ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

12 تیم ذوب‌آهن آسیایی شده است



 

 

12 تیم ذوب‌آهن آسیایی شده است

 

12 تیم ذوب‌آهن آسیایی شده است

دلیلی: ورزش ایران تحت تاثیر افتخار آفرینی‌های ذوب‌آهن بود

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: در فصل ورزشی 89-88 بیش از 60 درصد ورزش ایران تحت تاثیر افتخار آفرینی‌های باشگاه ذوب‌آهن بود.

اصغر دلیلی در سخنانی در جشن تجلیل از قهرمانان باشگاه ذوب‌آهن كه روز گذشته در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: یك سال و اندی پیش رسانه‌ها از آمدن مدیری بی‌تجربه خبر دادند، ای‌ كاش زود قضاوت نمی‌كردند و پس از مشاهده عملكردم حرف‌ها و قضاوت‌ها عنوان می‌شد.

وی ادامه داد: پس از آمدنم به ذوب ‌آهن چشم‌انداز حرفه‌ای این باشگاه در ایران و جهان را ترسیم كردیم كه برای رسیدن به آن یك برنامه پنج ساله طراحی شد و امروز 12 تیم ذوب‌آهن آسیایی شده‌اند و این برای قضاوت درباره عملكرد من كافی است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌ آهن همچنین در ارتباط با پروژه تكمیل ورزشگاه مطابق با معیارهای AFC و استانداردهای جهانی گفت: با افزایش سكوها و نصب صندلی در این سكوها، برای نخستین بار هواداران ذوب‌آهن توانستند در این ورزشگاه روی صندلی بنشینند و پروژه آبخوری و سرویس‌های بهداشتی این ورزشگاه نیز تكمیل شد كه می‌تواند برای عادل فردوسی‌پور قابل توجه باشد.

دلیلی در پایان تصریح كرد: با افتخارات بسیاری كه باشگاه ذوب‌آهن در سال جاری به دست آورد، به جرات باید عنوان كنم در فصل ورزشی 89-88، بیش از 60 درصد ورزش ایران تحت سیطره افتخار آفرینی‌های باشگاه ذوب‌آهن بود.


ویدیو مرتبط :
گلهای تیم ذوب آهن در بازی با تیم بلو اسپور ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذوب‌آهن با تیم دانشجویان ژاپن دیدار می‌کند



 

 

ذوب‌آهن با تیم دانشجویان ژاپن دیدار می‌کند

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیش از رویارویی با سئونگام کره‌جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا در دیداری تدارکاتی برابر منتخب دانشجویان ژاپن به میدان می‌رود.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که 5 روز زودتر از دیدار نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ژاپن سفر کرده است، برای آمادگی بیشتر صبح فردا چهارشنبه در دیداری تدارکاتی برابر منتخب دانشجویان ژاپن به میدان می‌رود.

نفرات تیم ذوب آهن هر روز دو نوبت تمرین آماده سازی را برگزار می‌‌کنند و کادرفنی این تیم به خاطر قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه و همچنین تطابق بیشتر با محیط، این بازی تدارکاتی را در نظر گرفته است.

همچنین در تیم فوتبال سئونگنام ایلهواچونما کره جنوبی حریف ذوب آهن اصفهان در دیدار فینال لیگ قهرمانان، سه بازیکن خارجی از کشورهای استرالیا، کلمبیا و مونته نگرو حضور دارند.

"ساسا اوگن نوسکی" مدافع 31 ساله پیشین تیم آدلاید یونایتد استرالیا که در فصل 2005 لیگ قهرمانان همراه با این تیم در فینال لیگ قهرمانان داشت و از بازیکنان اصلی خط دفاع این تیم است.

"مائوریسیو مولینا" هافبک گلزن کلمبیایی که پیش از این در تیم‌های سانتوس برزیل، سن لورنزو آرژانتین، العین امارات و ستاره سرخ بلگراد بازی کرده است و "دژان رادونچیچ" مهاجم 27 ساله مونته نگرویی، که در پارتیزان بلگراد نیز بازی کرده است، پس از طی دوران مصدومیت طولانی جزو بازیکنان خوب و کلیدی این تیم کره‌ای محسوب می‌شود.