متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Quick PDF Scanner برای اندروید


یکی از بهترین برنامه‌های تبدیل فایل به PDF را از دست ندهید. این برنامه، ساخت توسعه‌دهنده‌ی برنامه‌ی OfficeSuite است. از طریق این برنامه، فایل‌های اسکن شده یا عکس‌های درون گالری خود را به PDF تبدیل نمایید و به اشتراک بگذارید.





صبح بخیر :
یکی از بهترین برنامه‌های تبدیل فایل به PDF را از دست ندهید. این برنامه، ساخت توسعه‌دهنده‌ی برنامه‌ی OfficeSuite است. از طریق این برنامه، فایل‌های اسکن شده یا عکس‌های درون گالری خود را به PDF تبدیل نمایید و به اشتراک بگذارید. از ویژگی‌های خوب این برنامه، امکان عکس گرفتن از متن‌های مورد نظر و تبدیل آن به طور هم‌زمان به PDF است. شما می‌توانید به آسانی فایل‌های خود را به حساب Cloud خود منتقل نمایید و اندازه‌ی صفحات را تغییر دهید. همچنین امکان کپی، Paste، پاک کردن و ویرایش آن‌ها نیز وجود دارد.

ویژگی ها:
- اسکن دسته ای برای اسناد چند صفحه ای
- قابلیت بزرگنمایی یا کوچکنمایی برای بررسی دقیق صفحات اسکن شده
- چرخش صفحه تا 90 در جهت عقربه های ساعت و خلاف جهت عقربه
- دارای افکت های رنگ، antibanding، تعادل رنگ سفید و جبران نوردهی قابلیت تنظیم

دانلود برنامه Quick PDF Scanner برای اندروید دانلود برنامه Quick PDF Scanner برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه Barcode Scanner برای اندروید


بارکد محصولات را اسکن کنید به جستجوی قیمت ها و نظرات دیگران بپردازید. همچنین می‌توانید به اسکن ماتریس‌های داده‌ای، QR Codeهای شامل نشانی‌های اینترنتی، اطلاعات تماس و غیره بپردازید.





صبح بخیر :
بارکد محصولات را اسکن کنید به جستجوی قیمت ها و نظرات دیگران بپردازید. همچنین می‌توانید به اسکن ماتریس‌های داده‌ای، QR Codeهای شامل نشانی‌های اینترنتی، اطلاعات تماس و غیره بپردازید. آشنایان، برنامه‌ها و آدرس‌های دلخواهتان را از طریق QR Code با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این امکان دلیل اصلی درخواست دسترسی‌های بیشتر برنامه است.



برای دریافت برنامه کلیک کنید