متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - سه شنبه 03 اردیبهشت 1392



ماه تولد فال روزانه -سه شنبه 03 اردیبهشت 1392
بز

فال روز متولدین فروردین: شما در این روزها جرات و شهامت خاصی پیدا گرده‌اید که در برابر تمامی‌مشکلات با مقاومت بیشتری بایستید، به ندای درونی قلبتان گوش دهید، این ندا شما را تا اوج افتخار همراهی خواهد کرد. از نزاع و کشمکش با دوستان یا اعضای خانواده تان بپرهیزید، زیرا این نزاع‌ها سرعت کاری شما را پایین می‌آورد و شما را از ادامه پیشرفت باز می‌دارد. مواظب افکار بدتان باشید اجازه ندهید که این افکار بر شما تسلط یابند، شما نباید خود پسند و مغرور شوید زیرا اگر تا کنون نیز موفق بوده‌اید به خاطر تلاش اطرافیان‌تان بوده است. شما برای پیشرفت‌تان هنوز نیازمند کمک دیگران هستید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که در سابق راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: در روزهای قبل و یا در گذشته، شما شخصی بودید که از مسائل زندگی لذتی نمی‌بردید، اما در این روزها به خاطر ورود شخص یا صحبت‌هایی که شنیده‌اید شما را بسیار منقلب کرده است و بر خلاف گذشته به این فکر می‌کنید که زندگی می‌تواند برای شما نیز زیبا باشد. اما زیاد در این تفکرات خود را غوطه ور نسازید زیرا شادی نیز همانند غم پایدار نمی‌باشد پس شادی مطلق را نبینید زیرا ممکن است هر لحطه این شادی از شما رخت ببندد.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: از اتفاقاتی که در این اواخر برای شما رخ داده است ناراحت و غمگین شده‌اید، از زندگی تان دلسرد شده‌اید، اما نا امید نباشید زیرا این روزهای غمگین انگیز عمر زیادی ندارند و به زودی روزهای شادی و خوشبختی روی خود را به شما نشان خواهند داد. کاملا طبیعی می‌باشد که شما در اثر مشکلات زیادی که داشته‌اید خسته شده‌اید اما حواستان باشد زیرا موقعیت‌های اجتماعی خوبی در آینده ای نه چندان دور به شما داده خواهد شد.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما برای این که باور کنید که وجود خارجی دارید، حتما به تایید یا تمجید اشخاص دیگر احتیاج دارید، شما به اشخاص دیگر بیش از حد وابسته هستید. سعی کنید این احساس مخرب را کنار بگذارید زیرا به شدت دید شما را نسبت به زندگی منفی کرده است. شما به جای این کار می‌توانید از تجربه‌های دیگران استفاده کنید نه اینکه تنها وجودتان، زندگی تان در شخص دیگری خلاصه شده باشد. از زندگی تان لذت ببرید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما احساس می‌کنید نیرو یا شخص مافوق الطبیعی مانع از پیشرفت شما می‌شود. زیرا به هر سمتی می‌روید که با در های بسته روبرو می‌شوید اما این افکار شما در ست نیست، چون اکنون زمان مناسبی برای بازدهی نتیجه تلاش‌های شما نمی‌باشد. بهتر است کماکان به تلاش‌های خود ادامه دهید زیرا پاداشی را که هیچ وقت تصورش را نمی‌کنید، منتظر شما ست.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما معنای واژها و اتفاقاتی را که در زندگی تان پیش می‌اید را به خوبی می‌دانید اما نمی‌توانید تصمیم درست و به موقعی بگیرید بهتر است در این جنبه روحی تان تجدید نظر کنید. در این روزها یک نفع مالی بزرگی به شما می‌رسد بهتر است برای استفاده بهینه از این سود مالی با دیگران وارد مشورت شوید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما فردی هستید که در معرض دید دیگران هستید، دیگران همیشه شما را با نگاه تحسین مشاهده می‌کنند، به همین علت در تصمیم گیری‌های تان مغرور شده‌اید و فکر می‌کنید که شما از افراد دیگر بالاتر هستید، شاید این موضوع صحت داشته باشد اما هنگامی‌که شخصی از شما کمکی می‌خواهد بهتر است به او کمک کنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما بزرگترین شانس زندگی تان را در روزهای آینده تجربه خواهید کرد، بهتر است با فکر و منطق مطلق پیش بروید، مانع احساسات تان شوید و اجازه ندهید تنها احساسات تان شما را پیش ببرد زیرا در این صورت شانس خود را به راحتی از دست خواهید کرد.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما برای انجام کارهایتان بیش از حد از دیگران کمک می‌گیرید، فکر نمی‌کنید که دیگر زمان آن فرا رسیده است که خودتان به تنهایی تصمیم بگیرید البته می‌توانید از تجربه‌های یا مشورت‌های دیگران نیز بهره ببرید اما حرف آخر را خودتان بزنید.

اسفند

 

 




ویدیو مرتبط :
خبر ۲۰ سه شنبه اول اردیبهشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - سه شنبه 10 اردیبهشت 1392



ماه تولد فال روزانه -سه شنبه 10 اردیبهشت 1392
بز

فال روز متولدین فروردین: شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: متاسفانه دوستان و افراد دغل باز و حیله گر زیادی اطراف شما را گرفته اند، شما به خوبی از طرز صحبت کردن و رفتارشان آنها را شناسایی می‌کنید اما بعد از مدتی تمام سخنان شان را از یاد می‌برید و دوباره رابطه جدیدی را با آنها شروع می‌کنید. این نظر و اعتقاد شما اصلا و به هیچ وجه درست نمی‌باشد زیرا با این رفتار خود را از درون خرد می‌کنید و اطرافیان‌تان هیچ گاه متوجه اشتباهات‌شان نمی‌شود.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما همیشه در زندگی شخصی‌تان منتظر شخصی بوده‌اید که بتوانید با او زندگی خوب و آسوده‌ای را آغاز کنید، اکنون این شخص وارد حیطه زندگی شما شده است البته با معیارهای شما دارای تفاوت‌هایی نیز می‌باشد. اما اگر واقعا می‌خواهید او را به عنوان شریک زندگی تان انتخاب کنید توصیه می‌کنیم چشم تان را بر روی این تفاوت‌ها ببندید، در تمام جنبه‌هایی که دارای اختلاف هستید باید سکوت اختیار کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری از این مرحله عبور کنید و پرش خوبی داشته باشید، در روزهای اخیر فعالیت‌های خود را بسیار کاهش داده اید بر روی این موضوع نیز تجدید نظر داشته باشید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: شما تبدیل به فردی شده‌اید که بیرون از گود نشسته است و کشتی گرفتن افراد را با دید بی تفاوت نظاره می‌کند، حتی اگر کشتی گرفتن نیز بلد نیستید باز هم به داخل گود بروید. زیرا اتفاقات، هیجانات، شوق و ذوق‌های بسیاری انتظار شما را می‌کشند. تمام مراحل زندگی‌تان را از زیر ذره بین بنگرید نه این که با نگاهی سرد و بی تفاوت، زیرا در این صورت در جاده احتیاط لازم را ندارید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: ارتباط‌های دوستانه‌ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه‌ای که شما مد نظر دارید ختم نمی‌شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده‌اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: اگر در رابطه با کارهایی که انجام می‌دهید فکر نکنید، دچار پشیمانی‌های بزرگ و غیر قابل بازگشتی می‌شوید. زیرا شما فردی ذاتا خوش قلب هستید و با ناراحت ساختن دیگران تنها خود را آزار می‌دهید. خداوند درهای جدیدی را بر زندگی شما باز خواهد کرد تا بتوانید افق جدید زندگی‌تان را بهتر نظاره گر باشید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.

اسفند