متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

دانلود بازی Jungle Heat برای اندروید


جنگل حرارت بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند.





صبح بخیر :
جنگل حرارت بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند. این مواد با ارزش را غارتگران و دزدان دریایی برای خود می برند و شما می بایستی که جلوی آن ها ایستاده و منبعتان را از آن ها پس بگیرید. شما باید پایگاه یک ارتش را وسط جنگل بنا کنید، مقابل دیگر بازیکنان بجنگید، پایگاه‌های آنان را نابود کنید و جواهرات به غارت رفته را بازگردانید. شما باید برای پایگاه خود، برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و به مرور سربازان و ساختمان های خود را ارتقا دهید و با شکست دادن دشمنان تجربه ی بهترین بازی دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

این بازی رایگان با دارا بودن امتیاز ۴٫۷ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های دفاعی اندروید به شمار می رود و آن را به همه ی دوستداران بازی های آرکید و اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی:
* امکان ارتقاء ساختمان و سربازان برای افزایش قدرت
* امکان ساخت و ایجاد پایگاه قدرتمند با ابزارهای مختلف
* بازی در میان جنگل هایی فوق العاده زیبا و واقعــی
* ایجاد ابزارهای جنگی مختلف برای شلیک به سمت دشمن
* دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی و خیره کننده
* پهش موسیقی هایی شگفت انگیز در فضای گرمسیری جنگل
* امکان بازی به صورت آنلاین و با کاربران دیگر برای کسب امتیاز
* دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور + نصب سریع و آسان



برای دریافت برنامه کلیک کنید




ویدیو مرتبط :
تریلر بازی Jungle Heat: Weapon of Revenge

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دانلود بازی Jungle Castle Run برای اندروید


در ماجراجویی پسر جنگل شرکت کنید. در مسیر خود از موانع عبور کنید و گلوله‌ها را جمع نمایید. این برنامه دارای گرافیک زیبایی می‌باشد که برای کاربران جذاب خواهد بود.





صبح بخیر :
در ماجراجویی پسر جنگل شرکت کنید. در مسیر خود از موانع عبور کنید و گلوله‌ها را جمع نمایید. این برنامه دارای گرافیک زیبایی می‌باشد که برای کاربران جذاب خواهد بود.

دانلود بازی Jungle Castle Run برای اندروید دانلود بازی Jungle Castle Run برای اندروید


برای دریافت برنامه کلیک کنید