ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

65ساله‌ها امکان مربیگری را دارند



 

 

65ساله‌ها امکان مربیگری را دارند

 

دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: اگر مربیان بالای 65 سال تقاضا کنند با مصوبه کمیته آموزش فقط در لیگ یازدهم می توانند مربیگری کنند.

غلامرضا جباری ضمن بیان مطلب فوق افزود: ما قبل از شروع هر فصل از رقابت‌های لیگ برتر ضوابطی را برای شرایط مربیگری در این مسابقات تنظیم می کنیم که این مصوبه از طریق دبیرکل فدراسیون فوتبال در اختیار سازمان لیگ قرار می گیرد و سازمان لیگ ملزم به اجرای آن است.

وی افزود: امسال نیز قبل از شروع یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر این مصوبه در اختیار سازمان لیگ قرار گرفت و قانونی به آن اضافه شده بود مبنی بر اینکه مربیان بالای 65 سال نمی توانند دیگر در لیگ برتر مربیگری کنند. در این مصوبه تفاوتی بین مربیان داخلی و خارجی با هر شرایطی که داشته باشند، قائل نشدیم.

دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: چون این قانون برای اولین بار تصویب شده است و خیلی‌ها از آن بی اطلاع هستند، اگر مربیانی که بالای 65 سال سن دارند، تقاضای خود را به کمیته آموزش ارجاع دهند ما در این کمیته درخواست آنها را بررسی می کنیم و احتمال دارد تغییراتی را در مصوبه لیگ یازدهم ایجاد کرده و یا تبصره‌ای را تصویب کنیم که طی آن مربیان بالای 65 سال فقط در فصل جاری اجازه مربیگری داشته باشند.

وی همچنین ادامه داد: هرگونه تغییر و افزودن تبصره‌ای فقط باید توسط کمیته آموزش تصویب شود و از طریق دبیرکل فدراسیون در اختیار سازمان لیگ قرار گیرد. البته اگر بخواهیم تغییری ایجاد کرده و یا تبصره‌ای به این قانون بیافزائیم فقط شامل لیگ یازدهم می شود و از لیگ دوازدهم قانون منع مربیگری مربیان بالای 65 سال بدون هیچگونه تبصره و استثنایی لازم الاجرا خواهد بود.

جباری هدف از تصویب قانون ممانعت از حضور مربیان بالای 65 سال در لیگ برتر فوتبال ایران گفت: کمیته آموزش فدراسیون فوتبال این قانون را تصویب کرده تا مربیان جوان شانس بیشتری برای مربیگری در رقابت‌های لیگ داشته باشند و از مربیان بالای 65 سال نیز می توان به عنوان مدیر فنی و مشاور در تیم‌ها استفاده کرد.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا بخش‌نامه‌ای را تصویب کرده که براساس آن مدرسانی که بالای 60 سال سن دارند، دیگر به طور رسمی نمی توانند تدریس کنند، البته این بخشنامه به منزله رها کردن آنها و استفاده نکردن از تجربیات‌شان نیست. تصویب قانون ممانعت از مربیگری، مربیان بالای 65 سال از اختیارات داخلی فدراسیون‌هاست و مغایرتی با قوانین فیفا ندارد.


ویدیو مرتبط :
امکان سنجی اجرای راهبرد مربیگری در نظام آموزش و بهسازی بانک مهر اقتصاد شناسایی ع

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدي نژاد امکان حمله به ايران را رد کرد



تهران - خبرگزاري فرانسه از برازيليا گزارش داد: "محمود احمدي نژاد" رييس جمهوري ايران ، روز دوشنبه در برازيليا امکان حمله نظامي اسراييل يا آمريکا به کشورش را ناچيز دانست.

آقاي احمدي نژاد در مصاحبه اي مطبوعاتي در پاسخ به سوالي در مورد نگراني احتمالي از حمله نظامي اسراييل يا آمريکا به ايران ، گفت: "دوره حمله نظامي ديگر تمام شده است. ما در دوره گفت وگو و تفاهم هستيم. اسلحه و تهديد مربوط به گذشته است."

رييس جمهوري ايران بدون پنهان کردن لبخندي تمسخر آميز ، افزود: "اين موضوع حتي براي آدمهاي عقب افتاده هم روشن است. کساني که شما نام مي بريد ، جرات حمله به ايران را ندارند. آنها هم به آن فکر نمي کنند."

آقاي احمدي نژاد روز دوشنبه به مدت سه ساعت با "لوئي ايناسيو لولا دا سيلوا" رييس جمهوري برزيل گفت وگو کرد و موضوع هسته اي ايران را مورد بحث قرار داد.

لولا در اين روز ، بر حق ايران براي داشتن انرژي هسته اي غير نظامي تاکيد کرد و در عين حال همتاي خود را به يافتن راه حلي عادلانه با قدرت هاي جهاني در مورد پرونده هسته اي ايران فراخواند.

آقاي احمدي نژاد روز سه شنبه از برزيل عازم بوليوي و ونزوئلا خواهد شد تا حمايت رهبران چپ اين کشورها را در مورد برنامه هسته اي ايران در برابر غرب بدست آورد.