متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

فال روزانه - جمعه 17 آذر 1391



ماه تولد

فال روزانه - جمعه 17 آذر 1391

بز

فال روز متولدین فروردین: امروز شما نسبت به برقرار کردن یک رابطه دوستانه و یا نزدیک‌تر و صمیمی‌تر شدن با دوستانتان با احتیاط‌تر عمل می‌کنید؛ چراکه ماه جدید در خانه ششم شما یعنی خانه جزئیات حضور دارد و به شما پیشنهاد می‌شود که قبل از اینکه هر تصمیمی ‌بگیرید تمام دلایل مخالف و موافق را بررسی کنید. دوستی و صمیمیت به راحتی حاصل نمی‌شود اما اکنون شما قادر هستید بدون تلاش به آن برسید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: ماه در پنجمین خانه شما یعنی خانه احساسات عاشقانه، شرایط ایجاد عشقی شاعرانه را برای شما فراهم می‌کند. اما ونوس سیاره فرمانروای شما وارد خانه ششم یعنی خانه کاری می‌شود و شما مجبور خواهید شد قبل از تفریح کردن تمام مسئولیت‌های کاری خود را تمام کنید. درنهایت تا موقعی که شما از انجام دادن وظایفتان طفره نمی‌روید می‌توانید بعداً استراحت و تفریح کنید.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: شما زیاد علاقه ندارید احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید. درحقیقت چون ماه جدید برج سنبله محجوب در چهارمین خانه‌تان (یعنی خانه خانواده) قرار گرفته است، شما شدیداً گوشه گیر شده‌اید. شما بیشتر دوست دارید داخل خانه بمانید، بنابراین مجبور نیستید وارد گروه‌های بزرگ مردمی‌بشوید. شما نباید فکر کنید که دچار دردسر و گرفتاری شده‌اید؛ برای اینکه امروز زیاد اجتماعی نیستید.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: متوقف کردن برنامه‌های پرمشغله‌تان هم اکنون ایده‌ای مناسب است، برای اینکه شاید شما نتوانید به همه آنها برسید. تا موقعی که برنامه‌های جاه طلبانه داشته باشید فقط اعصاب خود را خراب‌تر خواهید کرد. پس زمانی را در آرامش و سکوت مطلق سپری کنید تا از دست سردردهایتان راحت شوید. با وجود اینکه ماه در سومین خانه شما قرار دارد بهتر است به جای هدر دادن انرژی خود آن را ذخیره کنید

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: شما امروز نمی‌توانید طبق برنامه‌ریزی قبلی‌تان پول خرج کنید، چراکه ماه جدید برج سنبله در خانه سومتان قرار گرفته و شما باید از برخی خریدهای غیر لازم صرف نظر کنید. اگرچه شما کمتر از آن چیزی که فکر می‌کردید در حساب بانکیتان پول دارید، ولی این دلیل اصلی برای موکول کردن خریدهایتان به روز دیگر محسوب نمی‌شود. بلکه دلیل واقعی این است که شما می‌خواهید چیزهایی بخرید که اصلاً بهشان احتیاج ندارید. الان زمان این رسیده که با برنامه ریزی کردن برای اوضاع مالی خود به زندگی‌تان معنای بیشتری ببخشید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: به خاطر اینکه ماه جدید در نشانه شما به بهرام تیره پیوسته است امروز بیش از اندازه جدی شده‌اید. مهم نیست که شما چگونه برای خود برنامه ریزی کرده‌اید، ظاهراً شما کلی کار برای انجام دادن دارید. هیچ کاری راحت نیست؛ بنابراین سعی کنید که سمت افکار منفی نروید، چراکه خردمندی عمل گرایانه خود که اکنون تحت اختیارتان است را هدر خواهید داد. استراحت کردن تضمین می‌کند که می‌توانید بعداً تصمیمات درستی بگیرید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: امروز شما در حالی که وانمود می‌کنید بیشتر جنبه‌های شخصیتی خود را قبول دارید می‌خواهید غرغرو بودن و ایرادگیری خود را پنهان کنید. اما حتی ورود ونوس زیبا به برج متعادل میزان هم نمی‌تواند اثراتی که بهرام تیره بر روی نشانه شما به جا گذاشته را از بین ببرد. بنابراین بهتر است به جای تظاهر کردن دلیل نگرانی‌های خود را به دیگران بگویید. مثل مردمی ‌که در داستان لباس‌های جدید امپراطور الکی می‌گفتند لباسهای امپراطور چه قدر زیباست!!!

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم ماه جدید در خانه یازدهم تان یعنی خانه ارتباطات تشویقتان می‌کند که تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکارانتان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و هیجان زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: با وجود اینکه امروز شما کار زیادی برای انجام دادن ندارید، ولی ماه جدید برج سنبله در دهمین خانه‌تان یعنی خانه شغلی حضور دارد و شما را تشویق می‌کند بیشتر کار کنید. برنامه ریزی کردن برای کارهای هفته آینده ایده خیلی خوبی است، اما با وجود تاکیدات بیشتر بر روی خانه یازدهم‌تان یعنی خانه اهداف بلند مدت، شما بیشتر سعی می‌کنید برای آینده‌های دورتر خود برنامه ریزی کنید. درحال حاضر تعادل بر قرار کردن بین وظایف روزانه و کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید مهم ترین کار است.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز خیلی آینده نگر شده‌اید، چراکه بیشتر از قبل به فکر خودتان هستید. ارتباط ماه جدید با سیاره فرمانروایتان یعنی بهرام شما را قادر می‌کند که با چشم دل بهترین راهی که برای انجام دادن کارهایتان مناسب است را بیابید. خوشبختانه استعداد تجزیه و تحلیل گری در شما بهتان کمک می‌کند این راه را با اطمینان خاطر بیشتری طی کنید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: کند وکاو کردن در اعماق مسائل احساسی برای شما کار خوب و مناسبی نیست، ولی امروز شما می‌دانید که با این کار چیز جدیدی خواهید آموخت. شما اعتقاد دارید که اطلاعات خیلی قدرتمند هستند و زیاد سئوال کردن شما را قادر می‌کند جواب مشکلات پیچیده‌ای که قصد حل کردنشان را داشتید، بیابید.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: امروز بیشترین تاکید برای شما بر روی روابط‌تان است، چراکه ماه جدید در خانه هفتم‌تان یعنی خانه دوستان حضور دارد. ولی بهرام تند و تیز هم وارد این میدان می‌شود و شما احساس می‌کنید که یکی از دوستان نزدیکتان به طرز نامناسبی درموردتان قضاوت می‌کند و یا آشکارا ازشما انتقاد می‌کند. فراموش نکنید که اگر نسبت به این اتتقادات احساس خوبی ندارید لزومی‌ ندارد تظاهر کنید. البته شما می‌توانید در چند روز آینده که آب‌ها از آسیاب افتاد راحت‌تر به این مسئله رسیدگی کنید.

اسفند




ویدیو مرتبط :
کلمات انگلیسی روزانه اپیسود 17

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فال روزانه - جمعه 17 شهریور 1391



ماه تولد

فال روزانه - جمعه 17 شهریور 1391 

بز

فال روز متولدین فروردین: شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست كه شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلكه فقط بدین معنی است كه شما باید به تعهداتی كه می‌دهید بیشتر توجه كنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول كنید، ممكن است همه چیز را خرابتر كنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فكر كنید.

گاو

فال روز متولدین اردیبهشت: قبول كردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممكن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید كارهایی كه شروع كرده اید را تمام كنید همه چیز تغییر خواهد كرد. خوشبختانه شما هم اكنون می‌توانید وظایف خود را به كارهای كوچكتر تبدیل كرده و به صورت جداگانه روی هر كدام از آنها تمركز كنید. اگر چه یكسره كار كردن شما را خسته می‌كند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله كارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

اردیبهشت
دوقلوها

فال روز متولدین خرداد: امروز شما با بازیگوشی و شیطنت‌های خود دیگران را هم مجبور می‌كنید كارهای خود را نیمه كاره رها كنند. دوستان و همكارانتان فكر می‌كنند شما به اندازه كافی كار نكرده‌اید، اما شما خودتان عقیده دارید كه بیشتر از وظیفه خود كار كرده‌اید. اگر دیگران به خاطر عدم حضور همیشگی تان در محل كار بهتان ایراد گرفتند، اولین جوابتان این است كه دوست دارید با آرامش كارهایتان را انجام دهید. اجازه ندهید این مشكلات باعث دعوا و مشاجره بین شما و همكارانتان شود.

خرداد
خرچنگ

فال روز متولدین تیر: شما امروز به راحتی دیگران را می‌رنجانید، چراكه امروز زیاد از اطرافیانتان ایراد می‌گیرید. شما هم امكانات را می‌بینید و هم می‌توانید موانع را ببینید. بنابراین تركیب این دو به شما به شما توانایی داده به دیگران تذكر دهید امكاناتی كه الان در اختیار دارند آنها را به اهدافشان نمی‌رساند. ولی زیاد بهشان سخت نگیرید؛ فقط تا جایی كه می‌توانید راهنمایی شان كنید.

تیر
شیر

فال روز متولدین مرداد: امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت كنید. اولین حركت و كشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید كه چیزهای وسوسه كننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ كارهایتان كه روی هم تلنبار شده بروید.

مرداد

فال روز متولدین شهریور: شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.

شهریور

ترازو

فال روز متولدین مهر: اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینكه این موضوع وقتی كه ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد كه شما نسبت به آنچه كه در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممكن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح كنید، اما مطمئناً بر روی عكس العمل‌های خودتان كنترل كافی دارید.

مهر
عقرب

فال روز متولدین آبان: اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

آبان

کماندار

فال روز متولدین آذر: امروز و چند روز آینده ژوپیتر سیاره بخت شما در مركز قرار گرفته است و بهتان توصیه می‌كند كه حواستان به اوضاع مالی تان باشد. اطرافیانتان به شما پیشنهاد می‌كنند كه بدون هیچ دلیل خاصی خرید كنید، اما خود آنها هم بعداً می‌فهمند كه اشتباه كرده‌اند. پس به خاطر اینكه در آینده نزدیك پیشمان نشوید سطح توقع خود را پایین بیاورید.

آذر
بز

فال روز متولدین دی: شما امروز احساس می‌كنید كه انرژی‌های مثبتان بازگشته‌اند، اما مطمئن نیستید كه آیا این حس را باور كنید یا نه. شما حالا می‌توانید با رئیستان خیلی خوب برخورد كرده و اشتباهات گذشته تان را جبران كنید. نگران چیزهایی كه از دست داده‌اید نباشید؛ فقط كاری را كه فكر می‌كنید بهترین كار است را انجام دهید.

دی
آبگیر

فال روز متولدین بهمن: شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشكل پیچیده‌ای كه گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این كار هم لزوماً شما را به جواب نزدیك نمی‌كند. پیدا كردن یك راه حل به آن سادگی كه شما می‌كردید نیست. بررسی كردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان كافی است.

بهمن

دو ماهی که خلاف جهت هم شنامیکنند

فال روز متولدین اسفند: شما امروز فواید داشتن دوستانی كه شما و شغلتان را حمایت می‌كنند را درك خواهید كرد. امروز وقتی یكی از همكاران بدون هیچ چشم داشتی كار خودش را ول می‌كند تا به شما كمك كند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینكه تظاهر كنید خودتان می‌توانید همه كارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب كمك او را قبول كنید.

اسفند