متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - دوشنبه 22 آبان 1391



ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 22 آبان 1391

بز

فال روز متولدین فروردین: شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی‌توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می‌خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی‌کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: بازگشت ماه به نشانه‌تان در حالی که با احساسات‌تان مرتبط است، همراه با مشکل خواهد بود. اما شور و هیجان شدید شما باعث خاموش شدن دیگران می‌شود، چراکه آنها از اظهارات رک و بی‌پرده شما می‌ترسند. حتی اگر احساسات‌تان خیلی شدید هستند، فقط به خاطر اینکه آسان‌ترین راه را انتخاب کرده باشید، آنها را پنهان نکنید. عاقلانه است که وقتی برای خواسته‌هایتان از دیگران درخواستی می‌کنید، ملایم تر رفتار کنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می‌شود! برای اینکه نمی‌توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می‌کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی‌ که از ضمیر ناخودآگاه‌تان منشعب می‌شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک‌تان می‌کند ترس‌هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما فکر می‌کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت‌های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم‌هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می‌کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می‌کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات‌تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه‌تان و توانایی‌هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت‌های روزانه تان ایجاد کنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما حسابی شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است دیگران را در عشق و زیبایی تان شریک کنید! اما شما وقتی که یکبار شروع به ابراز کردن احساسات‌تان بکنید، شاید قادر نباشید آنها را کنترل کنید. به هر حال ریسک کردن و باز کردن سفره دلتان هم اکنون مهم ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. حتی اگر چیزهایی که آرزویش را دارید به دست نیاوردید، افراد دیگر می‌فهمند که دقیقاً چه خواسته‌هایی دارید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: امروز ونوس جذاب و لوتوی تیره یعنی سایره فرمانروای‌تان، در یک ردیف قرار می‌گیرند و توجه شما را به سمت احساسات عاشقانه جلب می‌کنند. اما شما بیشتر سعی می‌کنید که احساست خود را مخفی کنید. به جای اینکه احساسات خود را انکار کنید، بدون اینکه به نتیجه کار فکر کنید به راحتی در مورد آنها صحبت کنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی كه به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه كافی توجیه كنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید نیازمند دقت و تمركز هستند. این سخن بدین معنی نیست كه شما فرد دودل و شكاكی هستید، بلكه بدین معنی است كه اوضاع نسبت به آن چیزی كه در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده‌تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی كه اكنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می كند و مشكلات بیشتری را به همراه دارد.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: در حالی كه اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید كه دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما كاملاً به دنبال ایده‌های خود نرفته‌اید، ولی هم اكنون صحبت كردن در مورد امكاناتی كه پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امكان این را بدهید كه در مورد تخیلات خود صحبت كنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: خیلی خوب است كه قبل از اینكه پروژه جدیدی را شروع كرده و قدم جدیدی بردارید، زمان كافی برای فكر كردن بر روی گزینه‌هایی كه می‌توانید انتخاب كنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبك و سنگین كنید، عمل كردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی كرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: همین چند روز پیش شما می‌خواستید شناخت حرفه‌ای خود را بیشتر کنید، اما امروز کاملاً دیدگاه متفاوتی دارید. نگرانی‌های شما تغییر کرده است و به جای نگران بودن به خاطر زمان حال بیشتر به فکر آینده هستید. به هر حال حتی اگر الان بیشتر وقتتان را به پروراندن رویاهایتان اختصاص داده‌اید، لازم است که حتماً فردی منطقی باشید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
اخبار ورزشی دوشنبه 25 آبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - دوشنبه 22 خرداد 1391



 

ماه تولد

فال روزانه - دوشنبه 22 خرداد 1391

قوچ

فال روز متولدین فروردین: شما چگونه می‌توانید هم به وظایفتان در محل كار عمل كرده و هم از پیش‌آمدهای متنوعی كه اكنون وارد زندگی شما شده لذت ببرید؟ در حالی كه شما سعی می‌كنید هر دو جنبه ذاتی خود را نشان دهید، جواب دادن به این سؤال مستلزم داشتن هنر مهارتی سازگاری داشتن است. پذیرفتن تفاوت بین تلاشهایی كه وجودشان لازم است و سرگرمی‌های مورد علاقه، یك نقطه شروع است، اما شما مجبور خواهید بود كه در طول روز متعادل تر شوید تا شانسی برای راضی بودن داشته باشید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: شما امروز نمی‌توانید هركاری كه دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینكه امكان دارد امكانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینكه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فكر كنید كه چگونه می‌توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینكه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه‌هایتان كم كنید. اهل عمل بودن بهتر از این است كه در طول مسیر تغییر جهت بدهید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی كه از شما می‌شود زمان شما را محدود كرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه كه دوست دارید زندگی كنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول كرده‌اید و این موضوع اكنون زندگیتان را آشفته كرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی كه خارج از حیطه كنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشكل هم كه جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یكی یكی به آنها بپردازید تا بهترین كاری را كه می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌كنند.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: از یك طرف ممكن است كه اكنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یك مشكل پیچیده به شما پیشنهاد كند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممكن باشد كه از كسی كمك بگیرید، برای اینكه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. امروز شما به دنبال یافتن راهی هستید كه بتوانید با وقار یاری دیگران را قبول كنید، حتی اگر یك راه حل ناقص برای خواسته‌های شما باشد.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: با وجود اینكه شما می‌دانید امروزه پیروی كردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما كارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود كه احساس كامل بودن بكنید، توجیه كردن آن كار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یك گروه در آمدن مهم تر از پركار بودن باشد.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود كه می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یك مقصد منتهی شوند، آیا برای اینكه یك راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اكنون كه شما جایی را كه می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی كه بالاخره شما فهمیدید كه حركت كردن به جلو مهم تر از این است كه به دلیل انتخاب كردن یك راه در مقایسه با راه دیگر فكر كنید، هدفهای شما به واسطه این درك تحقق پیدا خواهند كرد.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز كه ماه به نشانه شما بازگشته است، ممكن است كه مجبور شوید با حالتهای دوگانه در وجود خودتان مبارزه كنید. اما احساسات شما وارد یك سیستم كامل منطقی می‌شوند كه شما از این سیستم برای توضیح دادن رفتارهایتان استفاده می‌كنید. متأسفانه اكنون تجزیه و تحلیل كردن احساسهایتان و اعلام كردن یافته‌هایتان به دیگران فقط موجب هدر دادن تواناییهای مثبت شما می‌شود. به جای اینكه به بحثهای طولانی در مورد مسائل قدیمی بپردازید، آرام بنشینید و فكر كنید كه چگونه می‌توانید كارهای خودتان را توجیه كنید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: اگرچه تنبل بودن و یك گوشه نشستن از خصوصیات ذاتی شما نیست، ولی وقتی كه لازم باشد شما خیلی خوب این كار را انجام می‌دهید. با وجود این اكنون با دقت برنامه ریزی كردن برای امروز می‌تواند برایتان بسیار سودمندتر باشد. حتی اگر شما ترجیح می‌دهید كه جزئیات چیزی را شرح دهید، اگر به برنامه‌های تقویمتان توجه نكنید به زودی فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز مثل قدیمی " پیام آوران را شكار نكنید" شامل حال شما می‌شود. اگر امروز فردی تعادل شما را به هم زد، تسلیم نشوید. بهتر است كه اصلاً به فرد مذكور توجه نكنید. در عوض بدون فكر كردن به مقصد بی‌درنگ افكار بهم ریخته خود را تجزیه و تحلیل كنید. شما در درون خودتان به جواب هم می‌رسید و این موضوع ربطی به افراد دیگر ندارد.

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: ژوپیتر در تمام سال در نشانه شما قرار می‌گیرد و هنگامی كه شما در مقابل فرصتها واكنش نشان می‌دهید در محدوده رسیدن به رشد تجربی قرار دارید. در حالیكه شما می‌خواهید فقط به جنبه مثبت هر موضوع ناراحت كننده‌ای توجه كنید، اما ظاهر خورشید مانند امروز ژوپیتر، نشان دادن واكنش مثبت را مشكل كرده است. زمانی كه بالاخره شما فهمیدید ترسهایتان باعث وجود آمدن ابهام می‌شوند، در آن صورت شما می‌توانید به عقب برگشته و به راحتی فكرتان را اصلاح كنید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شما امروز فردی آرام و خوش قول هستید و قادر هستید دیگران را با هوش و نبوغتان جذب كنید. ذهن شما حتی قبل از اینكه شما بتوانید واكنشان را تغیر بدهید، عكس العمل نشان می‌دهد و موضوعات جنجالی را افشا می‌كند. وقتی كه یك نفر با تجاوز كردن به محدوده‌تان شما را ناراحت می‌كند، ممكن است خیلی زود فكر انتقام به ذهنتان خطور كند. سعی نكنید كه عملكردهایتان را توجیه كنید. فقط به خاطر خطاهای‌تان عذرخواهی كرده و به راهتان ادامه بدهید.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: صحبت كردن در مورد گذشته شاید ایده خوبی به نظر بیاید، اما احتمالاً نتیجه‌ای را كه شما انتظار دارید به همراه نخواهد داشت. رك‌گویی بدون منظور شما ظاهراً می‌تواند تأثیری در برداشته باشد كه در حقیقت این تأثیر دقیقاً با نیات شما مغایرت پیدا می‌كند. وقتی كه اتفاقی می‌افتد شما یكی دو روز تغییر رویه می‌دهید، بنابراین اگر اتفاق بدی افتاد نگرانی به خودتان راه ندهید. اجازه بدهید كه پیش آمدهای غیر منتظره دوره خود را طی كنند و سپس به این فكر كنید كه در آینده انجام دادن چه كارهایی برایتان سودمند است.

فال روزانه