ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

"ستاره ورزش هاکی" بازداشت شد/ تعرض به زن جوان در مهمانی شبانه + تصاویر



ستاره ورزش هاکی در " شیکاگو " به اتهام تعرض بازداشت شد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آقای " پاتریک کین " 26 ساله ساکن " نیویورک " که عضو تیم " بلک هاکس شیکاگو " است در روز یکشنبه با اتهام تعرض به یک خانم دستگیر شد .

براساس گزارش پلیس، یک خانم که ادعا می کند در خانه آقای " کین " واقع در خیابان " بوفالا - نیویورک " توسط او مورد تعرض قرار گرفته و در این باره به پلیس شکایت کرد .

 

اخبار,اخبارورزشی,ستاره ورزش هاکی

قربانی در گزارش خود به پلیس ادعا کرد:پس از دعوت شدن توسط آقای " کین" به خانه 2/68 میلیون دلاری به منظور برگزاری یک مهمانی شبانه در شب یکشنبه به همراه یکی از دوستانش به آنجا رفت .

او در ادامه افزود: پس از اتمام مهمانی وقتی به تنهایی به داخل یک اتاق رفت آقای " کین " پس از تعقیب او و وارد شدن به اتاق ،او را مورد حمله وحشیانه خود قرار داد و به او تعرض کرد .

 

اخبار,اخبارورزشی,ستاره ورزش هاکی


پلیس در ادامه افزود: قربانی که گفته می شود در ساعت 4 صبح مورد تعرض قرار گرفته، یک جراحت خراشیدگی به روی پایش و همچنین اثر یک گاز گرفتگی به روی شانه اش مشخص شد .

همچنین یک ساعت بعد از حمله دیده شد که آقای " کین " در حال ترک خانه اش بود .

قربانی پس از رهایی از دست متجاوز به همراه دوست خود به اداره پلیس رفتند و شکایت خود را بیان کردند .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این قربانی با آقای " کین " در هفته گذشته در یک کافی شاپ آشنا شدند و صاحب کافی شاپ آقای " مارک کروک " در گزارش خود به پلیس گفت که یک خانم در تمام طول شب با آقای " کین " بود ولی مطنئن نیستم که این همان قربانی باشد.

گفتنی است که آقای " کین " در مسابقات المپیک سالهای 2010 و2014 عضو تیم بوده در تابستان گذشته قرار داد 8 ساله با تیم " بلک هاکس " به ارزش 84 ملیون دلار بست .

پلیس در پایان افزود: در حال بررسی و جستجوی محل تجاوز به منظور یافتن مدرک و شواهد هستیم تا صحت یا کذب این ادعا مشخص شود.


  اخبار ورزشی  -  باشگاه خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل زن میلیونر با ضربات باتوم برقی/ جزییات پیدا شدن جسد زن جوان در هتل 5 ستاره فرانسه + تصاویر



اخبار حوادث - قتل زن میلیونر با ضربات باتوم برقی/ جزییات پیدا شدن جسد زن جوان در هتل 5 ستاره فرانسه + تصاویر

زن میلیونر لهستانی که در سوییت هتل 5 ستاره خود در فرانسه ،با 92 جای کبودی در بدنش مرده در وان حمام کشف شد ، گفته می شود توسط نامزدش آقای " ایان گریفین " که او نیز یک میلیونر انگلیسی است، در حالت مستی و با ضرب و شتم فراوان با باتوم برقی کشته شده است، اما نشانه هایی نیز وجود دارد که امکان دارد او خود را با زیاد از حد مصرف مواد مخدر کشته باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری های انگلیسی یک مرد تاجر انگلیسی  به نام " ایان گریفین" نامزد میلیونرش را  در هتل 5 ستاره و 1000 پوندی‌شان در پاریس ، بعد از یک مشاجره  بسیار جدی  به طور وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار داده و سپس او را کشته است.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
طبق گزارشات دادگاه ، مقتول میلیونر " کینگا لگ "  36 ساله که اصالتا متولد لهستان بود ، در طول رابطه 3 ساله شان بسیار از نامزدش "ایان گریفین"  ترس داشت.

خانم " لگ" در وان حمام سوییت هتل 5 ستاره در پاریس ، چند ساعت بعد از اینکه  آقای " گریفین" از هتل فرار کرده و علامت " لطفا مزاحم نشوید" را به در اتاقشان آویخته بود. مرده پیدا شد.

مقتول در حالی که برروی بدنش 92 جای کبودی وجود داشت و همچنین نشانه‌هایی از استفاده از باتوم برقی بر روی بدنش بود، به صورت کاملا برهنه در وان حمام هتلشان کشف شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 
مقتول  خانم " لگ " مرتب  در مورد رابطه توهین آمیز و خشنش با آقای " گریفین " برای دوستانش تعریف می کرد و به آنها گفته بود که نامزدش او را مجبور به استفاده از مواد مخدر می کند تا جایی که او گاها می ترسید که اگر بخوابد ممکن است دیگر بیدار نشود. او همچنین به دوستان خود در شب مرگش پیغام داده بود " من دارم می میرم ".

او در شب مردنش نیز پیغام دیگری به دوستان خود داده بود، که حاکی از آن است که نامزدش " گریفین " در آن شب او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده است. اما خانم " لگ " تنها چند دقیقه بعد از فرستادن این پیغام از دوستان خود درخواست کرد که پیام او را پاک کنند.

آقای " گریفین " تاجر موفق 45 ساله انگلیسی که بعد از مرگ خانم " لگ" با ماشین پورشه اش از فرانسه به کشورش انگلیس گریخته بود، قتل نامزدش را انکار و ادعا می کند خانم "لگ" خود کشی کرده است و مرگش به او ربطی ندارد.

وکیل آقای " گریفین " در دادگاه بیان کرد : نامزد سابق آقای " گریفین " خانم " تریسی بیکر " 34 ساله ،که قبل از آشنایی با مقتول خانم "لگ " نامزد او محسوب میشد ، دوباره به هم بازگشتند زمانی که خانم " بیکر " آقای " گریفین " را در زندان فرانسه ملاقات کرد.

گفته می شود که آقای " گریفین " با مقتول و نامزدش خانم " لگ " در طول رابطه 3 ساله شان بسیار خشن و تحقیر آمیز رفتار می کرد و همچنین مقتول خانم " لگ " به گفته دوستانش ، به نامزد سابق او خانم " بیکر " بسیار حسادت می ورزید و از عشق  آتشین خانم " بیکر " به  نامزدش  اقای " گریفین" همیشه  بسیار ترس داشت.

به گزارش دادگاه ، گفته شده است که خانم " لگ " و آقای " گریفین " در شب قبل از حادثه در یک رستوران در پاریس دیده شدند که با یکدیگر مشاجره می کردند و همچنین چند لیوان مشروبات الکلی نوشیده بودند.

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد


کارکنان هتل بریستول در پاریس می گویند: آن دو نفر هر کدام به طور مجزا به هتل بازگشتند و یکی از کارکنان می گوید زمانی که برای اتاق آنها چند بطری مشروب می برده است آنها همچنان در حال مشاجره  با یکدیگر بودند.

وکیل آقای " گریفین " در دادگاه اظهار داشت : موکل او آقای " گریفین"  صبح روز حادثه بعد از مشاجره شان ،درساعت 8 صبح از خواب بیدار می شود و متوجه می شود نامزدش خانم " لگ " همچنان در  خواب است. زمانی که او تلاش میکند تا آن زن را از خواب بیدار کند متوجه می شود بدن او بسیار یخ زده است . سپس آقای " گریفین " خانم " لگ " را به سمت حمام گرم هدایت می کند.و در ساعت 2 بعد از ظهر آقای " گریفین " متوجه می شود که نامزدش مرده است .

جسد خانم " لگ " در عصر آن روز کشف شد بعد از آنکه برادرش نگران به هتل می رود تا از خواهرش بپرسد چرا با او تماسی نگرفته است.

کارکنان هتل ، بعد از کشف جسد، با خون های پاشیده شده در دیوارها و تشک ، اسباب اثاثیه خرد شده و همچنین 2 عدد باتوم برقی در اتاق هتل مواجه شدند.

به گفته دادگاه ، بعد از اینکه آقای " گریفین " متوجه مرگ نامزدش می شود با پدر خود تماس می گیرد و بیان می کند اتفاق بسیار بدی برای او افتاده است و نامزدش خود را با زیاد از حد مصرف کردن مواد مخدر کشته است.

خانم " لگ " که یک شرکت موفق صادرات سیب زمینی را از لهستان به انگلیس اداره می کرد، یک بار در 3 سال گذشته به همراه آقای "گریفین " به علت حمله کردن با چاقو به سمت آقای " گریفین " به مدت کوتاهی دستگیر شده بودند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد


"گریفین" که اهل شهر " چه شیر" انگلیس است ،5 روز پس از حادثه مرگ خانم " لگ " در حالی که خود را در یک چادر در جنگل مخفی کرده بود ، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

" گریفین " در حال حاضر تا زمان محاکمه قطعی و معلوم شدن علت مرگ خانم " لگ " که آیا خودکشی بوده است یا قتل ، به قید وثیقه آزاد است.

خبرگزاری ها می گویند اگر او مجرم شناخته شود به 30 سال زندان محکوم می شود.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران