید فوق العاده خوب و عالی است اما به یاد داشته باشید که بیش از حد به این موضوع اعتقاد نداشته باشید زیرا باعث می‌شود کارهایتان را بخاطر فردایی واهی به تعویق بیندازید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما سعی دارید در برابر اتفاقاتی که برایتان پیش می‌آید سکوت کنید و واکنشی انجام ندهید. به همین دلیل کمی از دیگران حتی از شخصی که شما را دوست دارد نیز فاصله گرفته اید. استرس بیش از حدی را در درون‌تان احساس می‌کنید با استرس‌های خود مقابله کنید و اجازه دهید زندگی روال عادی خودش را طی کند.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
اخبار مشروح و ورزشی ۹ یکشنبه ۶ اردیبهشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - یکشنبه 01 اردیبهشت 1392



ماه تولد

فال روزانه - یکشنبه 01 اردیبهشت 1392  

بز

فال متولدین فروردین: اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید كه می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت كنند، ولی باز هم احساس می‌كنید برای انجام دادن كارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح كردن آنها را تمام كنید. اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست كه قوانین منظم روزانه تان را بشكنید. دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به كارتان فكر كنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

گاو

فال متولدین اردیبهشت: شما ایده خیلی خاصی برای كارهایی كه می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فكر می‌كنید كه منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اكنون می‌تواند كمی ‌تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری كه شما تصور می‌كردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال متولدین خرداد: اگر چه شما امروز ظاهراً خیلی حس خوبی دارید، ولی وقتی مشكلات افراد خانواده تان آسایش و راحتی تان را مختل می‌كند ناراحت می‌شوید. شما مجبور نیستید به دیگران اجازه بدهید ناراحتی آنها شما را به دردسر بیندازد. نهایتاً می‌توانید از اوقات خود لذت ببرید و در عین حال از نظر عاطفی كسانی كه دوستشان دارید را حمایت كنید.

خرداد
خرچنگ

فال متولدین تیر: شاید شما برای گذراندن یك روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای كه قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت كنید. این كار می‌تواند به اندازه یك گردگیری كار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دكوراسیون یك اتاق كار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌كند، شما نباید همه كارها را یك دفعه انجام دهید. در حین كار كردن سعی كنید از كارتان لذت ببرید.

تیر
شیر

فال متولدین مرداد: شاید لازم باشد كه شما میزان وابستگی‌تان به یك دوست صمیمی‌ و یا به همكارتان را كم كنید، به خصوص وقتی كه پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی كه می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات كافی یا كژفهمی ‌افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل كنید. حتی اگر شما دوست دارید كه كار را تعطیل كنید، ولی در حال حاضر مجبورید كه این مسائل را آشكار كنید.

مرداد

فال متولدین شهریور: در حالیكه ماه در نشانه شما به نپتون تیره و تار برخورد می‌كند، شك و دودلی شما نسبت به زندگی خود می‌تواند در اعتماد به نفستان نیز تاثیر بگذارد. اما شما می‌توانید تمام ناراحتی‌های خود را مخفی كنید، چرا كه سیاره بخت شما یعنی عطارد به ونوس دوست داشتنی ملحق شده است. خوشبختانه شما می‌توانید چیزهایی كه به خاطر فكر و خیالات احمقانه‌تان از دست داده بودید، مثل خلاقیت و جذابیت‌های اجتماعی، را دوباره به دست آورید.

شهریور

ترازو

فال متولدین مهر: امروز عطارد باهوش با سیاره بخت شما یعنی ونوس در یك امتداد قرار گرفته‌اند و باعث شده‌اند شما امروز خیلی منطقی و واقع بین باشید، بنابراین امروز شما هر چیزی بخواهید حتماً آن را به دست می‌آورید. اما باید سعی كنید اطلاعات خود را نیز افزایش دهید، چرا كه میزان توانایی‌های شما كمتر شده است. سعی كنید هنگام دعا كردن و آروز كردن گزینشی عمل كنید، برای اینكه هر قدر بیشتر به جزئیات توجه كنید شانس رسیدن به آرزوهایتان نیز بیشتر خواهد بود.

مهر
عقرب

فال متولدین آبان: امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی‌اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشكلتان این باشد كه دیدگاه‌های شما از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و شما نمی‌توانید میزان اهمیت چیزهایی كه یاد گرفته‌اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینكه نسبت به چیزهایی كه دیده‌اید واكنش نشان دهید یك یا دو روز صبر كنید.

آبان

کماندار

فال متولدین آذر: ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است كه دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی كه دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم كردن مقاومت كنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستكاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف كنید.

آذر
بز

فال متولدین دی: امروز شما دوست ندارید كسی بداند كه چه احساسی دارید، چراكه ممكن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممكن است تفكرات خودشان را به شما نگویند. پنهان كاری در عنوان كردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌كند، تبادل نظر كردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی كه شما افكار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

دی
آبگیر

فال متولدین بهمن: شما می‌توانید در مقابل فردی كه سعی می‌كند شما را عوض كند كاملاً مقاومت كنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن كارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت‌تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند كار اشتباهی نمی‌كنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانكه از شركت كردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌كنید، كارهایی انجام دهید كه احساس آرامش كنید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال متولدین اسفند: حتی اگر شما به گفتگوهایی كه جدیداً داشته‌اید كاملاً اطمینان دارید، اما امروز ظاهراً باید جواب‌های خود را كه البته جواب نهایی نیز نبوده‌اند را دوباره بررسی كنید. حالا باید حواستان را خوب جمع كنید كه زیاد به حس ششم خود اطمینان نكنید، چرا كه امكان دارد شما را از مسیر درست منحرف كند. حتی اگر فكر می‌كنید كه همه چیز را به روشنی می‌بینید، لازم است یافته‌های خود را با همسر خود و یا با یكی از دوستان صمیمی‌تان چك كنید.

اسفند