ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

AFC از فوتبال ایران عذرخواهی کرد



اخبار,اخبارورزشی,عذرخواهی دبیرکل AFC از ایران

 

اخبار ورزشی - پس از ناکامی ایرانی‌ها در مراسم معرفی برترین‌های فوتبال قاره
AFC از فوتبال ایران عذرخواهی کرد

دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران از انتخاب های اخیر AFC در مراسم معرفی برترین های قاره عذرخواهی کرد.

علی کفاشیان از عذرخواهی دبیرکل AFC از ایران به خاطر انتخاب نشدن در هیچ کدام از بخش‌های بهترین‌های فوتبال آسیا در سال 2013 خبر داد و خاطرنشان کرد: الکسی سوسی دبیرکل AFC نامه‌ای برای بنده نوشته و به فدراسیون آمده که در آن از ما به خاطر این‌که به‌رغم شایستگی در هیچ کدام از بخش‌ها به عنوان بهترین انتخاب نشدیم، عذرخواهی کرده است. من این نامه را به روابط عمومی می‌دهم تا آن را در سایت فدراسیون منتشر کند.

 

همان‌طور که گفتم یک سری از کمیته‌های AFC این انتخاب‌ها را انجام می‌دهند که چندان تمایلی به انتخاب شدن ایران ندارند. ما هم ناراحت نیستیم و به راهمان ادامه می‌دهیم.

رییس فدراسیون فوتبال که امروز (شنبه) در مراسم تشییع جنازه داوود نصیری مدرس و پیشکسوت داوری هم شرکت کرده بود، درباره شخصیت آن مرحوم نیز به ایسنا گفت: نصیری کسی بود که خیلی از اولین‌ها به نام او زده شده است.

 

اولین داور، اولین نویسنده ورزشی، اولین مدرس و... . او فرد بسیار زحمت‌کشی بود. من همیشه ارادات خاصی نسبت به او داشتم. پیش من می‌آمد، مشاوره هم داشتم. من به خانه او هم رفته بودم. نصیری شخصیتی داشت که بیشتر تنها زندگی می‌کرد و صبر و تحمل بالایی داشت. زمانی برای گرفتن مدال به کنفدراسیون آسیا هم معرفی شد و از AFC جایزه هم گرفته است.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دلیل رای منفی AFC سهل انگاری فدراسیون فوتبال بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: انتخاب رییس جدید AFC تاثیری منفی بر فوتبال ایران ندارد/ موضع بیطرف داشتم



علی کفاشیان,اخبار ورزشی

پس از انتخاب شیخ سلمان بحرینی به عنوان رییس جدید AFC

کفاشیان: انتخاب او تاثیری منفی بر فوتبال ایران ندارد/ موضع بیطرف داشتم

رییس فدراسیون فوتبال پس از انتخاب شیخ سلمان بحرینی به عنوان رییس جدید AFC گفت: انتخاب او تاثیری بر شرایط فوتبال ایران ندارد چون ما با همه کاندیداها از قبل آشنا بودیم.

علی کفاشیان پس از انتخاب شیخ سلمان بن ابراهیم بحرینی به عنوان رییس جدید AFC به ایسنا، گفت: این انتخابات حساسیت خاصی داشت و بخاطر همین امر نمایندگان قاره‌های مختلف و رییس فیفا در آن حضور داشتند تا نظارت مستقیمی بر آن داشته باشند.

وی افزود: بالاخره بعد از برکنار شدن بن‌همام و پس از مدتی که AFC سرپرستی نداشت، امروز (پنج‌شنبه) الحمدلله انتخابات برگزار و شیخ سلمان با حداکثر آرا به عنوان رییس ای اف سی انتخاب شد. فکر می‌کنم از این به بعد باید بحث‌هایی از این قبیل که چه کسی رییس شده است و چگونه رای آورده است را کنار بگذاریم و به فکر فوتبال آسیا باشیم.

رییس فدراسیون در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتخاب شیخ سلمان می‌تواند تاثیری منفی بر روند برنامه‌های بین‌المللی فوتبال ایران داشته باشد، گفت: خیر؛ در هر صورت ما با همه اعضایی که کاندیدا بودند از قبل آشنایی داشتیم و در آینده هم قطعا همان چیزی که باید اجرا شود را پیگیری خواهیم کرد.

وی باز هم بر روشن نبودن موضع رسمی‌اش در انتخابات AFC تاکید کرد و گفت: در این مجامع ما موضع بیطرف داشتیم و همانطور که دیروز هم گفتم حتی از سعی می‌کردم از اتاقم بیرون نیایم تا کسی نخواهد نظر ما را به سمت خودش جلب کند./ایسنا