متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه دوشنبه 24 فروردین 1394



ماه تولد فال روزانه - دوشنبه 24 فروردین 1394
بز

فال روز متولدین فروردین: شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس می‌کنید، اما مسئولیت‌های قبلی تان مانع از این می‌شود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیت‌هایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان می‌کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمی‌توانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمی‌هم بعد از کار به سراغتان می‌آید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می‌دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می‌کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت‌هایی که بدون فکر قبلی به زبان می‌آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه‌های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: سیاره بخت شما یعنی عطارد امروز شما را به دردسر می‌اندازد، بخصوص اگر فکر کنید بیشتر از افراد دیگر می‌دانید. شما به اندازه کافی باهوش هستید، اما اگر بخواهید به طور دائم و به طرز طعنه آمیزی هوشتان را به نمایش بگذراید، کار خیلی نامناسبی انجام داده اید. افراد دیگر مطمئنا از سلطه جویی و پرخاشگری زبانی و بی رحمانه شما خسته می‌شوند. آنها همین که از صحبت‌های تند و تیز شما ناراحت شوند، به راحتی می‌توانند با ترک کردن محل به گفتگو خاتمه دهند. راه حل خیلی ساده است؛ اگر نمی‌خواهید تنها باشید باید با دیگران به مهربانی رفتار کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: باوجود اینکه می‌دانید هر فکری که در سرتان دارید را باید همین الان اجرا کنید، درباره یک مسئولیتی که نمی‌توانید حفظش کنید با احتیاط عمل می‌کنید. اعتماد به نفس شما با واقع بینی همراه شده است و همین بهتان اجازه نمی‌دهد خیلی خیال پردازی کنید! اما خیلی هم جدی نشوید، وگرنه فرصت خیلی خوبی که همین الان جلوی رویتان قرار دارد را از دست می‌دهید! یادتان باشد برای اینکه بتوانید به اهداف عالی خود برسید باید فراتر از آسایش و راحتی خود قدم بردارید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: امروز ثابت قدم بودن برای شما چندان راحت نیست، برای اینکه فکرتان بی قرار شده و برای رسیدن به رضایت به دوردستها پرواز می‌کند. اما احتمالا اهدافتان فراتر از دسترس شما باقی می‌مانند. وقتی که به مقصد نزدیک می‌شوید، عمدا آنرا به جای دیگر و حتی دورتر منتقل می‌کنید. این استراتژی برای اندازه گیری کردن میزان سازندگی شما نیست. بلکه تنها راه ساده ای است که بهتان انگیزه می‌دهد تا محدوده‌های جدید بیشتری را تحت پوشش قرار دهید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما امروز برای دست یابی به جواب حاضر نیستید خیلی به خودتان زحمت بدهید، اما شاید مجبور باشید هرچیز بی اهمیت تری از جواب "مثبت" را قبول کنید. اگرچه شما امید دارید که به جوابی قطعی برسید، اما هنوز خاکستری‌های زیادی بین رنگ سفید و سیاه وجود دارد! فراموش نکنید دست یابی به نتیجه ای روشن و واضح به حدی که بتوانید برنامه ریزی‌های دیگری هم داشته باشید، چند روزی طول می‌کشد. برای رسیدن به موفقیت عجله نکنید؛ درغیر این صورت امکان دارد در مسیر نادرستی قرار گرفته و بیش تر از وقتی که لازم دارید را تلف کنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز دانستن اینکه دقیقا چه می‌خواهید برای شما چالش برانگیز شده است! ابتدا هر چیزی خوب به نظر می‌رسد، اما بعد می‌فهمید که تصور نادرستی داشته اید و استدلال‌هایتان نیز نادرست به نظرمی‌آیند. حتی اشتباهات افراد دیگر نیز می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. به جای بدتر کردن اوضاع، همان کاری را بکنید که وقتی شکست می‌خورید باید انجام دهید: توقف!! تاموقعی که شرایط خود را دوباره به دست نیاورده اید هیچ قدمی‌برندارید. اگر لازم بود می‌توانید در انتخاب راه از کسی کمک بگیرید؛ بعد و فقط بعد از این کار! می‌توانید راهی که انتخاب کرده اید را ادامه دهید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: ملاک قرار دادن رویاهایتان برای زندگی اکنون برای شما یک موهبت به شمار می‌آید. از یک سو آنها به شدت الهام بخش هستند، خصوصا وقتی که ایده‌های خود در مورد آینده را با یکی از دوستان خود مطرح می‌کنید. ولی از سوی دیگر شما امروز می‌توانید چنان غیر واقع بین باشید که خودتان را در دام شکست بیندازید. برای کسب کردن بهترین نتیجه با استفاده از عقل سلیم بین رویاهایتان تعادل برقرار کنید. سرتان را بالای ابرها نگه دارید، اما پاهایتان را محکم روی زمین بچسبانید!!

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز در حالیکه آدرنالین‌تان بالا رفته و نیاز فوری به چیزهایی که نیاز داری پیدا می‌کنید، شما خیلی عجله دارید و آماده اید که موانع را از سر راه بردارید. شما در فکر این هستید کاری را انجام دهید که تمام کسانی که فکر می‌کنند شما را خوب می‌شناسد را شگفت زده کنید. الان وقت این است که تمام فرضیه‌ها در مورد خودتان را باطل کرده و پیش داوری‌هایی که تنبل جلوه تان می‌دهند را از بین ببرید. خوشبختانه خودتان هم می‌دانید که تا موقعی که وقت موعود فرا نرسیده نباید دست به عمل بزنید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
تلنگر 24 فروردین 1394 شبکه خراسان رضوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه دوشنبه 03 فروردین 1394



ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 03 فروردین 1394

بز

فال روز متولدین فروردین: ممکن است امروز حال و حوصله تمام کردن کارهایتان را نداشته باشید؛ احتمالا بدون اینکه حتی خودتان بفهمید باعث می‌شوید احساسات فردی از نزدیکانتان خدشه‌دار شود. شما بسیار مصمم هستید که به اهداف خود برسید و اجازه نمی‌دهید حتی کوچکترین چیزی خلل به برنامه‌تان وارد کند. اما اگر بتوانید مسائل را از نقطه نظر دیگران نیز ببینید موفق‌تر خواهید بود. آرام باشید و به جای اینکه در رویای موفقیت‌‌های آینده سیر کنید در لحظه حال زندگی کنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: اگرچه شما واقعا نمی‌خواهید امروز وقت و انرژی خود را برای دفاع از عقاید و باورهای خود هدر دهید اما می‌خواهید دیگران بسرعت دیدگاه شما را درک کرده و آنها را قبول کنند. اما این کار آسان نیست به خاطر اینکه ممکن است یک مین زیر سطح زمین پنهان شده باشد. زمانیکه شما نظرات و باورهای کنونی خود را بیان می‌کنید ممکن است بیش از آنکه انتظار داشته باشید از دیگران واکنش احساسی دریافت کنید. الان وقت آن نیست که ثابت کنید چقدر ثابت قدم و سرسخت هستید. برعکس اگر بتوانید در رویکرد خود انعطاف‌پذیر باشد می‌توانید همه چیز را تحت کنترل خود داشته باشید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما واقعا یک درام و نمایش عاشقانه را در زندگی خود دوست ندارید اما هر چیزی که از آن اجتناب می‌کنید این درام را بیشتر به زندگی شما نزدیک می‌کند. ممکن است فکر کنید که می‌توانید مشغولیت‌‌های اجتماعی خود را بیشتر کنید که به شما نیروی بیشتر داده و بدین‌وسیله بهتر می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید. اما این سیاست احتمالا امروز نتیجه معکوس خواهد داشت و حتی می‌تواند باعث ایجاد یک انفجار عاطفی شود. بهتر است که از هر گونه عمل ناخوشایند در طی روزهای آینده اجتناب کنید به جای اینکه سعی کنید تا به روش خودتان عمل کنید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی كه آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما امروز بیشتر از هیمشه مورد قضاوت ناعادلانه دیگران قرار می‌گیرید. اما این درباره این نیست که حق با شماست یا خیر؛ بلکه درباره این است که آیا شما حق این را دارید که در زندگی دیگری دخالت کنید یا نه حتی اگر به خاطر صلاح خود فرد باشد. مشکل این است که شما آنقدر به کار خود اعتماد و اطمینان دارید که در درک نظرات و دیدگاه‌‌های دیگران شکست می‌خورید. صبر کنید؛ اینکه آن چیزی که شما فکر می‌کنید باید اتفاق بیفتد آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مهم نیست.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می‌رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می‌کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی‌مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب "نه" تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: حتی اگر به نظر می‌رسد تصمیم و نیتی برای شما اهمیت چندانی ندارد اما باید اول دیدتان را نسبت به آن واضح کنید. ممکن است زیاد پایبند اصول قدیمی برای تغییر و پیشرفت نباشید؛ اما چه آن را دوست داشته باشید چه نه! شما اكنون در شرایط کاملا جدید و متفاوتی قرار دارید. تجربه برخورد شما بین قدیم و جدید چیزی است که امروز شما را تحریک می‌کند تا دست به یک کار مخاطره آمیز بزنید به خاطر اینکه شما تا زمانی که این مسئله حل نشود آسوده‌خاطر نخواهید شد!

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: مهم نیست که شما احساس می‌کنید امروز چقدر خلاق و مبتکر شده‌اید. به خاطر اینکه آنقدرها هم آسان نمی‌شود مشکلات اخیری که داشته‌اید را از بین ببرید. در حقیقت اگر تلاش کنید تا مردم را مجبور به کاری کنید ممکن است چیزی عایدتان شود. ممکن است مشکلات در زندگی شخصی‌تان خودشان را نشان دهند اما تاخیر و تعلل در حل آنها نشانه‌ای است كه باید به آن توجه شود. سر و کله زدن با موانع موجود تنها مشکلات را تشدید کرده و اوضاع را وخیم تر خواهد کرد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: آشفتگی و سراسیمگی شما امروز قبل از اینکه شروع به پراکنده شدن کند به سطح بالاتری می‌رسد. البته ممکن است دیگران فکر کنند که این مسئله زیاد مهم و موثر نیست با این حال شما لبخند می‌زنید به خاطر اینکه تصورات خیالی شما و بینش متعادلی راه بهتری را در این زمان به شما نشان خواهد داد. اما دوری کردن از سختی‌‌ها و ناملایمات راه حل جالبی نیست؛ مهم این است که شما بتوانید اکنون مشکلات را در آغوش بگیرید همچنانکه آنها می‌توانند به شما چیزهای زیادی درباره شخصیت واقعی‌تان به شما یاد دهند.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: ممکن است احساس کنید که بوسیله نیروهای نامرئی تحت فشار هستید. با این وجود ممکن است همکاران شما فقط به دنبال این باشند که در این بحران شدید مالی به فکر حفظ دارایی و منافع خود باشند درحالیکه تلاش می‌کنند تا زیاد جلب توجه نکنند. بهترین سیاست شما امروز این نیست که کمربند خود را محکم ببندید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید تا همه متغیرها را تحت کنترل داشته باشید. ممکن است دیگران بیش از آنچه شما فکر می‌کنید آماده بعهده گرفتن مسئولیت باشند.

اسفند