متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - جمعه 25 مهرماه 1393



ماه تولد

فال روزانه - جمعه 25 مهر 1393

بز

 فال روز متولدین فروردین: شما امروز احساس می‌كنید مسائل جدید و مبهمی ‌در مورد زندگی تان وجود دارد كه هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای كشف كردن آن تلاش می‌كنید كمتر به جواب می‌رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی‌توانید هیچ رازی در مورد این جهان را كشف كنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشكار می‌شود.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز ماه به نشانه تان بازگشته است و با ژوپیتر خوش بین و بهرام واقع گرا هماهنگ می‌شود. باوجود اینكه شما نكات اساسی و دقیقی را از دست داده اید، ولی بدون اینكه تمام جزئیات را بدانید می‌توانید موفق شوید. الان مهم ترین كار برایتان این است به غریزه و حس خود اطمینان كنید، چراكه افراد دیگر ممكن است نتوانند راه درست را بهتان نشان دهند. پس ایمان داشته باشید و شانس خود را امتحان كنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز افراد دیگر قادر نیستند آنچه را كه شما می‌بینید ببینند، بنابراین ممكن است خیلی زود از شما تبعیت كنند. باوجود اینكه این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد، ولی آنها وقتی كه بعدها فهمیدند شما دقیقاً راه درست را می‌رفتید از شما تقدیر خواهند كرد. لزومی ‌ندارد كه همه چیز را تجزیه و تحلیل كنید، بهترین كار این است كه نگرش‌ها ساده تری داشته باشید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند كرد، بنابراین قبل از اینكه ازآنها درخواست كمك كنید خوب فكرهایتان را بكنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت‌های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری كه دوستش داری دهمكاری كنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینكه این كار در نهایت شما را به آرامش می‌رساند، ولی الان می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون فكر كردن به نتیجه كار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان كنید.

تیر
شیر

 فال روز متولدین مرداد: شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری كه بهتان وابسته اند حمایت كنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی كنید. شما این تونایی را دارید كه بفهمید چه كار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد كرد. مادامی‌كه با درستی و صداقت كار می‌كنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان كنید اشتباه نخواهید كرد.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه كارهایی كه می‌كنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً كمی‌ به خودتان شك داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد كنید راهی را بروید كه افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یك بار این كار را بكنید نتایج شگفت انگیز كار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

شهریور
ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز كارهای بی معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینكه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تكیه كنند. به جای تفسیر كردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه كافی عاقل هستید كه نگرش‌ها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا كنید. اما دلیل این كارتان فقط این است كه شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌كنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد كه برنامه‌های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما احساس می‌كنید كه رشد و پیشرفت یكنواخت برایتان مانع ایجاد می‌كند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اكنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال كه بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌كنید، حمایتی كه بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت كنید.

آبان
کماندار

فال روز متولدین آذر: این ماه مشكل اصلی شما این است كه در حالی كه شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریك باشید و هم عضوی از یك گروه منسجم باشید، نمی‌دانید كه چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه كنید. گویی كه شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی كه آرزویش را داشتید نزدیك بشوید. سعی نكنید كه برای حل كردن این مشكل اقدام كنید. فقط روشی را پیدا كنید كه به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: باوجود اینكه تلاش‌های شما بیشتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی‌توانید به چشمان خود اعتماد كنید! شما می‌دانید كه چیز مهمی‌ را از دست داده اید، ولی نمی‌توانید دقیقاً بگویید كه آن چیز چیست. امروز سعی نكنید به دنبال كشف رازها باشید؛ فقط به سر كار برگردید و تا جایی كه امكان دارد سعی كنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز حتی اگر شروع كرده باشید كارهایی كه باید انجام دهید را شناخته و بررسی كنید، ولی هر ساعت كه می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امكانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند كه هر كدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید كه اهدافتان را با اهداف كسانی كه با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی كار كردن خود شما را نیز راضی نخواهد كرد، بنابراین نیازهای همكاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.

بهمن
دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه كنید، چرا كه در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای كارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است كه به آن اهمیت بدهید، برای اینكه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر كنند. هم اكنون نباید با رئیس خود بحث كنید، فقط باید تا جایی كه می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

اسفند


ویدیو مرتبط :
خطبه اول نماز جمعه مورخ 25 مهرماه 1393

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - جمعه 04 مهرماه 1393



ماه تولد

فال روزانه - جمعه 04 مهر 1393

قوچ

فال روز متولدین فروردین: تا موقعی كه احساسات و علایق شما به علایق اطرفیانتان مرتبط می‌شود، تمركز كردن برای مطرح كردن خود می‌تواند شما را به مسیری درست هدایت كند. خلاقیت و سازنده بودن چیز خوبی است، اما خودشیفتگی و خود پسندی به ضررتان تمام می‌شود. شما اكنون می‌توانید چیزهایی كه برایتان مهم است را با دیگران در میان بگذارید؛ فقط فراموش نكنید كه ممكن است حرف‌های شما در نظر دیگران زیاد مهم نباشد.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: امروز اتفاقاتی می‌افتد كه بخشی از خاطرات دوران كودكی‌تان زنده می‌شود و شما برای یادآوری خاطرات گذشته آمادگی كامل دارید. اكنون مرتبط ساختن احساسات زمان حال با گذشته كار خوب و درستی است، اما باید مطمئن شوید خاطراتی كه شما به یاد می‌آورید، واقعاً اتفاق افتاده باشند! علاقه شما به شاخ و برگ دادن به وقایع می‌تواند باعث بروز مشكلاتی شود كه برای حل كردنشان وقت كافی ندارید.

فال روزانه
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز در حالیكه ماه وارد سومین خانه شما یعنی خانه مربوط به محیط اطرافتان می‌شود، شما توانایی فرار كردن از مكان‌های شلوغ و دیوانه كننده را ندارید. اما فقط به خاطر اینكه كمی ‌بیشتر جلب توجه كنید، یكنواختی‌های روزانه را تبدیل به نمایش‌های عاشقانه نكنید!!‌ درعوض از هوش خود استفاده كنید تا دیگران را هم گرفتار كنید. اگر شما عضو كاملی از یك تیم باشید بیشتر مورد تشویق و تحسین قرار خواهید گرفت.

فال روزانه
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: لزومی ‌ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه كنید؛ چرا كه كمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نكنید كه سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی كه حس می‌كنید به خودتان اطمینان كنید و برایتان مانع ایجاد می‌كنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینكه اگر به روشنی خود را مطرح كرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.

فال روزانه
شیر

فال روز متولدین مرداد: حالا كه ماه در نشانه شاهانه شما قرار گرفته شما نیز خیلی شاهانه رویاپردازی می‌كنید! ولی لازم است بدانید شما با افرادی كه می‌شناسید همگام وهمراه هستید. اگر بخواهید با قرارگفتن در جایگاه‌هایی كه دیگران هم بدانجا وابستگی دارند خودتان را بیشتر بشناسید، آنها را خوشحال‌تر نخواهید كرد. فراتر رفتن از وابستگی‌های خود و انجام دادن كارهایی كه تابحال انجام نمی‌دادید بهتان كمك می‌كند عادل‌تر و با انصاف‌تر باشید.

فال روزانه

فال روز متولدین شهریور: وقتی كه شما می‌توانید زمان دیگری را به رویا‌پردازی اختصاص دهید، اگر امروز این كار را بكنید برایتان نتیجه و ثمره‌ای نخواهد داشت. در حقیقت تجزیه و تحلیل كردن خودتان می‌تواند شما را به بن بست بكشاند. به جای ریسك كردن بهتر است توجه‌تان را روی جهان اطراف خود متمركز كنید. داشتن نگرشی منظم و قانونمند می‌تواند مهم ترین چیز برای حفظ كردن شغلتان باشد.

فال روزانه

ترازو

فال روز متولدین مهر: با وجود اینكه عطارد به سرعت از نشانه شما دور می‌شود، حتی بهترین برنامه ریزی‌هایتان هم ممكن است فاش شوند. سعی نكنید از موقعیت‌هایی كه با آنها اشنا پنداری می‌كنید دوری كنید. حالا این می‌تواند دلیل خیلی خوبی باشد برای اینكه شما همیشه می‌خواستید دوباره در موقعیت‌هایی كه فكر می‌كردید مربوطه به گذشته هستند قرار بگیرید. پس به جزئیات بیشتر توجه كنید، وگرنه ممكن است وقتی كه شما این موقعیت را شناختید دوباره به عقب و جایگاه قبلی خود برگردید.

فال روزانه
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما امروز خیلی به اولویت‌های خود در محل كار اهمیت می‌دهید. این سخن بدین معنی نیست كه بایدآرام‌تر كار كنید؛ بلكه فقط باید به چیزهای دیگری كه نیازمند توجه شما هستند نیز دقت كنید. اگر افكارتان حول و حوش ضمیر ناخوداگاهتان سیر می‌كند نترسید، چراكه این كار راهی برای یافتن معنی چیزهایی كه در جستجویش بودید می‌باشد.

فال روزانه

کماندار

فال روز متولدین آذر: اگرچه شما در رویاهای خود به دوردست‌ها سفر می‌كنید، ولی اكنون باید به چیزهایی كه در حال حاضر در مقابل شما وجود دارند توجه كنید. بیشتر ماندن در خانه بیشتر از آن چیزی كه تصور می‌كنید بهتان آرامش می‌دهد. گپ و گفتگوی دوستانه با یكی از دوستان قدیمی‌تان می‌تواند بهتان یادآوری كند كه چیزهای كه شما در جستجویش هستید در خانه خودتان است!!

فال روزانه
بز

فال روز متولدین دی: شما سعی می‌كنید از صحبت كردن در مورد احساسات خود طفره بروید، اما اگر ترس‌های خود را در این بحث آشكار كنید برای خود مشكل درست كرده‌اید. لزومی ‌ندارد خودتان را گول بزنید. الان بهتر است توجه خود و موضوع بحثتان را بیشتر به سمت موضوع‌هایی كه طرف مقابلتان دوست دارد سوق بدهید.

فال روزانه
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: امروز دیگران زیاد شما را درك نمی‌كنند، اما شما نیاز دارید با ساختن یك محافظ برای خود وكسی كه دوستش دارید نقش خود را ایفا كنید. به جای اینكه سعی كنید با انجام دادن كارهای سخاوتمندانه گذشته را جبران كنید، با ملایم‌تر كردن نگرش‌هایتان و نشان دادن احساسات قلبی خود این كار را بكنید. پنهان كردن احساسات واقعی خود، حتی اگر با استانداردهای متعالی‌تان مغایرت داشته باشند، شما را به هیچ جا نمی‌رساند.

فال روزانه

دوماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند

فال روز متولدین اسفند: مشكلات جهان فقط با بیشتر کار كردن شما یك نفر و انجام دادن وظایفتان حل نمی‌شود! وقتی امكان خسته شدن شما در مراحل كار وجود دارد، بیشتركار كردن به جای اینكه مفید واقع شود بی فایده خواهد بود. گرایش‌های طبیعی شما به ترحم و دلسوزی كردن چیزی است كه اكنون بهش نیاز دارید. فقط یادتان باشد دلسوزی كردن با افراد گرفتاری كه به اندازه شما موفق نیستند برای امروز كافی است. وقتی كه ماه وارد روز دوشنبه شد شما دیگر می‌توانید به كارهای خودتان برسید.

فال روزانه