ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

"ماریا شاراپووا" از مسابقات تنیس بریسبین کنار کشید



سایت تخفیف,سایت نت 

برگ

 

"ماریا شاراپووا" از مسابقات تنیس بریسبین کنار کشید

تنیسور شماره دوی زن جهان در اقدامی احتیاط آمیز از حضور در مسابقات بین‌المللی بریسبین کنار کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، قهرمان اوپن فرانسه به تازگی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ترقوه از حضور در مسابقات نمایشی کره‌جنوبی هم انصراف داده بود.

وی در خصوص کناره‌گیری خود از مسابقات بریسبین اظهار داشت: نمی‌خواهم آنچه تا به حال در تمرینات به دست آورده‌ام را به خطر بیندازم.

"ماریا شاراپووا"ی 25 ساله، سال گذشته هم از حضور در این رقابت‎ها کنار کشید تا آمادگی خود را برای مسابقات اوپن استرالیا حفظ کند، جایی که در دیدار پایانی به "ویکتوریا آزارنکا" باخت و نایب قهرمان شد./مهر


ویدیو مرتبط :
روپایی زدن خانم ماریا شاراپووا، شماره یک تنیس زنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گپی با بانوی تنیس جهان، ماریا شاراپووا


این روزها که مسابقات تنیس ویمبلدون در جریان هستند بهانه خوبی بود تا با بانوی تنیس جهان، ماریا شاراپووا، در مورد رژیم، تمرین و آماده سازی برای این مسابقات صحبت کنیم.

 
 
 

صبح بخیر: این روزها که مسابقات تنیس ویمبلدون در جریان هستند بهانه خوبی بود تا با بانوی تنیس جهان، ماریا شاراپووا، در مورد رژیم، تمرین و آماده سازی برای این مسابقات صحبت کنیم.

پنج دقیقه با بانوی تنیس جهان: ماریا شاراپووا

به عنوان یک ورزشکار سلامتی چیزی است که برای شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چطور از این که در بهترین وضعیت هستید اطمینان حاصل پیدا میکنید؟

من فکر می کنم چیزی که اهمیت دارد داشتن یک رژیم متعادل و سبک زندگی متعادل است. من وقتی بیدار می شوم سعی می کنم نیم لیتر آب بخورم، زیرا فکر می کنم این کار بدن شما را پاکسازی کرده و به شما کمک می کند تا روز جدیدی را آغاز کنید. من سعی می کنم طی مسابقات زیاد کافئین مصرف نکنم و انرژی مورد نیازم را از راه های دیگری تأمین کنم. اسموتی های سبز درست شده از کلم و اسفناج می خورم. پیدا کردن سبزیجات مناسب برای کنار غذا هیچ وقت آسان نیست. خوردن این اسموتی ها همراه با آب نارگیل که به آن طعم خوبی می دهد همیشه کمک کننده است. همینطور فکر می کنم در پایان هر روز باید به خودتان جایزه بدهید، مخصوصا اگر در انجام کاری موفق شده باشید،زیرا این که از لحاظ روحی خودتان را تشویق کنید بسیار مهم است.

وقت هایی که برای مسابقات تمرین نمی کنید چطورتمدد اعصاب می کنید؟

من واقعا به استراحت کردن علاقه دارم. اگر فرصتی داشته باشم معمولا با دوستانم به مسافرت به جاهایی با آب و هوای گرم و ساحل می روم. این که از شهر خارج شوی و چند روزی به مسافرت بروی خیلی عالی است. ریتم زندگی ما خیلی تند است برای همین انجام این کار همیشه خوب است.

گپی با بانوی تنیس جهان، ماریا شاراپووا

چطور خودتان را برای مسابقاتی مثل ویمبلدون آماده می کنید؟

من سال های زیادی است که به طور مرتب مشغول مسابقه دادن بوده ام، بعد از مدتی آدم به سرعت زیاد دنیای تنیس و همیشه در حال حرکت بودن عادت می کند. الان هشت هفته است که در حال مسافرت بوده ام، چند هفته پیش مسابقات «فرنچ اوپن» تمام شد و سپس مستقیم به اینجا آمدیم تا خودمان را برای مسابقات ویمبلدون آماده کنیم. ما مرتب در حال مسابقه دادن هستیم. پس مهمترین چیز برای من استراحت کافی و سرزندگی ذهنی و جسمی است.
 
در طول مسابقات چطور جلوی فشاری که به شما وارد می شود را می گیرید؟

تنیس بازها به طور دائم توسط تیم و مربیانشان محاصره شده اند، به همین خاطر همیشه این که برای خودم وقت و فضا داشته باشم لذت بخش است، چه در اتاقم در هتل و چه در خانه ام باشد ، فکر می کنم این که به حال خودت باشی خیلی مهم است. دوست دارم برای خودم آشپزی کنم، شام بپزم و از این که در خلوت خودم هستم لذت ببرم.

پنج دقیقه با بانوی تنیس جهان: ماریا شاراپووا

تنیس یکی از معدود ورزش هایی است که در آن زن ها به ستاره هایی معروف تبدی شده اند. به نظر شما دلیل این موضوع چیست؟

تنیس یک ورزش بسیار جهانی است. زنان بسیار زیادی در سر تا سر دنیا تنیس بازی می کنند زیرا نه تنها تمرین بدنی خیلی خوبی است بلکه یک ورزش واقعا اجتماعی نیز هست. شما می توانید همزمان با تنیس بازی کردن به دانشگاه بروید و تحصیلات خوبی نیز داشته باشید. بسیاری از دانش آموزان آمریکایی همزمان با رفتن به مدرسه و بورسیه گرفتن در تنیس هم پیشرفت می کنند و این برای آینده کاری آنها نیز خوب است. این ورزش خیلی جهانی است و 10 نفر تنیس باز زن برتر دنیا از سرتاسر جهان هستند و به یک منطقه محدود نمی شوند.

پنج دقیقه با بانوی تنیس جهان: ماریا شاراپووا

چطور زن های جوان را به ورزش کردن تشویق می کنید؟

وقتی جوان هستید گزینه های بسیار زیادی برای شما وجود دارند، چیزهای زیادی شما را جذب می کنند و می توانید ورزش های مختلف را امتحان کنید. در نهایت این کار به شما کمک می کند تا بفهمید به چه چیزی علاقه دارید و ورزشی که برای شما از همه جذاب تر است را بیابید. در یک سن مشخصی باید خیلی سخت تلاش کنید تا به نتیجه مناسب برسید باید اراده داشته باشید و برای این که بتوانید به عرصه حرفه ای وارد شوید بعضی چیزها را قربانی کنید. باید متعهد و واقعگرا باشید؛ شما نمی توانید همه کارهای دنیا را انجام دهید، اما می توانید در یک کار عالی باشید.