متفرقه


2 دقیقه پیش

با زخم های زندگی چه کنیم؟

در این سلسله مطالب مباحثی درباره زندگی معنای زندگی روابط و احساسات و ... توسط دکتر شیری ارائه خواهد شد. صبح بخیر: ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد جامعه برای حل مشکلات ...
2 دقیقه پیش

نظر آیت‌الله محقق داماد درمورد سید حسن

آیت الله سید مصطفی محقق داماد، برادر حضرت آیت الله سید علی محقق داماد در پاسخ به سئوالی در خصوص اجتهاد آیت الله سید حسن خمینی، گفت: نظر بنده در مورد ایشان همان نظر اخوی ...

با لکشن پاریس طبیعت در خدمت زیباییست



زیبایی,تمایل به زیبایی,مراقبت از زیبایی


تمایل به زیبایی و میل به زیبایی در وجود آدمی امری خدادادی و فطریست، انسان همواره در پی کسب و بدست آوردن نهایت زیبایی است. این خواسته بشر، نیروی محرک حرکت او به سوی خلق بسترهای مناسب زیبایی آفرینی و هنر شده است، زیبایی در ذات انسان است و فطرت انسان هنر زیبا بودن را می شناسد.


بشر در طول دوران های گذشته به خصوص در قرن اخیر حرکت شتابانی به سوی خلق وسایل و ابزارهای کمک به زیبایی در پیش گرفته است که حاصل آن به وجود آمدن گستره وسیعی از محصولات و لوازم آرایشی و مراقبت از زیبایی شده است.


در دوران حاضر با توجه به افزایش جمعیت جهان و روند رو به رشد سطح بهداشت و سواد مشتریان، سلیقه های مختلف و نیازهای جدید در حوزه زیبایی و مراقبت از زیبایی به وجود آمده اند، که این خود برای شرکت های فعال در عرصه زیبایی، ایجاد فرصت های طلایی نموده است، تا با بهره گیری از روش های نوین و مطابقت آن با خواسته های مشتریان، محصولات جدید و کارآمدی را روانه بازار نمایند.


با توجه به وجود تحریم های ظالمانه در چند سال گذشته، تعامل شرکت های ایرانی و اروپایی به سختی و با با مشکلات عدیده ای رو برو بوده، که با رفع تحریم ها، زمینه مشارکت در فضای باز اقتصادی بین شرکت های داخل کشور و شرکت های معتبر اقصی نقاط جهان به ویژه اروپا، ایجاد شده است.


در پی رفع تحریم ها و ایجاد بستر مناسب همکاری، شرکت جهان تیوا آرا مذاکرات خود را با یکی از بزرگترین شرکت های معتبر و شناخته شده  اروپایی با نام کمپانی Mediatic Labs فرانسه آغاز نمود، و با توجه به زمینه های همکاری ایده آل برای دو طرف به سرعت توافقات همکاری انجام شد و محصولات تولیدی برند Laction paris به بازار ایران وارد شد، همچنین در مدت زمان توافق شده دو شرکت جهت انتقال تکنولوژی ساخت این برند به داخل ایران در آینده نزدیک نیز اقدام خواهند نمود.

 

پوست و مو,محصولات آرایشی و بهداشتی,زیبایی

 
کمپانی mediatic labs فرانسه، از سال 1995 میلادی، ساخت محصولات اختصاصی و کاملاَ مؤثر خود را برای عموم افراد جامعه با قیمت هایی مناسب و بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا با هدف ارتقاء سلامت و تولید محصولات با کیفیت بالا، با نام برندl'action paris  را آغاز کرد، که تا به امروز بسیاری از مشتریان در بیش از 40 کشور جهان با اثرات بی نظیر این محصولات شگفت زده  شده و رضایت کامل داشته اند.


سال ها این ذهنیت وجود داشته که برندهای مختلف برای پوست، یا شیمیایی هستند و یا طبیعی و اینکه برندهای طبیعی کمتر مؤثرند. اما l'action paris، به این ذهنیت ها پایان داده و برندی 100% مؤثر ارائه نموده، که بر گرفته از دل طبیعت و مبتنی بر آخرین دانش بشری و تکنولوژی روز دنیا می باشد.


کارشناسان فعال و پزشکان متخصص در عرصه پوست، مو و زیبایی همواره بر استفاده از محصولات معتبر در زمینه زیبایی تأکید دارند و در مقالات و کنفرانس ها همواره بر استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی با تکیه بر حفظ سلامت تاکید دارند، محصولات آرایشی و بهداشتی ای باید از مواد اولیه ارگانیک و طبیعی ساخته شده باشند، چرا که این نوع محصولات بیشترین سازگاری به صورت طبیعی را با بدن انسان دارند، و زیبایی و سلامت را برای انسان به ارمغان می آورند.


هدف برند Laction paris، خشنودی و آرامش خاطر تمامی افرادی است که از این محصولات استفاده می کنند، و ارائه محصولاتی درمانی به پزشکان متخصص در زمینه پوست.


کمپانی Mediatic labs فرانسه خالق برند Laction paris، محصولات خود را در حوزه های ذیل فرموله و ارائه می کند، که عبارت اند از:

 

  life style
انواع ماسک صورت اثربخش، در 12 دقیقه.
ماسک لیفتینگ صورت Lifting Face Mask
ماسک پاک کننده و ضد آلودگی پوست Purifying And Detoxifying Face Mask
ماسک آبرسان و احیا کننده صورت Vital Hydration Face Mask
ماسک پاک کننده آلودگی های منافذ پوست صورت Clear Skin Face Mask

 

 انواع اسکراب اثربخش، در 12 تا 15 دقیقه.
اسکراب پاک کننده Detoxifying Scrub
اسکراب آنتی ایجینگ Anti-aging Scrub
اسکراب آبرسان Hydrating Scrub

 

 انواع ماسک مو اثربخش، در 5 دقیقه.

زیبایی,تمایل به زیبایی,مراقبت از زیبایی


1 min solution
 محصولات اثربخش در 1 دقیقه، برای سلامت و زیبایی لب.
اسکراب ملایم لب Soft Lip Scrub
حجم دهنده لب Lip Enhancer
مرطوب کننده و آنتی ایجینگ لب Retinol Lip Stick

 

محصولات اثربخش در 1 دقیقه، برای سلامت و زیبایی پوست صورت.
ژل کاهش دهنده رشد موهای صورت Face Hair Block

 

 محصولات اثربخش در 1 دقیقه، برای سلامت و زیبایی مژه، ابرو و دور چشم.
ریمل رشد دهنده و تقویت کننده مژه Eyelash Treatment
کرم کاهش دهنده پف دور چشم Eye Bag Minimizer
استیک دور چشم گل بابونه Camomile Eye Stick
کانسیلر حلقه تیره دور چشم Dark Circle Concealer

 

 محصولات اثربخش در 1 دقیقه، برای سلامت و زیبایی ناخن و پوست اطراف آن.
قلم کوتیکول Cuticle Pen
تقویت کننده و ترمیم کننده ناخن Nail Contour & Hardener
مراقبت از ناخن Nail Treatment

ماسک مو,پوست و زیبایی,محصولات آرایشی


 لکشن پاریس، از ابتدای تأسیس، مأموریت مشخصی برای خود در نظر گرفت، که عبارت است از:
1) مطالعه بر روی گیاهان، مواد طبیعی و ارگانیک.
2) کشف مولکول های گیاهی مؤثر در زیبایی.
3) استخراج و به کارگیری مواد با کیفیت بالا در محصولات.
4) به کار گیری دستگاه های به روز تولید و آزمایشگاهی جهت ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی.

  چرا محصولاتL'action paris  متفاوت است؟
1) لکشن پاریس، برندی است که در تولید آن از مواد اولیه فاقد هرگونه مواد شیمیایی مضر و سرطان زا استفاده شده و حاوی مواد اولیه گیاهی طبیعی مؤثر و پایدار می باشد که در بازار جهانی محصولات مراقبت از زیبایی، شناخته شده است.


2) پایه محصولات لکشن پاریس، بر خلاف سایر محصولات موجود در بازار، گیاهان ارگانیک می باشد.


3) محصولات لکشن پاریس، دارای محصولات ملایمی است که از روغن های طبیعی به دست آمده و بیشترین سازگاری را با انواع پوست و ... دارند.


4) اسانس های روغنی و عصاره خالص گیاهان در ترکیبی گسترده از مواد اولیه ارگانیک فعال، با فرمولاسیونی منحصر به فرد، باعث برجسته شدن محصولات لکشن پاریس در میان برندهای رقیب شده است، که موجب ترمیم پوست، ناخن، لب و ...  می شوند، همچنین جنبه رطوبت رسانی و تغذیه نیز دارند.


* به طور کلی، مواد اولیه فعال هر یک از محصولات، علاوه بر جنبه آرایشی و بهداشتی، جنبه درمانی را درارا می باشند.


5) بسته بندی محصولات لکشن پاریس، مرغوب و با کیفیت است، که بیشترین سازگاری را با فرمولاسیون محصولات این برند و همچنین طبیعت دارد، و این تکنیک ضرورت استفاده از مواد نگهدارنده در محصولات را به صفر رسانده است.
 

مراقبت از زیبایی,لکشن پاریس,پوست و مو


L'action paris، در دوران ترقی و پیشرفت محصولات مختلف در زمینه زیبایی، عزم خود را در جهت ارتقاء سطح کیفیت استانداردهای بالای محصولاتش بیش از پیش جزم کرده و در تمام مراحل ساخت و تولید محصولاتش، از یک استاندارد بسیار بالا پیروی می کند. ما از شما عزیزان دعوت می کنیم تا تمام مزایای محصولات L'action paris را شخصاَ تجربه کرده و اثرات طبیعی و نادر این برند آرایشی _ بهداشتی و نیز درمانی را خود کشف کنید.

 
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت جهان تیوا آرا
نماینده نماینده انحصاری کمپـانی Mediatic Labs فرانسه در ایران
  تماس حاصل فرمائید.
lactionparis.ir

 

زیبایی,تمایل به زیبایی,مراقبت از زیبایی

 
مرتبط با موضوعات:
راهنمای خرید ماسک صورت
ماسک اسکراب برای پاک سازی و لایه برداری پوست صورت
تقویت کننده ناخن – درمان ناخن شکننده
انواع ماسک برای زیبایی پوست
درمان و جلوگیری از چین و چروک دور چشم
انواع حجم دهنده لب ژل استیک رژ دستگاه
نرم کننده لب درمان خشکی لب ها و ترک لب

 


ویدیو مرتبط :
کمباین کلاس لکشن 770

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خدمت نیمه وقت برای مادران دارای فرزند معلول



 


مدیرکل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در حالی از تصویب طرح «تسهیلات شغلی و استفاده از خدمت نیمه وقت مادران شاغلی که دارای فرزند معلول هستند»، در مجلس شورای اسلامی خبر داد که با توجه به مشخص نشدن طریقه تامین بار مالی، طرح یادشده از سوی شورای نگهبان به مجلس عودت داده شده است.

داود عزیزی در گفت وگو با ایسنا همچنین اعلام کرد؛ طرح مذکور در حال حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس در دستور کار قرار دارد و پس از اصلاحات انجام شده مجدداً به شورای نگهبان ارسال می شود. به گفته وی بر اساس قانون قبلی تنها زنان کارمند رسمی و ثابت که دارای فرزند معلول بودند، می توانستند از خدمت نیمه وقت استفاده کنند، اما در مصوبه جدید، قید «رسمی و ثابت» از قانون قبلی حذف شده است. مدیرکل امور مجلس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به موارد دیگر این قانون ادامه داد؛ بر اساس مصوبه مجلس، همچنین «محدودیت سه سال» برای استفاده از قانون خدمت نیمه وقت برای مادرانی که فرزند معلول دارند، اعمال نمی شود و مادران می توانند برای چند سال یا حتی برای تمام مدت خدمت خود در سازمان متبوع از قانون خدمت نیمه وقت استفاده کنند.