متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

سه گروه پیش از همه داخل بهشت مى شوند!



 

 

سه گروه پیش از همه داخل بهشت مى شوند

 

 

پیامبر اكرم فرمود: سه گروه پیش از همه داخل بهشت مى شوند و سه گروه پیش از همه به دوزخ افتند.

 

اما اولین شخصى كه داخل بهشت مى شود، شهید است . پس از او بنده اى كه خدایش را به خوبى پرستش كرده است . سپس ‍ انسان وارسته و پاكدامن .

 

اما نخستین كسى كه داخل جهنم مى شود سلطان جائر و فرمانده ظالم است . وپس از او ثروتمندى كه حق الله و حق الناس ‍ را رعایت نكند. سپس فقیر و نیازمند متكبر و خودخواه .

 

 


ویدیو مرتبط :
سه گروه به بهشت نمی روند .

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایران از سه گروه مسلح شیعه حمایت می کند



 

 

 

ایران از سه گروه مسلح شیعه حمایت می کند

 

ادعای فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق : ایران از سه گروه مسلح شیعه حمایت می کند

ایران از گردان های حزب الله ، عصائب اهل الحق و تیپ روز موعود حمایت می کند،این بسیار سخت است که ادعا شود که این شبه نظامیان به طور مستقیم به ایران وصل هستند ، اما ما این را می دانیم که بسیاری از آنها در ایران زندگی می کنند و خیلی از آنها در ایران آموزش دیده اند.

ژنرال ریموند اودیرنو فرمانده نیروهای آمریکایی در عراق که به زودی از این سمت بازنشسته خواهد شد ، روز گذشته طی سخنانی ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران و به طور مشخص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سه گروه ستیزه جوی شیعه در عراق پشتیبانی می کند .

به نقل از خبرگزاری فرانسه ، ژنرال اودیرنو با اشاره به این موضوع افزود : " ایران به حمایت های مالی ، آموزشی و تسلیحاتی خود از گروه های تندروی شیعه در عراق همچنان ادامه می دهد ".

این ژنرال آمریکایی در ادامه با ادعای اینکه برنامه های ایران در عراق در سال های اخیر به طور پیچیده ای به حمایت از گروه های کوچک و مسلح شیعی تغییر یافته ، افزود : " امروز مشخصا ایران از سه گروه مسلح شیعه در عراق حمایت می کند که عبارتند از : گردان های حزب الله ، عصائب اهل الحق و تیپ روز موعود .

اودیرنو با این حال افزود : این بسیار سخت است که ادعا شود که این شبه نظامیان به طور مستقیم به ایران وصل هستند ، اما ما این را می دانیم که بسیاری از آنها در ایران زندگی می کنند ، خیلی از آنها در ایران آموزش دیده اند و بسیاری از آنها از ایران سلاح دریافت می کنند .

اودیرنو در ادامه با اشاره به اینکه از نظر آمریکا نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کار تجهیز و آموزش شبه نظامیان شیعه عراقی دست دارند ، مدعی شد که بر اساس نظر سنجی های به عمل آمده 85 درصد از مردم عراق از دخالت های ایران در امور داخلی این کشور بیزارند و خواستار قطع دخالت حکومت ایران در این کشور هستند .

این فرمانده آمریکایی در حالی این ادعاها را علیه ایران مطرح ساخته که ایالات متحده آمریکا با بیش از 10 هزار کیلومتر دوری مسافت به خود حق می دهد که کشور عراق را اشغال کند ، اما ایران را که همسایه عراق بوده و به طور طبیعی دو کشور از دیر باز تاریخی با یکدیگر مراودات گسترده و نزدیک داشته اند ، متهم به دخالت در امور داخلی عراق و مشکل افرینی برای دولت بغداد می کند .

این نخستین بار نیست که مقامات آمریکایی در عراق و افغانستان با فرافکنی مشکلات و نارسایی های خود در جبهه جنگ در این دو کشور گناه سو ء تدبیرهای خود را به گردن ایران می اندازند ...../تحلیل:عصرایران