متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود برنامه Cleaner Pro برای iOS


شاید در لیست مخاطبین گوشی شما نیز از یک شخص چندین شماره و نام ذخیره شده باشد، به کمک این نرم افزار می توانید مخاطبین تکراری را حذف کرده و دفتر تلفن گوشی خود را منظم کنید.



صبح بخیر :

شاید در لیست مخاطبین گوشی شما نیز از یک شخص چندین شماره و نام ذخیره شده باشد، به کمک این نرم افزار می توانید مخاطبین تکراری را حذف کرده و دفتر تلفن گوشی خود را منظم کنید. به جز این امکان گرفتن نسخه پشتیبان از مخاطبان گوشی، حذف کلی آنها و همچنین حذف گروه ها نیز در این نرم افزار وجود دارد.

توجه: این برنامه 1.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه Cleaner Pro برای iOS دانلود برنامه Cleaner Pro برای iOS




ویدیو مرتبط :
1Tap Cleaner Pro

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود برنامه zDownload Pro برای iOS


شما میتوانید با استفاده از مرورگر داخلی این برنامه، به صفحات مختلف وب بروید و انواع فایل های مختلف را دانلود نمایید. همچنین میتوانید از فایل منیجر داخلی این نرم افزار، برای مشاهده ی فایل های دانلود شده استفاده کنید.



صبح بخیر :

این نرم افزار همانطور که از نام آن پیداست، یکی از دانلود منیجرهای سیستم عامل آی او اس است که قدرت و امکانات بالایی را در اختیارتان میگذارد . شما میتوانید با استفاده از مرورگر داخلی این برنامه، به صفحات مختلف وب بروید و انواع فایل های مختلف را دانلود نمایید. همچنین میتوانید از فایل منیجر داخلی این نرم افزار، برای مشاهده ی فایل های دانلود شده استفاده کنید.

ویژگی ها:
- پشتیبانی از انواع فایل های فشرده، متنی، تصویری و چندرسانه ای
- پشتیبانی از Google Drive ، SkyDrive ، Google Drive ، Dropbox و ...
- دارای مرورگر داخلی قدرتمند
- قابلیت رمزگذاری برای ورورد به برنامه
- بهینه شده برای آیفون ۵

توجه: این برنامه 0.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان است.