متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

تعرض معلم شیطان صفت به 36 کودک در مدرسه/شمار قربانیان در حال افزایش است (+تصاویر)



اخبار حوادث,خبرهای حواث, معلم شیطان

معلم شیطان صفت به جرم تعرض کودکان زیر 12 سال بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، معلم شیطان صفت به جرم تعرض کودکان زیر 12 سال بازداشت شد.

گفته می‌شود ژاکلین مک‌لارن 36 ساله معلم فرانسوی که در آنتاریو تدریس می‌کرد، از جایگاه و اعتماد دانش‌آموزان سوء استفاده کرده و با فریب دانش‌آموزان به نیت شوم خود رسیده‌است.

تعرض مرد شیطان صفت به 36 کودک در مدرسه/شمار قربانیان در حال افزایش است+تصاویر

به گزارش دیلی‌میل، مک‌لارن 3 نوجوان زیر 12 سال را مورد آزار و اذییت قرار داده که به گزارش پلیس آن کودکان 36 فقره آزار دیده‌اند. البته گزارش‌هایی هم حاکی از آزار چند نوجوان 16 ساله در دست است که صحت و سقم آن در حال بررسی‌ست.

این معلم فرانسوی دیگر نمی‌تواند با پسران زیر 18 سال هیچ گونه ارتباطی داشته باشد و همچنین حق ندارد به تنهایی در خیابان‌ها تردد کند، همیشه کسی باید او را در خیابان‌ها همراهی کند.

 

اخبار حوادث,خبرهای حواث, معلم شیطان

 

دادگاه اعلام کرد تمام دانش‌آموزانی که با مک‌لارن ارتباط داشته‌اند می توانند با مشاوری که قرار است پلیس به مدرسه بفرستد به راحتی صحبت کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل از مک‌لارن شکایت کنند بدون اینکه اسم آن‌ها به صورت علنی بیان شود.

در حال حاضر مک‌لارن برای تحقیق بیشتر در مورد این پرونده، تا روز دادگاه در زندان به سرمی‌برد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
شمار قربانیان گردباد اوکلاهاما افزایش یافت‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام بی‌شرمانه دو معلم با شاگردان در کلاس درس/ مردان شیطان صفت از تعرض به قربانیان فیلمبرداری می‌کردند



دو معلم مرد دبیرستانی در شهر بیرتلی در اتهام با سوءاستفاده غیر اخلاقی و تعرض جنسی به شاگردان خود دستگیر شدند..

اقدام بی‌شرمانه دو معلم با شاگردان در کلاس درس/ دو مرد شیطان صفت از تعرض قربانیان فیلمبرداری می‌کردند
دو معلم مرد به نام "دانیل کاچران"، 38 ساله و " اندرو گرین"، 32 ساله دریک دبیرستان در "بیرتلی" شاگردان خود را پس از فریفتن، مورد سوءاستفاده غیر اخلاقی قرار میدادند.
 
این دو معلم هر یک به صورت جداگانه با ارسال پیامک به طعمه های مورد نظر خود تلاش میکردند تا نظر قربانیان شان را به خود جلب کنند و در جشن و یا مراسمی که بعدا با هماهنگی یکدیگر ترتیب میدادند قربانیان خود را برای رسیدن به اهداف شیطانی بیشتر شیفته خود میکردند.

به گزارش پلیس هویت آنان زمانی فاش شد که حسادت دخترانه یکی از شاگردان "گرین" وی را وادار به تعقیب "گرین"  و قربانیش کرد و پس از دیدن معلم خود حین ارتکاب جرم در داخل یکی از کلاس های درس  مسوولین مدرسه را مطلع کرد.  
 
این دو معلم که هر یک با دو تن از شاگردان خود رابطه پنهانی داشتند پس از دستگیر شدن شغل معلمی و حضور در هر گونه فضای آموزشی برای آنان ممنوع شد.

پس از بازرسی از منزل مسکونی این دو معلم که در فاصله چند متری از یکدیگر قرار داشت ،پلیس موفق به کشف یک دستگاه لب تاپ  و دو عدد هارد اکسترنال به عنوان مدرک غیر قابل انکار شد.


تحقات پلیس حاکی از آن است که این دو متجاوز بی شرم قصد داشتند تا تصاویر و فیلم هایی که به صورت پنهانی از قربانین 14 و 15 ساله خود ضبط کرده بودند را در یک سایت اینترنتی که هنوز در مرحله طراحی بود منتشر کنند.
 
بنا بر حکم دادگاهی که در بیرتلی برگزار شد "دانیل کاچران" و" اندرو گرین" به 15 سال زندان محکوم شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران