متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Panda Jump برای اندروید


شما نیز در این بازی در نقش یک پاندا مهربان هستید که نمی‌خواهد به دیگر حیوانات آسیبی بزند ولی میمون‌های دیوانه، پرندگان خشمگین، روباه‌های مکار و دیگر موجودات وحشی، در حال آسیب رساندن به او هستند.





صبح بخیر :
من هرگز قصد صدمه زدن به دیگران را نداشتم اما آنها آمدند و نسل پانداها را به خطر انداختند. شما نیز در این بازی در نقش یک پاندا مهربان هستید که نمی‌خواهد به دیگر حیوانات آسیبی بزند ولی میمون‌های دیوانه، پرندگان خشمگین، روباه‌های مکار و دیگر موجودات وحشی، در حال آسیب رساندن به او هستند. شما باید با حیواناتی که در مسیر خود مشاهده می‌کنید بجنگید و از آنها عبور کنید. این بازی دارای ۴ فصل جذاب و زیبا می‌باشد. گیم پلی روان و آسان این بازی باعث شده است محبوبیت این بازی دو چندان شود.

ویژگی ها:
- گرافیک زیبا
- کنترل ساده برنامه و مناسب برای تمام رده های سنی
- ماموریت های تعیین شده
- بهبود تعادل بازی
- کاملا ساده و ارتباط آسان با مخاطب

دانلود بازی Panda Jump برای اندروید دانلود بازی Panda Jump برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
دانلود بازی اندروید -دانلود نرم افزار اندروید=p30app.co

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Happy Jump برای اندروید


در این بازی به ژله ها و دسر های خوشمزه کمک می کنید تا در آسمان پرواز کنند و با جمع آوری سکه ها و رد کردن موانع امتیاز خود را بالا برده و مراحل را پشت سر می گذارید.





صبح بخیر :
بازی Happy Jump یک بازی برای سیستم عامل اندروید می باشد که در سال ۲۰۱۴ توسط کمپانی Noodlecake Studios Inc طراحی و وارد بازار بازی های جهان شد. این بازی در بین بازی های سبک فکری و پازل قرار گرفته است و با دانلود بیش از 50,000,000 بار توسط کاربران اندرویدی از جایگاه خاصی برخودار است.

این بازی زیبا و فانتزی قبلا برای سیستم عامل IOS منتشر شده بود و با حمایت کاربران به تازگی برای سیستم عامل آندروید نیز منتشر شد. در این بازی به ژله ها و دسر های خوشمزه کمک می کنید تا در آسمان پرواز کنند و با جمع آوری سکه ها و رد کردن موانع امتیاز خود را بالا برده و مراحل را پشت سر می گذارید.

برخی از ویژگی ها:
- بازی بسیار زیبا با گیم پلی اعتیاد آور
- گرافیک فانتزی و بسیار جالب
- دارای مراحل مختلف
- بسیار سرگرم کننده
- برای تمامی سنین

دانلود بازی Happy Jump برای اندروید دانلود بازی Happy Jump برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید