متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - شنبه 25 آذر 1391



ماه تولد فال روزانه - شنبه 25  آذر 1391
بز

فال روز متولدین فروردین: شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممكن است آنها امروز هیچ كار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید كه شما اكنون از ورای عینك خوش بینی به آنها می‌نگرید. اما اگر با دقت نگاه كنید می‌توانید بی‌طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی‌هایتان قبول كردن واقعیت نسبت به تحمیل كردن افكارتان به آنهایی كه دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز نسبت به فردی كه خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌كند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینكه فقط ارزش ظاهری كلمات را درك كنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف كرده‌اید كه اكنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نكنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را كه می‌گویید باور كند، بنابراین با تقلید كوركورانه از یك راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز مرز باریكی بین واقعیت و رویا وجود دارد، این مرز باریك در حالیكه تمیز دادن این دو را از یكدیگر برای شما مشكل كرده است، آزادانه در حال جابجایی و حركت كردن است. در حالیكه رویاهایتان را بررسی می‌كنید و در هنر، موسیقی یا تفریح غرق شده‌اید، برای تخلیه كردن این انرژی‌تان از تخیل خود استفاده كنید. به خودتان برای رفتن به تعطیلات مرخصی بدهید وگرنه نخواهید توانست حتی به طور موقتی حقیقت را بفهمید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز روزی همراه با رویاها و خاطرات فراموش شده می‌باشد. ممكن است شما تجربه‌ها و پنداره‌های تكراری‌ای داشته باشید كه نتوانید به راحتی برای فرد دیگری توصیفشان كنید. سعی نكنید كه همین الان تجربه‌های درونی‌تان را با افراد دیگر سهیم شوید. در حالیكه از تصاویر خیالی محو احساسیتان لذت می‌برید، تا جایی که لازم است با دیگران صحبت كنید. شما در روزهای بعد خواهید توانست بیشتر در موردشان صحبت كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: دیگران را بی‌گناه فرض كردن می‌تواند باعث برانگیخته شدن آنها برای قبول مسئولیت باشد. اما شما همچنین می‌توانید انتظارات بسیار زیادی از آنها داشته باشید كه نتوانند از پسشان بربیایند. اگر آنها متوجه نشوند كه شما بیشتر از آنچه كه آنها انجام می‌دهند ازشان توقع دارید، ممكن است كه بدون هچ تلاش مضاعفی فعالیتشان را متوقف كنند. باید بیشتر از قبل با دیگران سازش داشته باشید و از آنها نخواهید كه برای به وقوع پیوستن رویاهای غیر ممكن شما نقش راهنما را داشته باشند.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز بیشتر از آنچه در توانتان بوده به دیگران وعده داده‌اید، برای اینكه شما زمان و انرژی‌ای را كه برای كامل انجام دادن یك مسئولیت لازم است را دست كم گرفته‌اید. این موضوع باعث می‌شود كه در آینده موفق به درك قدرت مشكلات شوید، بخصوص اگر این پروژه پر از طنین ارزشهای شما باشد. معمولاً تیزبینی ذهنی شما خیلی به كارتان می‌آید؛ امروز باید بیشتر كار كنید تا به یك بینش واضح و حقیقی نسبت اتفاقات پیش آمده برسید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: درك هنری شما قوی است؛ درحقیقت شما می‌دانید كه چه چیزی زیباست و چه چیزی زیبا نیست. اما اكنون شما آنقدر حساسیت دارید كه این حساسیت باعث می‌شود واكنش نامعقولی نشان بدهید و حتی موفق به درك مقوله زیبایی نشوید. ولی زیاد به خودتان سخت نگیرید. این موضوع به این معنی نیست كه قضاوت شما اشتباه بوده یا اینكه شما قدرت زیبایی شناسانه‌تان را از دست داده‌اید. فراموش نكنید كه شما به موضوعاتی توجه می‌كنید كه دیگران ممكن است به راحتی از آنها بگذرند. پس از این موهبت عاقلانه استفاد كنید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: اكنون كه ماه به نشانه شما بازگشته است احساسات شما نیز شدیدتر شده‌اند. حتی اگر اینگونه به نظر برسد كه شما قبلاً تصمیم قطعی گرفته اید، اما گذشته از این امروز شما بیشتر مورد بخشایش قرار می‌گیرید. حتی اگر شما از انتخابهای دیگران ناراضی هستید، بهشان اجازه بدهید تا برای توجیه كردن عملكردهایشان شانسشان را امتحان كنند. توانایی شما در قبول كردن دیدگاه‌های افراد دیگر باعث شادی بیشتر شما در دراز مدت می‌شود.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امكان دارد امروز اطرافیانتان خیلی پرحرفی كنند، اما شما واقعاً نمی‌توانید به طور كامل بفهمید كه آنها چه می‌گویند. هر چقدر كه شما بیشتر تلاش می‌كنید مفهوم این سخنان را بفهمید، بیشتر با ابهام مواجه می‌شوید. به جای اینكه دیگران را مجبور به صریح بودن بكنید، فقط تظاهر كنید كه در حال گوش دادن به موسیقی هستید و روی آن تمركز كنید تا ببینید كه چه احساسی بهتان دست می‌دهد. پرداختن به جزئیات را برای روز دیگری بگذارید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز برای انجام دادن وظایفتان چندین راه در پیش رو دارید و اگرچه این راهها اختیارات زیادی را به شما می‌دهند، اما شرایط كار كردن برای شما سخت تر می‌شود. اگر یك راه وجود داشته باشد كه به وضوح از بقیه مهم تر باشد، برای شما ساده تر است، اما تا موقعی شما واقعاً كارتان را شروع نكرده اید توضیح دادن اینكه چه مراحلی باید طی شود، كار سختی است. سعی نكنید كه از آن سر دربیاورید. فقط تا جایی كه لازم است خودتان را با آن تطبیق بدهید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: تفریح كردن امروز باید بالاترین اولویت را داشته باشد و شما احتمالاً می‌توانید یك تفریح متفاوت برای خودتان پیدا كنید تا خودتان را سرگرم نگه دارید. اما شما احتمالاً نخواهید توانست خود را كاملاً با تفریح كردن مشغول نگه دارید، برای اینكه ماه در دهمین خانه تان شما را تشویق خواهد كرد كه مسئولیت پذیر باقی بمانید. مادامی كه شما تلاش می‌كنید كه تسلیم تن پروری نشوید، قادر خواهید بود كه هر دو كار را با هم انجام دهید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما حرفهایی برای گفتن به خانواده یا نزدیك‌ترین دوستانتان دارید، اما به آرامی صحبت كردن برای اینكه مكالمه‌ای مطلوب داشته باشید برایتان كار سختی است. ممكن است افكار شما خیلی پراكنده باشند . شما حتی شاید نفهمید كه چگونه می‌توانید موضوع صحبت را به سمت موضوعاتی كه لازم است گفته شود بكشانید. مهم نیست كه این موضوع چقدر پیچیده باشد، شما می‌توانید ابتدا با صحبت كردن در مورد كلیات مبهم به نتیجه برسید و سپس به آرامی مطلب را به مبحثی بكشانید كه می‌دانید مورد قبول اطرافیانتان واقع می‌شود.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
فال هفتگی PMC منتهی به 25 مهرماه 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - شنبه 25 شهریور 1391



ماه تولد

فال روزانه - شنبه 25 شهریور 1391

بز

فال متولدین فروردین: اگر فردی حقیقت را از شما پنهان كرده باشد، امروز كه ماه در دوازدهمین خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد، اطلاعاتی كه شما ازش محروم بودید برایتان فاش می‌شود. ما برایتان خبرهای خوبی داریم!! اطلاعات شما نسبت به پیش آمدهایی كه قرار است اتفاق بیفتد بیشتر خواهد شد. البته خبر بدی هم براتیان داریم و آن خبر این است كه شما باید بیشتر از آنچه كه خودتان تمایل دارید دانسته های خود را بالاتر ببرید. با وجود اینكه سازگاری پیدا كردن با دیدگاه های جدیدتان كار سختی است، ولی شما می‌دانید كه نادانی و بی‌خبری خوشبختی نمی‌آورد.

گاو

فال متولدین اردیبهشت: امروز در حالی كه ماه كامل در یازدهمین خانه شما به اورانوس غیر قابل پیش بینی ملحق می‌شود، دوستانتان می‌توانند حسابی شما را شگفت زده كنند. مهم نیست كه شما چه برنامه‌هایی برای خودتان داشته‌اید، آنها برنامه‌های شما را عوض خواهند كرد. سعی نكنید كه در برابر آنها مقاومت كنید، مقاومت كردن غیر ضروری برایتان خیلی هزینه در پی خواهد داشت. در حال حاضر انعطاف پذیر بودن كلید خوشبختی شماست.

اردیبهشت
دوقلوها

فال متولدین خرداد: امروز یك تغییر جهت جدید سیاسی در محل كار ممكن است به شما برای دنبال كردن موضوعی كه از سال‌های پیش و دوران نوجوانی بهش علاقه داشته اید آزادی كامل بدهد. اگر این كار شبیه یك مشغولیت و تفریح بی‌اهمیت به نظر می‌آید به خودتان نگرانی راه ندهید، برای اینكه حتی جزئی ترین و بی اهمیت ترین دلبستگی ها می‌توانند در طول زمان تبدیل به كار و حرفه بشوند. الان لازم نیست تمام جزئیات كار را بررسی كنید، فقط بدون اینكه نگران نتیجه كار باشید به دنبال علایق خود بروید.

خرداد
خرچنگ

فال متولدین تیر: امروز شما چیزی می‌آموزید كه برای تغییر ذهنتان در مورد یك سیاست مهم و یا مسائل مذهبی دلیل خوبی بهتان می‌دهد. حتی اگر مردد هم باشید، ولی برای انتخاب جدیدی كه می‌تواند زندگی تان را در سالهای آینده تحت تاثیر قرار دهد آمادگی كامل دارید. فقط فراموش نكنید كه این موضوع به پایان كارتان ربطی ندارد. هر موقع كه شما اطلاعات جدید گرفتید، همان موقع باید نظر خود را عوض كنید.

تیر
شیر

فال متولدین مرداد: ماه در هشتمین خانه شما یعنی خانه امكانت مالی قرار دارد و حلا شما خیلی نگران مسائل مالی خود بوده و استرس دارید. اگر شما خرید یا سرمایه گذاری‌ای داشته‌اید كه دیگران را هم به دردسر انداخته اید، نباید از زیان موضوع به سادگی بگذیرد و باید حتماً مشكلات را حل كنید. ریسك كردن هم به نفع خودتان خواهد بود و هم برای شریكانتان فایده خواهد داشت.

مرداد

فال متولدین شهریور: كسی كه شما همیشه بهش وابسته بودهید امروز زیاد قابل اطیمنان نیست، بنابراین بهتر است كه امروز خودتان مراقب اوضاع باشید. اگر شما زیاد به دیگران متكی هستید، اگر امروز برای شما كاری نكردند، نگران نشوید. به جای اعتراض كردن و غر زدن به دیگران، بر روی چیزهایی كه می‌توانید تغییرشان دهید تمركز كنید، چراكه ممكن است آنها دست به عمل اشتباهی بزنند.

شهریور

ترازو

فال متولدین مهر: امروز شما درحالی كه به درخواستی كه یك نفر برای كمك از شما كرده است جواب می‌دهید، زندگیتان از یكنواختی در می‌آید. ماه كامل در شششمین خانه شما یعنی خانه جزئیات قرار دارد و شما را ترغیب می‌كند كارهایتان را با روش‌های قدیمی ‌خود انجام دهید. ولی شما باید روشی مخالف را در پیش بگیرید تا بتوانید در مدت زمان كمتر كارهای بیشتری را انجام بدهید.

مهر
عقرب

فال متولدین آبان: امروز شما برای شركت كردن در مسابقات تفریحی آمادگی دارید، با وجود اینكه شانس كمی ‌دارید و باید به همان بسنده كنید. شما امكان شركت كردن در ورزش‌های تیمی ‌را دارید، اما نیاز شما به تفریح كردن باعث بروز اتفاقات دیگری می‌شود. هرچیزی كه امروز لبخند را به صورت شما می‌نشاند را نباید دنبال كنید. به جای اینكه برای همكارانتان كارهایی كه می‌خواهید انجام دهید را توضیح بدهید و با این كار وقت‌تان را تلف كنید، فقط دست به كار شده و كاری را كه می‌خواهید انجام دهید.

آبان

کماندار

فال متولدین آذر: امروز یك ناراحتی و مشكل كوچك در خانه شما را از انجام دادن مسئولیت‌های شغلی‌تان دور می‌كند. اما موقعیت‌های شغلی شاید به شما فرصت و زمان كافی ندهد كه به مسائل شخصیتان بپردازید. ماه كامل در چهارمین خانه شما یعنی خانه امنیت و آسایش می‌تواند مسائل اصلی و بنیادی شما را تغییر بدهد. اگر شما یك بار خودتان را با اتفاقات پیش آمده هماهنگ كنید، همه چیز راحت‌تر تغییر می‌كند.

آذر
بز

فال متولدین دی: شما امروز احساس خیلی خوبی دارید. اگرچه اعتماد به نفس داشتن نشانه مثبت اندیشی است، اما این موضوع شاید برایتان كمی‌ دردسر ایجاد كند. مشكل اینجاست كه شما بیش از اندازه به خود اطمینان دارید، این موضوع باعث شده كه زیاد كار نكنید و تنبلی شما باعث نامنظمی ‌و آشفتگی دركارهایتان شده است. حتی اگر می‌دانید با كمتر كار كردن هم ممكن است به چیزهایی كه می‌خواهید برسید، ولی نباید این كار را بكنید.

دی
آبگیر

فال متولدین بهمن: امروز ماه كامل و اورانوس در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مسائل مالی در یك امتداد قرار گرفته‌اند. گفتن اینكه چه روشی مشكلات مالی شما را حل می‌كند كار سختی است، چرا كه برای از بین بردن نیازهای مالی تان باید قدری نسبت به دیگران بی تفاوت باشید. شما برای انجام دادن كارهایی كه مطمئنید می‌خواهید انجام دهید تا چند روز وقت كافی نخواهید داشت. یافتن روشی درست برای متعادل كردن و سازگار كردن نیازهای تان با نیازهای افراد دیگر امری حیاتی است.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال متولدین اسفند: شما به اندازه كافی خودتان را از دیرگان مخفی كرده اید. حالا زمان این فرا رسیده كه آنها بفهمند شما چه كسی هستید و چه چیزهایی برایتان مهم است!! فكر نكنید كه چه چیزهایی برای آنها خوب است. حتی از اطرافیانتان درخواست نصیحت نكنید و نظرشان را نپرسید، برای اینكه جوابی كه بهتان می‌دهند هیچ كمكی به شما نمی‌كند. عمل كردن طبق برنامه‌های خودتان نه تنها شما را به اهدافتان نزدیك‌تر می‌كند، بلكه دیگران را نیز از توانایی شما مطلع می‌سازد.

اسفند