متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دعا به هنگام شروع تلاش روزانه



 

 

دعا به هنگام شروع تلاش روزانه

 

 

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:



«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»


«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.


«اعوذ بالله السمیع العلیم»


«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»

 

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
عمل کردن و تلاش به موازات دعا، سومین شرط اجابت دعا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خط و نشان پرسپولیس برای لیگ برتر/ تلاش سپاهان و راه‌آهن برای خروج از شروع بد



هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران

خط و نشان پرسپولیس برای لیگ برتر/ تلاش سپاهان و راه‌آهن برای خروج از شروع بد

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با برگزاری چهار مسابقه آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با انجام 4 مسابقه دنبال می شود.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

* نفت آبادان - فجرسپاسی، نفت به دنبال فرار از انتهای جدول

نفت آبادان در حالی باید به مصاف تیم فوتبال فجر سپاسی برود که نفتی ها شرایط خوبی در جدول ندارند و در رده هفدهم به سر می برند. نفت آبادان هرچند در دو بازی گذشته خود با کسب دو تساوی متحمل شکست نشده اما این تک امتیازات توفیقی به حال این تیم نمی کند و اگر می خواهند به عنوان یکی از تیم های سقوط کننده لیگ امسال نباشند باید قدر امتیازات را بیشتر بدانند. در مقابل فجر سپاسی هرچند از لحاظ امتیازی شرایط بهتری نسبت به نفت آبادان دارد اما این تیم نیز مدتی است در سراشیبی قرار گرفته و پس از دست دادن چند مهره خوب خود نتایج بدی کسب می کنند.

* راه آهن و سپاهان، شروع بد در نیم فصل دوم

دو تیمی که در نیم فصل دوم شروع بسیار بدی داشته اند در هفته سوم با یکدیگر رو به رو می شوند. هر دو تیم دو بازی گذشته خود را  با باخت پشت سر گذاشتند و شکست در این مسابقه می تواند کادر فنی آن ها را چالشی بزرگ رو به رو کند. سپاهان  که در نیم فصل اول به مقام قهرمانی رسید مطمئنا نمی خواهد فاصله اش با صدر بیشتر از این شود و هر  طور شده به دنبال 3 امتیاز این بازی هستند. با این شرایط انتظار می رود  بازی درگیرانه و زیبایی را از این دو تیم مشاهده کنیم.

*ملوان و صبای قم، مرفاوی در باتلاق انزلی

ملوان انزلی این روز ها نتایج خوبی نمی گیرد. این تیم بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس در جام حذفی هنوز نتوانسته قد علم کند و در دو دیدار گذشته به تساوی رضایت داده است. در مقابل صبای قم عملکرد خوبی داشته و از دو دیدار خود مقابل پیکان و ذوب آهن 4 امتیاز کسب کرده است. البته صمد مرفاوی از سوی هواداران تیم صبا تحت فشار است و برخی اوقات اعتراض هایی از روی سکو ها می شنود. مطمئنا در این شرایط کسب 3 امتیاز برای دو تیم حائز اهمیت است از این رو پیش بینی می شود هر دوتیم دست به عصا در میدان حاضر شوند.

*پرسپولیس و گهر دورود،خط و نشان پرسپولیس برای لیگ برتر در آزادی

پرسپولیس و گهر دورود در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دو تیم نسبت به نیم فصل اول متحول شده اند. از وقتی یحیی گل محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفته این  تیم بسیار هجومی و قدرتمند کار می کند.

سرخپوشان در سه دیدار گذشته خود توانستند در همان نیمه اول دو گل از حریفان پیش بیافتند تا قدرت هجومی خود را به رخ رقبا بکشند. مطمئنا گهر دورود تلاش می کند در نیمه اول بازی را کنترل کنند و به پرسپولیسی ها اجازه گلزنی ندهند. گهر دورود در قعر جدول به سر می برد و در دو هفته گذشته با کسب 4 امتیاز نشان دادند نمی خواهند حضور یکساله در لیگ برتر داشته و به رده پائین تر سقوط کنند. حضور محمد مایلی کهن روی نیمکت گهر می تواند در این دیدار به کمک آن ‌ها بیاید. مایلی کهن سال ها در پرسپولیس به عنوان بازیکن فعالیت کرده و به خوبی با جریانات این تیم آشناست.

به هرحال پرسپولیس اگر می خواهد در پایان لیگ برتر به جایگاه خوبی در جدول دست پیدا کند باید دیگر قدر امتیازات را بیشتر بداند و در دیدار های خانگی به حریفان امتیاز ندهد. پرسپولیس با پیروزی در این دیدار برای تیم های بالای جدولی می تواند خط و نشان بکشد و خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند.

برنامه بازی های این هفته لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 15 دی

نفت آبادان - فجرسپاسی، ساعت: 15:00

ملوان - صبای قم، ساعت: 15:00

راه‌آهن - سپاهان، ساعت: 15:00

پرسپولیس - گهر دورود، ساعت: 17:30

شنبه 16 دی

پیکان - داماش گیلان، ساعت: 15:00

سایپا - فولاد خوزستان، ساعت: 15:00

آلومینیوم - نفت تهران، ساعت: 15:00

مس - تراکتورسازی، ساعت: 15:00

ذوب آهن - استقلال، ساعت: 17:30

فارس