متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دعا برای سلامتی از همه دردهای جسمی



 

دعا برای سلامتی از همه دردهای جسمی

 

به تجربه اثبات شده است برای درد چشم و همه دردها توسل جستن به حضرت امام موسی بن جعفر (ع) و هفت سکه پول زیر سر بیمار گذاردن، و سپس به سادات موسوی (از نسب امام حسن مجتبی (ع)) پرداختن، و خواندن دعای زیر بسیار موثر است.

 

«اللهم انی اسالک بحق ولیک موسی بن جعفر (علیهم السلام) الا عافیتنی فی جوارحی ما ظهر منها و مابطن، و رفعت عنی جمیع الالام و الاسقام یا جواد یا کریم یا رحیم و یا ارحم الراحمین»

 

«خدایا از تو مسئلت دارم به حق ولیت امام موسی بن جعفر (ع) (مگر این که ) درد ظاهری و باطنی اعضا و جوارح مرا عافیت بخشی، و همه دردها و ناخوشیها را از آن برطرف سازی، ای بخشنده، ای بزرگوار، ای رحیم، ای مهربانترین مهربانان.»

 

منبع:گنجهای معنوی


ویدیو مرتبط :
لطفا برای سلامتی بهنام صفوی دعا کنید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرطلایی آبی ها زیر تیغ جراحان / دعا برای سلامتی غلامحسین خان مظلومی



غلامحسین مظلومی,بیماری غلامحسین مظلومی

سرطلایی آبی ها زیر تیغ جراحان / دعا برای سلامتی غلامحسین خان مظلومی
همه مردم برای سلامتی سرطلایی استقلالی ها دست به دعا بردارند.غلامحسین مظلومی سه شنبه یک عمل جراحی بسیار مهم دارد.برادر پرویز مظلومی تا قبل ازاینکه آرش برهانی رکوردگلزنی هایش را بشکند،در باشگاه آبی ها رکوردار بود.

 

سرطلایی استقلال گل های به یادماندنی زیادی را برای تیمش در دهه 50 به ثمر رسانده است.او که پیشتر از بیماری زخم معده رنج می برد در بیمارستان بستری شده و سه شنبه یک عمل جراحی مهم دارد.

غلامحسین مظلومی,بیماری غلامحسین مظلومی

همبازی های مظلومی این عکس او را در صفحه های شان در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند و از همه مردم،از استقلالی و پرسپولیسی گرفته تا هر کس که غلامحسین مظلومی را می شناسد خواسته اند تا برای سلامتی این فوتبالیست زحمت کش دست به دعا بردارند تا در آستانه ماه مبارک رمضان،غلامحسین خان سلامتی اش را به دست بیاورد..../khabaronline.ir